kalorieunderskud ikke nok?


vindruen
 Share

Recommended Posts

Hej alle

Så har jeg været igang med træning i lidt over en måned og samtidig har jeg holdt øje med kalorieindtaget...ifølge diverse beregninger kan jeg spise 1450 kalorier om dagen og forvente et vægttab.....jeg har indtil nu taget 1,4 kg på...!? Nu ved jeg godt nogen vil sige: "det er nok fordi din muskelmasse vokser", men målebåndet vidner ikke om at mit omfang skulle være blevet mindre heller (dog heller ikke større)....måske ville jeg tabe mig hurtigere hvis jeg udelukkende koncenterer mig om kost, men jeg er blevet meget glad for min træning (styrke og kondi +svømning) og det virker da heller ikke logisk at træningen ligefrem skulle forhindre vægttab?? Nogen gode ideer eller opmuntrende ord please?

:blink:

Link to comment
Share on other sites

Da du lige er startet med at træne, kan der godt være tale om ting, som forøget blodvolumenen, men jeg har nok en tendens til at forvente noget ala. det Teddy gør det, at du ikke indtager det antal kcal du forventer? (tæller du ALT med, og regner du rigtigt?) - en anden mulighed er at du ikke vejer dig på samme tidspunkt, under de eksakt samme forhold, eller at din invejning af andre årsager, simpelthen ikke er præcist nok?

Træningen forværre selvfølgleig IKKE dit fedttab, det kan ikke ske - TVÆRTIMOD! - Og hvis du intager 1400kcal per dag, så skal du sku heller ikke forvente muskelvækst, heller ikke begynder gains af nogen art - det kan stort set heller ikke ske!

Kan du ikke lige give os dine stats; alder, vægt, højde, køn (gerne fedtprocent osse, hvis du har fået den målt) - samt en skitsering af ALT du spiser og drikker på en dag, en skitsering af din træning ville også være fin.

M.V.H

Helio

Link to comment
Share on other sites

Da du lige er startet med at træne, kan der godt være tale om ting, som forøget blodvolumenen, men jeg har nok en tendens til at forvente noget ala. det Teddy gør det, at du ikke indtager det antal kcal du forventer? (tæller du ALT med, og regner du rigtigt?) - en anden mulighed er at du ikke vejer dig på samme tidspunkt, under de eksakt samme forhold, eller at din invejning af andre årsager, simpelthen ikke er præcist nok?

Træningen forværre selvfølgleig IKKE dit fedttab, det kan ikke ske - TVÆRTIMOD! - Og hvis du intager 1400kcal per dag, så skal du sku heller ikke forvente muskelvækst, heller ikke begynder gains af nogen art - det kan stort set heller ikke ske!

Kan du ikke lige give os dine stats; alder, vægt, højde, køn (gerne fedtprocent osse, hvis du har fået den målt) - samt en skitsering af ALT du spiser og drikker på en dag, en skitsering af din træning ville også være fin.

M.V.H

Helio

Jeg tror sgu ikke det er forøget blodvolumen, hvis personen her er SIKKER på, at han/hun er i kalorieunderskud. Hvis det er tilfældet betyder det jo vægttab og tab af muskler. Det vil sige at vi har minimum 1.4 kg forøget blodvolumen ved en nybegynder, som lige er begyndt at styrketræne(nærmest ingen krav til blodvolumen) og svømme(større krav til blodvolumen). Taget i betragtning at professionelle atleter har ~1 L blod mere end normale mennesker, så tror jeg sgu ikke, at denne person har taget 1.4 kg blod på :)

Ellers giver jeg dig ret i alt det andet.

#1 Jeg tror ikke du er i kalorieunderskud.

Ps. 1450 kalorier?!?!!!?!!?!!?! Vejer du 30 kilo?! Normale kvinder skal indtage 2000 kalorier som ligevægtsindtag.

Link to comment
Share on other sites

Ps. 1450 kalorier?!?!!!?!!?!!?! Vejer du 30 kilo?! Normale kvinder skal indtage 2000 kalorier som ligevægtsindtag.

Du tager fejl. Så hæje kcal indtag er ikke et normalt ligevægsindtag for en normalvægtig kvinde.

