Styrketræning og bodybuilding


Børge
 Share

Recommended Posts

Ja det kan sagtens lade sig gøre. Ingen problemer overhovedet. De fleste vælger dog at træne tungt nogle dage (styrke), for så at træne lettere med flere gentagelser andre dage. På den måde får du også deloaded.

Men du kan sagtens kombinere de to retninger, i samme træningspas.

Link to comment
Share on other sites

Børge: Hvorfor tror du der er så mange store styrkeløftere? Det er ikke noget problem at kombinere de to ting. Hvis du kigger på hvordan seriøse BB'ere herinde træner vil du også se at de har nogle ret imponerende løft indenfor styrke.......

Luciferase > Hov, hov ikke med den på.... det er lovligt at stille spørgsmål uden at blive kaldt dum mellem linierne ;) Vi er til for at hjælpe hinanden i 'the iron game' :)

Link to comment
Share on other sites

Ice Eye: Hvem har jeg kaldt dum? Vi er selvfølgelig her for at hjælpe hinanden......forstår ikke hvad du mener..... :confused2:

Luciferase > Nogle gange kan det være svært at vurdere folk hensigt med en sætning selvom der er smilies til hjælp.

Jeg bed mærke i følgende udsagn :

Børge: Hvorfor tror du der er så mange store styrkeløftere?

Men det er sikkert ikke sagt så hårdt som det er ment :)

Link to comment
Share on other sites

Panser > Kom lige til at tænke på noget da jeg så din signatur.... 90 % af befolkningen accepterer statistisk uden kilde-angivelse .... tænk over det :huh:  :huh:  :evillaughter: There's a catch though :devil:

Og du er sikkert en af dem, hvor har du det fra, og hvor pålidelig er din kilde?

Ellers er du jo ikke bedre end de 90 % du omtaler. ;)

Edited by panser
Link to comment
Share on other sites

Panser > Kom lige til at tænke på noget da jeg så din signatur.... 90 % af befolkningen accepterer statistisk uden kilde-angivelse .... tænk over det :huh:  :huh:  :evillaughter: There's a catch though :devil:

Og du er sikkert en af dem, hvor har du det fra, og hvor pålidelig er din kilde?

Ellers er du jo ikke bedre end de 90 % du omtaler. ;)

Panser > Abselument (improviseret fransk). Godt observeret :lol: ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share