Hvilket program...


Francis
 Share

Recommended Posts

Ok cool program. Det må jeg sige. Det kræver bare lige at man har en incline bænk til rådighed, eller JERN støvler. Det er jo ikke alle der har det.

Mht trænings pas, så har jeg selv trænet på 1½ og 2 timer i træk, tre gange pr uge. Så det kender jeg godt.

Fatter slet ikke hvor meget tid jeg har spildt på ingen ting.

Den første øvelse, hvor man hænger, den duer ikke hvis man ikke har jernstøvler, ellers kan man jo hænge der i en time.

Link to comment
Share on other sites

Hej Francis!

Det lyder som om du har fundet den rigtige vej for dig - iøvrigt den samme vej jeg fandt for noget tid siden da jeg startede med frivend og råtræk....

Jeg er næsten sikker på, at du på et tidspunkt også føler dig fristet til at prøve kræfter med de to klassiske løft - nu da du har opdaget alle goderne ved de eksplosive full-body øvelser!!

Dit program ser helt fint ud (man får jo næsten tårer i øjnene ha ha ha) - du har mange øvelser, men så længe det virker/føles fint for dig er der INGEN grund til at lave om på noget!

Fedt at se du bruger LANG tid på opvarmning & udstrækning - jeg har selv fundet ud af, at mine løft går MEGET bedre hvis jeg bruger god tid på opv/udstr. inden selve træningen (jeg bruger min. 20 min.).

Alt i alt godt at se det går fremad - keep it up!

hej...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share