Guns


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

Hehe styrke eller BB så er det vel kun et spørgsmål om definering af ordet. jeg er et eller andet sted nok også kun en Styrkeløfter som stadig vil være markeret.

Jeg har samtidig en undskyldning. Jeg har før ytret holdninger til styrkeløfter som nogen som ikke havde det særlig pæne og muskuløse look. Men efter et par timers underholdning i Eurosport sidste fredag må jeg indrømme at der er rigtig mange RIGTIG vilde styrkeløfter. De grimme er ISÆR dem i 125kg + klassen. De er for klamme. De helt små er heller ikke pæne, men meget imponerende i mine øjne.

Link to comment
Share on other sites

De grimme er ISÆR dem i 125kg + klassen. De er for klamme.

Ja, sådan er vi så forskellige. Jeg kalder dem i + 125 kg klassen for rigtige mænd. Jeg er mere tilbøjelig til at bruge ordet klamt, når jeg ser små Mr. Fitness lignende mænd nede i centret, stå og bruge 20 minutter på at smøre sig ind i creme, sætte hår, sprøjte sig selv til i parfume osv., når de er færdige med at træne. Så er jeg sgu tæt på at knække mig.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg må indrømme at der ikke være en eneste af de gutter i 125kg + klassen hvis mave ikke HANG mellem benene på ham. jeg holder på at en rigtig mand IKKE er hvid under brysterne.

Men ok det er vel smag og behag. Jeg er en af de små fitness gutter som både sætter hår og bruger andre dufte end NOFRINDES og COW.

det kan godt ske at der er nogen af de fyre som ikke er laskede, men det var de ihvertfald i euresport.

Men XAX jeg ville give meget for at få lov at se en af dem i en lyserød GSTRENG og Selvbruner, jeg tror jeg ville få den vilde griner på.

Men sådan er vi jo så forskellige. Jeg synes de pæne fyre i styrkeløft på eurosport lå fra 75kg og op til 100.

Men det kan jo være at der var nogen jeg ikke har set. Det er jo kun et spørgsmål om definering. Men det er nok svært at veje 125kg og så samtidig være defineret.

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg ikke hvem du tænker specifikt på, men jeg synes nu ikke det var så slemt med dem som var med i IPF worlds på Europsport. Prøv lige at kaste et ekstra blik på vinderen, Brad Gillingham, i den her video. Hvis du synes hans mave hænger ned mellem benene, så er du yderst sart. Check her:

http://www.bootydown.com/freaks/images/[email protected]

Og for at slå fast at det ikke er alle +125 kg styrkeløftere som er lige "sloopy" (det kommer jo i høj grad an på ens diæt vaner), så check lige Bill kazmaier som vejede 150 kg da han konkurrede i styrkeløft. Ikke et gram fedt på ham:

http://www.mcshane-enterprises.com/ASL/ima...z/latspread.jpg

Så man skal passe på med at generelisere. Nu har de her gutter jo heller ikke ligefrem en Mr. Fitness mave. Deres muskulatur er yderst veludvilket i maveregionen, hvilket bidrager til deres fremtoning.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Godt xax.

jeg fik ikke navnene på dem. Men en af dem var en Aiatisk mand. Som iøvrigt så ret pudsig ud. men det kan han jo ikke gøre for. Og et par ældre skaldede fyre som mest lignede en strandet hval da de lå med bænkpres trøje på bænken.

Men ok du har ret i at man skal passe på med at generalisere. Men dem som lige var i IPF da jeg så dem i den højeste vægt klasse var altså IKKe pæne. Men ud fra de eksempler du kommer med kan jeg selvfølgelig sagtens se at du har ret.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share