Mikroniseret kreatin fra Getbig?


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Jeg har lige købt mig et kg Viking kreatin fra Getbig, som ifølge etiketten skulle være mikroniseret. Men der er rigtig meget bundfald i den og den kan ikke opløses bedre end jeg husker almindelig kreatin.

Er der andre der har haft lignende oplevelser med "mikroniseret" kreatin, både fra Viking, men også andre mærker?? :unsure::unsure:

Link to comment
Share on other sites

Hey Craw :

Jeg har en ven som også købte Viking Creatin og jeg synes også at det er noget hustler - Det er jo ikke mikrogen. overhovedet, fordi jeg har selv set alle de klumper som samler sig i bunden, uanset hvor heftigt du ryster flasken!

Jeg synes det er ærgeligt at du har købt Viking creatin - Mit bedste råd til dig, som bodybuilder = Inkospor X-T Microgen. Creatin

Det er sgu så stærkt at du kan mærke det når du har drukket det (F.eks. i din load-fase) jeg kan se på kroppen når jeg har overstået min load fase og er igang med selve "kuren". Virkelig et pumpet og "bamset" look. Og sjovere er, at med masser af vand igennem din kur så binder denne creatin det meget bedre, end noget andet jeg har prøvet :)

Man skulle tro at det var noget ulovligt stads, men er du tosset hvor det virker :)

Det er mit råd - try it. Det rykker ihvertfald ret godt, når man tænker på at det er "lovligt" - så vidt jeg ved :)

Og det her, opløser sig ganske fint - ligesom små bitte krystaler. Rigtig gode sager.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke helt følge jeres problemer. Jeg har brugt Viking Kreatin og selt ikke haft nogle problemer med at få det opløst. Lad os se hvad der sker når du har fået byttet bøtten......en ting som kan være sket med den du har kan være at der er kommet vand i den af forskellige årsager....det kan godt gøre kvaliteten dårligere.

Link to comment
Share on other sites

Luciferase> Det er bestemt en mulighed at bøtten ikke har været hermetisk lukket og så udsat for fugt. Det er hvertfald ikke til at få opløst.

De er meget pernipne med deres produkter på GB - hvis du har problemer, så sig det til dem, og de undersøge det 100% - de har som regel svar på tiltale - jeg er også sikker på du får byttet dit produkt omkostningsfrit, hvis det kommer dertil.

PS: jeg har nu ikke haft problemer med viking - og heller ikke med deres SWE-mærke som de kørte før de fik deres eget mærke, og jeg har oplevet den samme effekt som Delux bertter om.

Link to comment
Share on other sites

Husk næste gang at holde den helt lukket når du ikke bruger den og sørg for at den ske du kommer ned i den også er helt tør.........så må vi se om det bliver bedre.

Den var sådan da jeg købte den. Kreatinet lå en én stor klump, som måtte hakkes i stykker. Låget er selvfølgeligt lukket, herhjemme :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik på et tidspunkt sponseret en bøtte Viking kreatin(Tak Sil :wave: ) og jeg havde ikke problemer med klumper, andet end de bittesmå klumper som opstår efter man har åbnet og lukket bøtten tilstrækkelige mange gange.

Bundfald var der lidt af, dog ikke værre end de kunne klares med en ekstra omgang opblanding med væske Iøvrigt havde jeg kun problemet hvis jeg brugte mælk eller vand til at blande op med. Ved juice var der ingen problemer.

Det skal selvfølgelig lige påpasses at jeg er en smule inhabil her, eftersom jeg har tilknytning til getbig(dog ikke kommercialt, men som Moderator) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share