Min kæreste linnéa der vejer næsten 70kg og har massiv muskelmasse har en BMR på 1500. Lægger man almindelig aktivitet til (ikke træning til) kommer man ikke over 2000.

Det er en forkert antagelse på MOL at vedligeholdelsesindtaget er så højt.

@Vindruen.

Beregninger er bare beregninger. Der er ganske store individuelle forskelle. Start med at være ærlig over for dig selv, og vurder om der har været dage du ikke har talt kcal, eller om der har været dage den er smuttet for dig. Der skal ikke meget til før regnskabet vælter.

Hvis du har været disciplineret og holdt diæten 100% må du skære hårdere i dine kcal. Linnéa min kæreste ligger imellem 1400 og 1500kcal om dagen. Håun går over 10km om dagen, spinner en gang ugenstligt og træner styrketræning 4-6gange om ugen. Hvis hun laver mindre, spiser hun mindre.

Skær en smule mere og held og lykke med projektet.

Link to comment
Share on other sites

Du tager fejl. Så høje kcal indtag er ikke et normalt ligevægsindtag for en normalvægtig kvinde.

Min kæreste linnéa der vejer næsten 70kg og har massiv muskelmasse har en BMR på 1500. Lægger man almindelig aktivitet til (ikke træning til) kommer man ikke over 2000.

Det er en forkert antagelse på MOL at vedligeholdelsesindtaget er så højt.

Er du sikker på det?

70 kg og 1500 kCal. Det er 21,5 kCal pr. kg. kropsvægt pr. dag.

Det lyder i mine ører lidt mystisk at et menneske skulle kunne klare sig med så lidt.

Link to comment
Share on other sites

Hej alle

Så har jeg været igang med træning i lidt over en måned og samtidig har jeg holdt øje med kalorieindtaget...ifølge diverse beregninger kan jeg spise 1450 kalorier om dagen og forvente et vægttab.....jeg har indtil nu taget 1,4 kg på...!? Nu ved jeg godt nogen vil sige: "det er nok fordi din muskelmasse vokser", men målebåndet vidner ikke om at mit omfang skulle være blevet mindre heller (dog heller ikke større)....måske ville jeg tabe mig hurtigere hvis jeg udelukkende koncenterer mig om kost, men jeg er blevet meget glad for min træning (styrke og kondi +svømning) og det virker da heller ikke logisk at træningen ligefrem skulle forhindre vægttab?? Nogen gode ideer eller opmuntrende ord please?

:blink:

Hej,

Jeg har ikke selv haft held med at tænke på kalorieindtaget. Jeg fokuserer i stedet på forholdet mellem protein og kulhydrat. Og endnu mere hormonbalancen (Insulin, Glucagon). Det virker!! Jeg spiser efter The Zone Diet. Du kan købe bøgerne billigt på Amazon.

Mvh Klaus:-)

Link to comment
Share on other sites

Hej,

Jeg har ikke selv haft held med at tænke på kalorieindtaget. Jeg fokuserer i stedet på forholdet mellem protein og kulhydrat. Og endnu mere hormonbalancen (Insulin, Glucagon). Det virker!! Jeg spiser efter The Zone Diet. Du kan købe bøgerne billigt på Amazon.

Mvh Klaus:-)

Ahhhhhhhhh...

Hvis du æder 10.000 kcal om dagen, så kan du stikke de hormoner op i numsen, makker ;)

Link to comment
Share on other sites

Ahhhhhhhhh...

Hvis du æder 10.000 kcal om dagen, så kan du stikke de hormoner op i numsen, makker ;)

Ja selvfølgelig, men det er dine hormoner der bestemmer om du kan udnytte den energi du for ind via kosten eller om du lagrer den som fedt!! Hvis du har højt insulinniveau kan du sulte dig så meget du vil uden at tabe andet end muskler!

Klaus

Link to comment
Share on other sites

Ja selvfølgelig, men det er dine hormoner der bestemmer om du kan udnytte den energi du for ind via kosten eller om du lagrer den som fedt!! Hvis du har højt insulinniveau kan du sulte dig så meget du vil uden at tabe andet end muskler!

