Nogen vægtløftere?


Mads Thøgersø
 Share

Recommended Posts

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Man skal jo starte et sted :smile: Du virker ellers ganske engageret. Hjælper du også til med det frivillige arbejde i Atlas?

Nederen med nervemedicinen...

Jeg er sgu også glad for vægtløftningen, var ovre og se DM igår, og agere massagepige for de andre i klubben :P Jeg laver rigtig meget friviligt arbejde for klubben, det skal jo til hvis man vil have nyt udstyr!

Du løfter i IK99? Men hvem er du? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er sgu også glad for vægtløftningen, var ovre og se DM igår, og agere massagepige for de andre i klubben :P Jeg laver rigtig meget friviligt arbejde for klubben, det skal jo til hvis man vil have nyt udstyr!

Du løfter i IK99? Men hvem er du? :smile:

Ja, har lige set resultat-listen. Niveauet er ret lavt, men flere gode tætte kampe skaber alligevel lidt spænding og stemning :smile:

Jeg løfter ikke længere. Er privilligeret træner for klubbens ungdom.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er sgu også glad for vægtløftningen, var ovre og se DM igår, og agere massagepige for de andre i klubben :P Jeg laver rigtig meget friviligt arbejde for klubben, det skal jo til hvis man vil have nyt udstyr!

Du løfter i IK99? Men hvem er du? :smile:

DM i senior eller? Var der ikke nogle dygtige nok til det, ihvertfald af de yngre løftere som Tim Kring osv...

Link to comment
Share on other sites

Jeg er sgu også glad for vægtløftningen, var ovre og se DM igår, og agere massagepige for de andre i klubben :P Jeg laver rigtig meget friviligt arbejde for klubben, det skal jo til hvis man vil have nyt udstyr!

Du løfter i IK99? Men hvem er du? :smile:

Så du Torben forsøge sig på de 161kg i stød?

Link to comment
Share on other sites

DM i senior eller? Var der ikke nogle dygtige nok til det, ihvertfald af de yngre løftere som Tim Kring osv...

Det er jo ikke nogen hemmelighed at niveauet er ret lavt og har været det i en del år. Det er blot at sammenligne resultaterne over en periode. Så personligt synes jeg ikke, at der var nogen som imponerede; men der er bestemt et par stykker som kan komme til det. Tim Kring og Mikkel Andersen på herresiden er mine bedste bud :smile: Kvinderne gider jeg ikke at kommentere på.

Link to comment
Share on other sites

Ja, har lige set resultat-listen. Niveauet er ret lavt, men flere gode tætte kampe skaber alligevel lidt spænding og stemning :smile:

Jeg løfter ikke længere. Er privilligeret træner for klubbens ungdom.

Så er du måske Anders?? :innocent: Jeg har som suplement til anden sport trænet i IK99 i et par år og havde Anders som træner - i form at lægning af træningsprogrammer og hjælpe med stilen.

Men det kan være (om du er Anders eller ej), kan hjælpe mig lidt; Har I nogen erfaring med vægttræning (ikke decideret vægtløftning, men funktionel styrketræning) efter rygproblemer (diskus prolaps)? Og hvor skal man gå hen, hvis man gerne vil have helt styr på teknikken de forskellige basisløft som squat, dødløft, frivind og den dur??? :blink::wink:

Link to comment
Share on other sites

Så er du måske Anders?? :innocent: Jeg har som suplement til anden sport trænet i IK99 i et par år og havde Anders som træner - i form at lægning af træningsprogrammer og hjælpe med stilen.

Men det kan være (om du er Anders eller ej), kan hjælpe mig lidt; Har I nogen erfaring med vægttræning (ikke decideret vægtløftning, men funktionel styrketræning) efter rygproblemer (diskus prolaps)? Og hvor skal man gå hen, hvis man gerne vil have helt styr på teknikken de forskellige basisløft som squat, dødløft, frivind og den dur??? :blink::wink:

Nej, jeg er Erik. Men Anders er "the man in charge" om man vil. Altså hvis du er hoppet på funktionalitetsvognen ville jeg henvende mig hos Guarden eller Musashi herinde fra :smile:

Squat, frivend og dødløft er en anden sag, og der er et sted som IK99, imo, et rigtig godt bud. Du skal bare have in mente at det vil blive en anderledes, og meget kønnere, teknik vi vil prædike, end hvis du gik ned i en sl-klub :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share