Strækmærker


rubberduck
 Share

Recommended Posts

fedt at renne rundt med et kryds og bolle spil på ryggen :D

Er der noget man kan gøre for at forebygge strækmærker? Hvis de kommer grundet at huden ikke kan følge med kroppens udvikling, ville det så hjælpe at smøre creme på der måske gjorde huden mere smidig

Link to comment
Share on other sites

Bah løsningen er bare at få flere strækmærker, men lave dem strategisk, så der dannes et mønster B)  Drager,symboler og hvad har vi...the sky's the limit ;)

JAA.... KANON

Bodybuilding kombineret med Streach-building.... symmetri, definition og sådan noget :rolleyes:

Streaching for en helt ny betydning :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jørgen: De kommer altså først når du har trænet flere gange, hvor du har ignoreret voldsom smerte i huden lidt inde. Det kræver som regel, at man både er overvægtig og har større arbejdskapacitet end man normalt bruger, så musklerne pumpes ekstra op, når men træner.

[Ja, det er altså min erfaring]

Jeg reducerede bare min træning og fik meget små mærker, og det var meget tydeligt, at der var noget i vejen, som ikke var muskulært, før jeg stoppede.

Link to comment
Share on other sites

Jørgen: Det kan jo være at andre har andre erfaringer, men jeg havde først taget 11 kg på på et halvt år, og siden tog jeg 5 kg på, mens jeg trænede, og så begyndte huden at stramme.

Til gengæld er min hud alt for løs nu. Jeg håber, det forsvinder, når jeg taber mig igen, for slatne deller er da værre end strækmærker.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share