Billeder i sit emne?


MILO
 Share

Recommended Posts

Hejsa, Milo!

Jeg kender ikke lige koderne og detaljerne bag dette forum, så det skal jeg ikke kunne sige med sikkerhed. Måske kan Morten Z?

Tænker du på at der kommer et billede hver gang man poster et indlæg?

Jeg ved at man kan lave forskellige fora, hvor man bla. kan oprette brugerprofil - fx med et billede.

Dette kan gøres i fx. PHP eller ASP

Var det for at gøre debatten mere personlig og undgå problemer, som dem i doping-debatten? Eller bare for at se om der skulle være et par lækre sild, i blandt os ??? ;)

DBM

Link to comment
Share on other sites

MILO, der er flere muligheder.

1. Klik på Hjælp-linket og derefter på "Ikoncode tags". Her er beskrevet hvordan man bruger %7Boption%7D-tag'et. Det kræver dog at billederne i forvejen ligger et sted på nettet. Hvis ikke man har en hjemmeside i forvejen, er der masser af steder, hvor en sådan kan oprettes gratis.

2. Hvis du mailer dem til mig kan jeg lægge dem på MO, så du kan linke til dem i indlægget. Dette er dog lidt besværligt.

3. Din ide med tung sandsæktræning er interessant og kunne godt fortjene at ligge som en permanent træningsartikel på sitet. En god eye-opener for folk der ellers kun træner i maskiner. Send mig en mail på [email protected] hvis det er en mulighed.

BLACKICE og DBM, det er faktisk muligt på dette board at have et personligt billede (f.eks. 64x64 pixels) i venstre margen under brugernavnet. Man kan enten vælge i et stort bibliotek af billeder eller uploade et billede/tegning selv. Jeg har blot ikke aktiveret denne feature, men hvis der er interesse for det, kan det gøres.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share