Klaus

Korrekt, vil du så flå pancreas ud for at få det til at lykkedes? :D

Link to comment
Share on other sites

Det der primært bestemmer insulinresponsen er kcal indtaget, så jeg forstår ikke idéen med ikke at hold eøje med kcal indtag, det giver ingen mening.

@Kcal juntaen. 1500 er ca BMR for linnéa. Der ryger lidt mere ind nogle dage (et par hundrede kcal mere) hendes træning kører fint (læs hendes log).

Med mindre man i en længere periode hver dag har registreret sit kcal indtag præcist ved man ikke hvor meget man forbrænder som individ. De fleste her inde overvurderer deres kcal behov helt vildt.

jeg troede også jeg skulle have 4000´4500 for at vokse. Så længe jeg passe kosten hver dag vokser jeg fint på 3300-3500kcal og jeg vejer 92kg lige nu. Før i tiden var jeg bare mega ustabil, så var det klart at jeg måtte kompensere ved at spise ekstre de dage hvor jeg spiste anstændigt.

Hvor mange af jer har prøvet at registrere jeres kost løbende i minimum 14dage i træk, uden smuttere?

Link to comment
Share on other sites

Jeg vejer pt 112kg til 179 cm mand. Jeg har et meget højt træningsniveau og er i god god form... Vi taler om min 8-10 timers effektiv træning ugentligt -ofte mere... Hvis jeg skal tabe mig virkelig signifikant -så skal jeg under 2000... på 2500 taber jeg mig da..men over det? Ikke meget...

Bare for at sætte det i perspektiv til en kvinde med muskelmasse...

Link to comment
Share on other sites

Kan du ikke lige give os dine stats; alder, vægt, højde, køn (gerne fedtprocent osse, hvis du har fået den målt) - samt en skitsering af ALT du spiser og drikker på en dag, en skitsering af din træning ville også være fin.

M.V.H

Helio

Jeg er kvinde, 31 år, 81kg, 163 cm og en fedtprocent målt for en måned siden: 36,6 %

Hofte/talje ratio: 0,78. (Dette skulle være helt ok)

Ud fra dette er beregnet en idealvægt på : 64 kg som derfor er mit mål.

Min træning: 3 gange ugentligt laver jeg kombineret kondi- og styrketræning i ca. 1½ time. 1 gang ren konditræning i 1 time. 1 gang ugentlig svømning i 45 minutter (40 baner) 2 dage om ugen hviledage(nogen gange laver jeg lidt yoga eller tai chi på hviledagene)

Mad: Varierer en del men oftest er det havregryn med skummetmælk og rosiner til morgenmad, rugbrød med tomat eller agurk til frokost og kød+grøntsager til aftensmad. Ind imellem måltiderne spiser jeg appelsin, æble, banan, nødder el. lign.

Her skal det siges at jeg 2 gange har været i byen og derfor fået en del ekstra kalorier i form af alkohol. Jeg ved godt dette er et stort NONO, men kan to dage virkelig øgelægge en hel måned?

Var det oplysninger nok?

Ellers spørg endelig, vil meget gerne have gode råd :)

mvh Susanne

Link to comment
Share on other sites

Hej,

Jeg har ikke selv haft held med at tænke på kalorieindtaget. Jeg fokuserer i stedet på forholdet mellem protein og kulhydrat. Og endnu mere hormonbalancen (Insulin, Glucagon). Det virker!! Jeg spiser efter The Zone Diet. Du kan købe bøgerne billigt på Amazon.

Mvh Klaus:-)

Hej

Det kunne godt være jeg skulle kigge på det...jeg har nemlig en medfødt forstyrrelse i hormonerne med øget risiko for insulinresistens (som jeg dog ikke har udviklet...endnu...håber at undgå det)

Link to comment
Share on other sites

Hej alle

Så har jeg været igang med træning i lidt over en måned og samtidig har jeg holdt øje med kalorieindtaget...ifølge diverse beregninger kan jeg spise 1450 kalorier om dagen og forvente et vægttab.....jeg har indtil nu taget 1,4 kg på...!? Nu ved jeg godt nogen vil sige: "det er nok fordi din muskelmasse vokser", men målebåndet vidner ikke om at mit omfang skulle være blevet mindre heller (dog heller ikke større)....måske ville jeg tabe mig hurtigere hvis jeg udelukkende koncenterer mig om kost, men jeg er blevet meget glad for min træning (styrke og kondi +svømning) og det virker da heller ikke logisk at træningen ligefrem skulle forhindre vægttab?? Nogen gode ideer eller opmuntrende ord please?

