diverse sager... mest crossfit!


sepp
 Share

Recommended Posts

12/2

5 km løb i moderat tempo.. læg musklerne brokkede sig lidt i første halvdel af turen, det er som om de ikke rigtig følger med formen.

derefter:

5 * 3 bænkpres 50 kg

supersættet med

5 * 5 concentration curl 10 kg

hvis man ser bort fra løbeturen så var det en rigtig diskopumper dag :cool:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

idag fik jeg ligepludselig lyst til at gå en tur! skulle egentlig ha haft rest day idag men besluttede mig for at dyrke noget aktiv restitution

på med pandelampen og ud i mørket med 2 stk 10 håndvægte i begge næver og så eller bare gå 400 meter farmer walks.

derefter:

10 armbøjninger

20 air squats

10 mavebøjninger med 10 kg på mausen

og 400 meter farmer walk tilbage til varmen og mors kødgryder :4mewantfood:

grebet blev bollet rimelig grundigt!

Edited by sepp
Link to comment
Share on other sites

valentinsdag :wub:

"Fran"

Three rounds, 21-15- and 9 reps, for time of:

5 kg Thruster

Pull-ups

tid: 3:48 min

ALT for let thruster, troede den ville blive hårde men det gjorde den ikke. men så ved jeg det til næste gang.

kæresten kommer om lidt, og har købt massageolie til hende i dagens anledning. kunne være jeg skulle lokke hende til at gi mig en omgang sportsmassage :cool:

held og lykke med kærligheden til jer allesammen!!!

Link to comment
Share on other sites

15/2

4 timers hardball i svært terræn... det gik godt i lårbasserne osv, da meget at tiden gik med at snige sig rundt i akavede hugstillinger og ellers bare kravle, løbe osv. vi var oppe imod et rimelig prof hold idag så det var great, selvom vi fik prygl af he..... til!!!

fik ikke rigtig tid til noget træning da det var direkte ud til lufthavnen og hente brormand som er vent hjem efter 6 måneder i kosovo.

Link to comment
Share on other sites

19/2

dødløft:

6 * 55 kg

3 * 65 kg

1 * 75 kg

1 * 82,5 kg ( lykkedes mig liiiige præcis at få plads til 2 stk 1,25 kg vægtskiver på begge sider denne gang, så det er vel en slags pr :4thumbup: bestiller 2 stk 20 kg i løbet af ugen så jeg kan få mere vægt på)

1 * 82,5 kg

1 * 82,5 kg

1 * 82,5 kg

1 * 82,5 kg

1 * 82,5 kg

1 * 82,5 kg

1 * 82,5 kg

bench dips med 25 kg sandsæk på skødet:

8 * 3

Link to comment
Share on other sites

21/2

bb bent over row

5 * 5, 45 kg

dumbell incline bænkpres

5 * 5, 18,5 kg

sandsæk skulder squat

5 * 5, 25 kg

alle sammen "supersættet" med ca 30 sek imellem til lige at få vejret.

derefter:

pullups

5

8 *failure

grippers

1 sæt til failure

bicep curls

1 sæt til failure

trænede mens damen så på :superman:

Link to comment
Share on other sites

update på fedtprocent

fik målt min fedtprocent til 10% idag

den er målt efter Jackson & Pollocks 3-punkts måling: http://www.motion-online.dk/sundhed_og_vae...punkts_maaling/

efter stats:

bryst 8 mm

mave 14 mm

lår 16 mm

17 år

72 kg

er MEGET tilfreds!!! jeg vejede 60 kg og havde en fedtprocent på 14 (ifølge en dyr maskine jeg dengang prøvede) da jeg for nogle år siden begyndte at træne. dog har jeg kun trænet seriøst samregnet i ca 6 måneder, og holdte et lang pause da jeg kom på efterskole.

:4thumbup:

ps. efter jeg fandt det oprindelige skema, der fulgte med til min tang og brugte det fik jeg den målt til 12%

hader sådan noget upræcist pis! men man måler kun én dælle så ved ikke om det er præcist iforhold til den anden 3 punkts test?

Edited by sepp
Link to comment
Share on other sites

26/2

Shoulder press 1-1-1-1-1 reps, 40 kg, 45 kg, 50 kg, 50 kg, 50 kg- pr

Push press 3-3-3-3-3 reps, 50 kg, 50 kg, 52,5 kg, 52,5 kg - pr, 55 kg (sidste rep kom ikke op)

Push Jerk 5-5-5-5-5 reps, trænede lidt teknik hér da det er første gang, kg er ikke noget at skrive hjem om.

plus en masse gejl imellem sættene... bla. one shoulder sandbag squats, widegrip pushups, towel chins, dragon flags

dertil:

eksplosiv closegrip bænkpres 3 * 10, 40 kg, - pr

bent over row 3 * 10, 40 kg

supersættet med

side bends 5 * 5, 32,5 kg

super dejlig træning med brormand :pumpin:

Edited by sepp
Link to comment
Share on other sites

Hvad var din fedt % på før du begyndte at crossfitte ?

det fik jeg desværre ikke målt dengang. men hvis jeg bruger spejlet, så kan jeg da godt se at crossfit har gjort sit job indtil videre! kondien har aldrig været bedre, og kroppen er også blevet mere lean, nu mangler styrken bare.

