Chrissies Logbog


Chrissie
 Share

Recommended Posts

"Ny" Logbog! (fortsættelse af den gamle...)

Status

Højde: 175 (174,8 cm)

Vægt: 65-66 kg (den skulle gerne snart ned på 60 kg)

Træningen er: Fitness (Spinning. Step, lidt styrketræning, og kredsløbsmaskiner), Svømning, Cykelture, Løbeture

Formålet med træningen er at jeg har det godt med mig selv (altså opnået :bigsmile: ), derudover skal der styr på kosten igen, igen. For der er jo ikek noget ved at træne hvis det ikke kan ses.

Den 24 aug,. begynder jeg på Aalborg Sportshøjskole (glæder mig vildt :w00t: ) på en træneruddannelse indenfor fitness.

Alt for nu

Edited by Chrissie
Link to comment
Share on other sites

Fortsættelse af sidste logbog....

Lørdagens træning uge 22

Stod tidligt op og tog over i centeret startede med en omgang Cardio

Pulsdata

Avg: 72 % af max pulsen :heartpump:

Max: 86 % af max pulsen :heartpump:

Derefter Spinning m. Jesper :bigsmile:

Pulsdata

Avg: 84 % af max pulsen :heartpump:

Max: 94 % af max pulsen :heartpump:

En dejlig time med højt tempo og go musik

Link to comment
Share on other sites

Træning Uge 23

Mandagens træning

Var total smadret efter sidste uges træning så droppede næsten al udsigt til trænin, men det blev så til en cykeltur hjem til min mor istedet 17,5 km stille og rolig tur ca 47 min.

Pulsdata var ikke så vilde

Avg: 72 % af max pulsen :heartpump:

Max: 87 % af max pulsen :heartpump:

Link to comment
Share on other sites

Resten af træningen uge 23

Torsdagens Træning (Helligdags Spinning) m Jens!

Rigtig dejlig hård time!

Pulsdata

Avg: 85 % af max pulsen :heartpump:

Max: 96 % af max pulsen :heartpump: (fik det lige lidt halvdårligt/kvalme da pulsen kom så højt op puha, men det gik dog heldigvis hurtig over igen)

Fredagens Træning

Dejlig lang løbetur omkring de 10 km

Pulsdata

Avg: 86 % af max pulsen :heartpump:

Max: 94 % af max pulsen :heartpump:

Syns Efterhånden jeg får pulsen høj op igen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Træning Uge 24

Mandag: Arbejde og X-factorkoncert, hehe (så der blev det ikke til meget træning - havde eller overvejet noget morgen træning, men det blev det altså desværre ikke til)

Tirsdagens Træning

Step + Absolut (mavetræning) m. Natasha det var godt dog også utrolig hårdt (og mig der var så navi at tro at alle steptimer kørte det samme program.. hmf. åbenbart ikke, så jeg keglede lidt rundt, men det var stadig ret sjovt)

Pulsdata

Avg: 79 % af max pulsen :heartpump:

Max: 95 % af max pulsen :heartpump:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag: :ill: Syg (havde ondt i hele kroppen, puha.

Torsdagens træning

En lille tur ind til Lyngby på 24,7 km, mødte lidt modstand på vejen en fyr der overhælede, der kom pulsen rigtig op og kører.

Pulsdata

Avg: 83 % af max pulsen :heartpump:

Max: 96 % af max pulsen :heartpump:

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Lørdagens Træning

1 Spinningstime m Jesper! Var ikke hel så frisk i kroppen til spinning men det er sikkert fordi jeg nærmest kastede mig i tøjet og afsted for at kunne nå det og det giver for mig en dårlig start på træningen, skal helst være lidt vågen når det er.

Pulsdata

Avg: 78 % af max pulsen :heartpump:

Max: 92 % af max pulsen :heartpump:

Da jeg først var kommet igang m Spinning gik det utrolig godt og fik lyst til en svømmetur så tog lige forbi svømmehallen og svømmede 1,2 km :bigsmile::tongue:

(de sidste 200 meter krampede mine ben virkelig voldsomt, så måtte stoppe :dry: )

Søndag: Træniningsfri

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Så er jeg kommet på plads og har lidt mere overskud til træning end der ellers har været!

Onsdag: de 3 sø´er i slotsparken 4,5 km

Torsdag: Fitness 1½ time, med en smule styrketræning (prøver at få presset lidt ind selvom jeg ikke rigtig har lyst til det styrketræning)

Fredag: 3 km

Lørdag: 7 km løb

Det er ikke det vilde men skal jo også lige igang igen, efter en kort pause (hvor jeg kun har trænet 2 gange om ugen), skal jo heller ikke gå hen og få skader og alt muligt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014
Narjs desværre ikke endnu.... det er først den 24 aug jeg skal derover :tongue::bigsmile:

Jeg er kommet på plads i en midlertidig hybel i Hillerød som skal være min bolig indtil Aalborg :bigsmile:

Nååe, der er jo efterhånden ikke lang tid til.

Det bliver da super spændende at komme til Aalborg og starte på højskolen :wink:

Edited by colaze
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share