:blink:

Er der noget du ikke tæller med i dine beregninger?

Med den viden jeg har, så kan ens vægt blive påvirket af mange ting. Fordi jeg er kvinde får jeg ofte at vide at ens menstruationscyklus kan påvirke.. (tsk). Men uanset så vil jeg i hvert fald ikke anbefale dig at spise mindre! Jeg prøver såvidt selv at holde mig mellem 15-1800 kcal (om mig: 22år, 174 høj og vægt 73).

Du skal så absolut heller ikke droppe din træning. Øget muskelmasse er nemlig med til at øge din forbrænding. Samtidig bør ens vægttab foregå ved delvist at indtage færre kalorier og delvist ved at dyrke motion.

Nu ved jeg heller ikke hvilken slags konditionstræning du dyrker, men løb skulle eftersigende være noget af det bedste, dog er det lige så hårdt som styrketræning, så du skal ikke kaste dig ud i at løbe hver dag..

Håber det kan hjælpe dig...

Link to comment
Share on other sites

Jeg er kvinde, 31 år, 81kg, 163 cm og en fedtprocent målt for en måned siden: 36,6 %

Hofte/talje ratio: 0,78. (Dette skulle være helt ok)

Ud fra dette er beregnet en idealvægt på : 64 kg som derfor er mit mål.

Min træning: 3 gange ugentligt laver jeg kombineret kondi- og styrketræning i ca. 1½ time. 1 gang ren konditræning i 1 time. 1 gang ugentlig svømning i 45 minutter (40 baner) 2 dage om ugen hviledage(nogen gange laver jeg lidt yoga eller tai chi på hviledagene)

Mad: Varierer en del men oftest er det havregryn med skummetmælk og rosiner til morgenmad, rugbrød med tomat eller agurk til frokost og kød+grøntsager til aftensmad. Ind imellem måltiderne spiser jeg appelsin, æble, banan, nødder el. lign.

Her skal det siges at jeg 2 gange har været i byen og derfor fået en del ekstra kalorier i form af alkohol. Jeg ved godt dette er et stort NONO, men kan to dage virkelig øgelægge en hel måned?

Var det oplysninger nok?

Ellers spørg endelig, vil meget gerne have gode råd :)

mvh Susanne

En øl kan indeholde 200-300kcal. Et shot 115-200kcal.

En drink, kan indeholde imellem 280 og 800kcal.

Hvis du har drukket 10 drinks/gin and tonic's etc. Så er du oppe på 2000kcal,har du gjort det to gange = 4000kcal for to halv sjove byture.

Fordelt på 30dage er det 133kcal ekstra om dagen. Smider du et par smuttere i din diæt oven i, så er du der hvor du har fucket din diæt fuldstændigt...

Hvis du har begyndende insulinresistens, er hyppig træning en rigtigt god idé. At overveje hvilken type kulhydrat og hvor meget du indtager er også en rigtigt god idé.

Google glykemisk index og insulin index. Så har du et udgangspunkt.

Husk insulin index/glykemisk index ændres fuldstændigt hvis man blander fødevarer, så det skal kun bruges som en generel vejledning. Måltidssammensætning og mængde er absolut det vigtigeste.

Link to comment
Share on other sites

Er der noget du ikke tæller med i dine beregninger?

Med den viden jeg har, så kan ens vægt blive påvirket af mange ting. Fordi jeg er kvinde får jeg ofte at vide at ens menstruationscyklus kan påvirke.. (tsk). Men uanset så vil jeg i hvert fald ikke anbefale dig at spise mindre! Jeg prøver såvidt selv at holde mig mellem 15-1800 kcal (om mig: 22år, 174 høj og vægt 73).

Du skal så absolut heller ikke droppe din træning. Øget muskelmasse er nemlig med til at øge din forbrænding. Samtidig bør ens vægttab foregå ved delvist at indtage færre kalorier og delvist ved at dyrke motion.