Link to comment
Share on other sites

billedopdatering!

thumb-782.jpg

thumb-783.jpg

thumb-784.jpg

thumb-788.jpg

ikke det bedste billede af bentøjet, men lægger det lige op anyway.

thumb-786.jpg

thumb-785.jpg

lidt glimt fra forskellige vinkler. lægger nogle nye op om 3 måneders tid og så må vi se hvad crossfit har gjort på min krop rent størrelsesmæssigt, selvom det ikke er hovedmålet. går nemlig med en lille "jæger" i maven , og derfor skulle min krop gerne være toptunet til cirkusmili her om et års tid, men nu må vi se hvordan mine veje snor sig.

i må gerne komme med noget kritik...

Edited by sepp
Link to comment
Share on other sites

puha puha puha!!

de sidste par dage har været præget af min søster og hendes man+børn der skulle flytte på landet, så har hjulpet dem nonstop fredag+lørdag, dvs jeg ikke har fået trænet crossfit, men istedet båret en masse uhånterbart lort frem og tilbage, op og ned. mad har der ikke været meget af, nok kun omkring 1500- 2000 kalorier men skidt med det, jeg tar en høj kalorie dag idag som comeback.

vil gi den gas med en "Angie" idag!

min chef ringede tidligt idag og spurgte om jeg ville med ham, hans bror og en anden gut med på skiferie i sverige på søndag. alt betalt undtagen skileje og liftkort :4thumbup: kan man jo næppe sige nej til! det vil blive første gang nogensinde med bjælker på fødderne så det skal nok blive en sjov omgang.

valget står mellem at tage damen med (sex og hygge) eller bedste vennen (druk og endnu mere hygge) hælder mest til bedstevennen men så vil damen blive skuffet+hun rejser væk i en uge dagen efter jeg vil komme hjem igen= 14 dage væk fra hinanden=svært.

brormand starter ude hos spejderne i rønne imorgen, blir spændende at høre hvad han sys om det :superman: har set deres træningsprogram :crazy:

Link to comment
Share on other sites

4/2

4-5 km fartleg i godt tempo!

6/2

5*2 pistols i dørkarm

lidt leg med ringe:

3*3 Elevated Feet Pushups

2*5 assisted dips

1*5 jackknifes

1*5 psedue pushups

2*5 Alternating Arms Single-Arm Body Rows

3*3 chin ups

supersættet med

3*3 5 kg lateral raise

Edited by sepp
Link to comment
Share on other sites

"Diane"

15-12-9

60 kg Deadlift

Handstand push-ups or Barrier

tid: 5.30 min

kan godt mærke det er lang tid jeg har taget dødløft... var også ret mør i bentøjet efter pistols igår! lang tid siden jeg har haft dooms på den måde :devil:

Link to comment
Share on other sites

Skide godt med billederne, arbejder selv på sagen..

det er helt sikkert motiverende at ha noget at samligne med engang i fremtiden! lyder sku godt... har du lyst til at komme med noget kritik? det jo ikke for sjovt jeg har lagt dem op, bider ikke :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

så er jeg vendt hjem efter en 5 dage lang skitur i branäs, nordsverige. det har været kanon fedt! dag 1 startede med de røde pister (ja de mellemsvære) så var bunden ligesom lagt :devil: men skiftede hurtigt over på de blå da jeg fik for mange skræmmer og ømme fødder ved at køre/falde ned af de røde. vi kørte i bil fra ystad op igennem sverige, det tog godt 8 timer, snak om ømme baller! men op kom vi. kosten har bestået af flæskesteg, havregryn, grovtoast med mørkchokolade plus diverse pålæg, rugbrød, roastbeef, kartofler samt en helvedes masse gammel dansk og pokal pilsnere! så på den front har der ikke manglet noget (skal lige nævnes at jeg har fået alt betalt af chef udtagen skileje :4thumbup: ) vi boede i en dejlig 10 mandslejlighed med tv og dvd med surround lyd som var meget praktisk da larsen fik knæet slået af led på anden dagen, ikke klogt at føre sig frem som kongen af pisterne når man er en 110 kg tung murer med smidighed som en vandrende pind. men her er lidt billeder af stedet:

showoriginal-986.jpgshoworiginal-987.jpgshoworiginal-988.jpg

Edited by sepp
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share