Hvor træner folk henne?


Sil
 Share

Recommended Posts

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu har jeg snart trænet et års tid i noget der hedder Fin Form i Glostrup lidt uden for Kbh.. pænt, rent, de nødvendige ting og sager...der har vi osse et bredt spektrum af forskellige personer. Vi har bla. Casper Lichiti(arbejder også som instruktør) som blev nr. 9 ved dette års Fitness Cup i KB-hallen. Så har vi "fjeder drengene" med deres tribal tatoos:evillaughter: og deres Buffalo støvler(går de da aldrig af mode?) også har vi en del små pushere fra Glostrup og omegn. De store rocker drenge og plastic rockere kommer da også men i et lille udvalg...

Dags dato er jeg stoppet hos Fin Form da jeg står og skal flytte, jeg har så meldt mig ind i Hard Work Studio, her fik jeg et tilbud som sagde 1999kr for 12måneder:greedy: !!!!! Ret billigt..det vil jeg så kombinere med mit hjemme center.  

Det var så lidt om mig..

Link to comment
Share on other sites

Århus studenter sport har et okay sted...

Det er kun for studerende, men til gengæld er det på ca 550 kr. pr 6 måneder... og de har en squat rack ... selvom den nu ofte bliver brugt af "fjedertyper" der laver biceps....eller af mig og et par andre, der godt kan se det sjove i en smule squat , dødløft og bent rows af og til :)..har trænet der et par år nu, og det er ok... håndvægtene går også til 50 kg...

Venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

Det absolut fedeste sted jeg nogensinde har trænet er City Fitness ude på Amager. Alle som bor i Københavns området og som bare er lidt hooked på ordentlig træning burde tage derud og træne.

Der er både miss. og mr. fitness, dm, nm og vm-bodybuildere - der er kort sagt noget godt for både øjnene og motivationen hver dag

PLUS centret har de fedeste maskiner gym 80 og vildt gode håndvægte til også de store drenge.  Plus lokalerne er helt vildt pæne

Link to comment
Share on other sites

LOL.-

Nå, men det ligger tæt på universitetet... og er 10 gange bedre end det elendige kollegie motionsrum, hvor jeg slog mine første folder :)

Når jeg engang får råd til det, vil jeg skam gerne flytte til et bedre center... er der andre i Århus, du kan anbefale??

Venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

Blackmoore> Universitetscenteret er ok, men ellers er der Ny helse og motion, hvor de frie vægte er ok, men resten noget bras. Der skulle være lidt flere seriøse udøvere nu end da jeg gik der, men ellers snakker vi gamle sømænd etc.

Jeg selv går i Club Olympic, hvor udstyret også er i orden, og klientellet er lidt mere seriøst end Ny helse.

Bl.a har vi 2 dk mestre i BB hvoraf den ene også er nordisk mester. Der er også en enkelt Dk mester for kvinder.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share