Nu ved jeg heller ikke hvilken slags konditionstræning du dyrker, men løb skulle eftersigende være noget af det bedste, dog er det lige så hårdt som styrketræning, så du skal ikke kaste dig ud i at løbe hver dag..

Håber det kan hjælpe dig...

Hun har dukket to gange på en måned, og taber sig ikke, så skal hun ikke spise mindre?

Hvordan skal hun så kunne tabe sig?

Enten må man lade være med at fulde sig, elelr også må man spise mindre i hverdagen... Tough choices ahead.

Link to comment
Share on other sites

En øl kan indeholde 200-300kcal. Et shot 115-200kcal.

En drink, kan indeholde imellem 280 og 800kcal.

Hvis du har drukket 10 drinks/gin and tonic's etc. Så er du oppe på 2000kcal,har du gjort det to gange = 4000kcal for to halv sjove byture.

Fordelt på 30dage er det 133kcal ekstra om dagen. Smider du et par smuttere i din diæt oven i, så er du der hvor du har fucket din diæt fuldstændigt...

Poul har ret... hvis du f.eks har fået 1800 kcal + de 133 kcal ekstra fra dine byture og måååske (har du syndet med en enkel pingvinstang) som også indeholder ca. 100 kcal så er du hurtig oppe over 2000 kcal..

Tæller du frugter med som kcal kilde? (en banan er der ca. 120 kcal i og et æble 70 kcal) Så kommer der saftevand som ofte også indeholder 10 kcal pr. glas osv osv osv.....

og du kan ikke undgå at skulle lave en del cardio om ugen, herinde er der mere eller mindre ingen der taber sig uden daglig cardio = de fede må svede.. :wink:

Pps.... menstruation påviker oftes vægten, så hold dig fra den i den uge..

Link to comment
Share on other sites

Ps. Du burde kikke på de logge hvor folk er på diæt.. for at se hvad de gør, det giver oftes en rigtig god motivation..

f.eks. Mollerups-log han har tabt sig over 25 kg. siden d. 01 dec ( 4 måneder) ved at dyrke 2 timers crozztraning om dagen og forbrænde over 1500 kcal om dagen..

Og der er også Misslaws-log som pw en time hver morgen før morgenmad..

bare nogle fif. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Poul har ret... hvis du f.eks har fået 1800 kcal + de 133 kcal ekstra fra dine byture og måååske (har du syndet med en enkel pingvinstang) som også indeholder ca. 100 kcal så er du hurtig oppe over 2000 kcal..

Hun siger hun ligger på omkring 1450, ikke 1800.

Desuden ville jeg ikke mene at de to byture kan have ødelagt alt - de fleste har jo ingen problem med f.eks. at have en spisedag hver 14. dag og stadig tabe sig, tror ikke det giver meget mening at fordele de ekstra kcal over hele måneden.

Jeg tror det allerførste svar på tråden er mest sandsynligt, forudsat du beregner dit indtag korrekt - nemlig øget væske. Hvis du er gået fra ikke at træne til lige pludselig at træne ville din krop naturligt binde mere væske som følge af aktiviteten. Holder jeg pauser i et par uger, kan jeg nemt falde i vægt 1-1,5kg, som straks kommer på igen når jeg begynder at træne.

Jeg synes ikke det ville være forsvarligt, at sænke indtaget yderligere - vil du tabe næsten 20kg, kommer det under alle omstændigheder til at tage tid, og i den tid skal din krop stadig brug noget ordentlig mad og næring! Men måske kunne du kigge på fordelingen af kulhydrater, protein og fedt i din kost? Umiddelbart kunne du måske få gavn af lidt mere protein og lidt mindre kulhydrat. Sørg for at få noget protein til hvert måltid, og måske et af dine frugt-mellemmåltider kunne du erstatte med noget mere proteinbaseret (hytteost er fantastisk til den slags!).

Ang din træning skriver du ikke noget omkring intensiteten - der er tit en del vægttab at hente ved at forhøje intensiteten - det kan både være af din konditræning og din styrketræning. Ved højintensitetsaktivitet bliver kroppen ved med at forbrænde ekstra efter man er færdig.

Link to comment
Share on other sites

En øl kan indeholde 200-300kcal. Et shot 115-200kcal.

En drink, kan indeholde imellem 280 og 800kcal.

