Mavetræning


nash
 Share

Recommended Posts

Hvordan får man trænet de klassiske "bildæk" i siderne helt væk?

Jeg har prøvet flere forskellige maveprogrammer, og mine mavemuskler er da også rimeligt godt markeret. Jeg kan dog ikke få trænet det sidste af i siderne uanset hvad jeg prøver.

Min kost er rimelig fedtfattig, og jeg styrketræner 4x (2x mave) pr uge, og løber 1x pr, uge.

Hvilke øvelser kan anbefales for at få det sidste trænet væk?

Link to comment
Share on other sites

:)

okay guys, jeg tager den :lol: det er vist min tur....

Man kan ikke punktforbrænde. Dine "lovehandles" er et udtryk for din fedtprocent og den genetiske fordeling. Den genetiske del kan du ikke gøre noget ved. Fedtprocenten kan mindskes, men dette vil sandsynligvis også "gå ud over" resten af kroppen. Så hvis du udelukkende satser på at komme af med håndtagene har du et problem.

Prøv at kig lidt i trådene her i forummet, specielt dem der hedder noget med "cutte" "fedttab uden muskeltab" o.lgn. Men allerførst vil jeg da lige fortælle dig at du ikke skal tænke så meget på om din mad er fedtfattig eller ej. Som du vil opdage når du går på jagt i de gamle tråde, drejer det sig om at du skal bruge mere end du forbrænder...

Jeg kom også lige i tanke om en anden ting. Når man snakker "lovehandles" skal man huske at være realistisk.... det nytter i hvert fald ikke noget at man måler dem mens man folder sig sammen til den ene side. Der skal jo for f***** være noget hud ellers ville man jo ikke kunne rette sig op igen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kom også lige i tanke om en anden ting. Når man snakker "lovehandles" skal man huske at være realistisk.... det nytter i hvert fald ikke noget at man måler dem mens man folder sig sammen til den ene side. Der skal jo for f***** være noget hud ellers ville man jo ikke kunne rette sig op igen.

Her er vi vist over i afdelingen for hjemmelavede røverhistorier :D

Videnskabligt? Nej. Underholdende? Ja :lol: :lol:

PS: Resten af indlægget helt ok B)

Link to comment
Share on other sites

Det var nu alvorligt ment jarvig13.... jeg har set mange piger folde sig helt sammen om buksekanten, nappe et par mm hud ud med neglen og hvine op om hvor tykke de er (Nu ved jeg jo ikke om Nash er pige eller dreng). Selvfølgelig skal der være lidt "ekstra" hud... jeg forstår faktisk ikke helt dit indlæg.

Link to comment
Share on other sites

Ok tak for svarene.

Jeg er iøvrigt en 23 årig mand, på 86 kg - 1.79 høj.

Jeg kan forstå på det hele, at der ikke er andet for end at komme på en god gammeldags slankekur (altså en anden kostplan, hvor det samlede kalorieindtag skal reduceres).

<_<

Link to comment
Share on other sites

Ok tak for svarene.

Jeg er iøvrigt en 23 årig mand, på 86 kg - 1.79 høj.

Jeg kan forstå på det hele, at der ikke er andet for end at komme på en god gammeldags slankekur (altså en anden kostplan, hvor det samlede kalorieindtag skal reduceres).

<_<

....eller at forbruge mere energi f.eks. ved løb.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share