Protein Bar's


dementia
 Share

Recommended Posts

Nogen her der med succes har lavet deres egne protein bar's der ligefrem smager godt? jeg har været rundt og kigge forskellige steder, men det billigste jeg kunne finde, var nogle med 30g protein og 290kcal per bar - så kommer vi til prisen, 12.5 (uden porto).

Det mener jeg er lige i overkanten, så ville høre om der var nogen der enten havde en god opskrift eller har en url til et sted hvor man kan købe dem billigere?

på forhånd tak :)

//dementia

Link to comment
Share on other sites

En af de gode ting ved MOL forasioftware er, at det er meget let at finde gamle indlæg - så det ved jeg ikke hvorfor du ikke selv har gkjort - men jeg blev nysgerig og fandt nogle tråde. En om at lave proteinbarer selv her

En anden tråd hvor der er en konkret- men måske lidt tvivlsom, opskrift findes her.

Der er endnu flere relevante gamle tråde - men dem må du selv finde... B) :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du mener at en bar med 30 gram protein som koster 12,50,- er for dyr, skal du lave være med at købe dem, du finder dem ikke billigere nogen steder i Danmark, men sandsynligheden for at den pris du har fundet er ved en dansk leverandør er meget lille, for sådan en bar kunne meget let koste 25,00,- i Danmark.

Link to comment
Share on other sites

well, 12.5 er måske ikke det vilde, men er heller ikke ligefrem billigt

Arne, tak for dit post, jeg kiggede de links igennem, men synes de er ret "ufærdige" ? der er ikke rigtigt noget jeg kan bruge, der var kun opskrift til en Energi Bar.

Jeg har selv en opskrift på en Protein bar, men en ven der har lavet dem siger at de ikke rigtigt smager af noget, jeg vil gerne have en som man ligefrem ser frem til at æde, u know, lissom snickers, marabou osv *savle savle*

Derfor håbede jeg at der var nogle der med succés havde lavet deres egne lækre protein bar's :)

Men hvis det er totalt umuligt at opdrive en god opskrift og de rigtige ingredienser, så må jeg jo ud og give 12.5 for dem :)

//dementia

Link to comment
Share on other sites

Hvis der er nogen der gider at gøre lidt benarbejde og skrive nogle gode proteinkilder deres pris og hvor man kan købe dem hvis det ikke er noget der kan fås i et supermarked (og vi snakker jo altså ikke tun og rejer her vel) vil jeg gerne gå i køkkenet og forsøge at bakse det sammen til noget spiseligt.... Bare et tilbud.

måske jeg også lige skal have et lille hint om hvordan energifordelingen skal være i sådan nogle sataner

Og efter lidt research: hvis nogen vil sponsere en pose proteinpulver ville det også være fint, da jeg ikke selv æder det og nok får svært ved at bruge 800 g til mine eksperimenter.... så det ville blive liiidt dyrt at lege

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share