Hvis du har drukket 10 drinks/gin and tonic's etc. Så er du oppe på 2000kcal,har du gjort det to gange = 4000kcal for to halv sjove byture.

Fordelt på 30dage er det 133kcal ekstra om dagen. Smider du et par smuttere i din diæt oven i, så er du der hvor du har fucket din diæt fuldstændigt...

Hvis du har begyndende insulinresistens, er hyppig træning en rigtigt god idé. At overveje hvilken type kulhydrat og hvor meget du indtager er også en rigtigt god idé.

Google glykemisk index og insulin index. Så har du et udgangspunkt.

Husk insulin index/glykemisk index ændres fuldstændigt hvis man blander fødevarer, så det skal kun bruges som en generel vejledning. Måltidssammensætning og mængde er absolut det vigtigeste.

Jeg vil kigge på det, tak :) Jeg skulle dog ikke have begyndende insulinresistens ifølge sidste blodprøve, men har forhøjet risiko for at få det på et tidspunkt, hvilket også er en motivationsfaktor i forhold til træningen.

Link to comment
Share on other sites

Hun siger hun ligger på omkring 1450, ikke 1800.

Desuden ville jeg ikke mene at de to byture kan have ødelagt alt - de fleste har jo ingen problem med f.eks. at have en spisedag hver 14. dag og stadig tabe sig, tror ikke det giver meget mening at fordele de ekstra kcal over hele måneden.

Jeg tror det allerførste svar på tråden er mest sandsynligt, forudsat du beregner dit indtag korrekt - nemlig øget væske. Hvis du er gået fra ikke at træne til lige pludselig at træne ville din krop naturligt binde mere væske som følge af aktiviteten. Holder jeg pauser i et par uger, kan jeg nemt falde i vægt 1-1,5kg, som straks kommer på igen når jeg begynder at træne.

Jeg synes ikke det ville være forsvarligt, at sænke indtaget yderligere - vil du tabe næsten 20kg, kommer det under alle omstændigheder til at tage tid, og i den tid skal din krop stadig brug noget ordentlig mad og næring! Men måske kunne du kigge på fordelingen af kulhydrater, protein og fedt i din kost? Umiddelbart kunne du måske få gavn af lidt mere protein og lidt mindre kulhydrat. Sørg for at få noget protein til hvert måltid, og måske et af dine frugt-mellemmåltider kunne du erstatte med noget mere proteinbaseret (hytteost er fantastisk til den slags!).

Ang din træning skriver du ikke noget omkring intensiteten - der er tit en del vægttab at hente ved at forhøje intensiteten - det kan både være af din konditræning og din styrketræning. Ved højintensitetsaktivitet bliver kroppen ved med at forbrænde ekstra efter man er færdig.

Ang. intensiteten så tager jeg i forbindelse med styrketræningen 3 gange 15 minutter med pulsen helt oppe og sveden dryppende ned i øjnene (hvad det så ellers siger) mellem styrkeøvelserne. Den dag hvor jeg kun laver konditræning tager jeg så 1 time ud i et med pulsen oppe og sveden dryppende...er det for lidt? Jeg har prøvet at starte lidt stille op da det er mange år siden jeg sidste har dyrket sport.

Link to comment
Share on other sites

Update:

Da jeg startede med at træne sagde vægten 81, efter en uge sprang den så op til 82,4 og har ligget der fuldstændig stille på decimalen lige siden og det var det der affødte mit indlæg her. Og nu til den gode nyhed: i morges sagde vægten: 80,8! Jubii :) Aner ikke hvorfor de ekstra pund er forsvundet igen men ud fra jeres svar har det nok været en kombination af alkohol-dagene og mens-cyklus...i hvert fald er de efter 3 uger væk igen og jeg håber nu at vægten begynder at gå støt nedad ;)

Jeg undrer mig dog stadig lidt over at jeg blot er tilbage hvor jeg startede, men det lyder som om væske kan være forklaringen...?

Ang. fordelingen af kulhydrater/proteiner/fedt, indtager jeg de fleste dage ca. 30% fedt, 20% protein og 50% kuhydrat, nogle dage mere protein og mindre kulhydrat, da jeg prøver at tænke på proteinindtag de dage jeg har styrketrænet.

Edited by vindruen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share