Anti Doping Danmark smiley ordning


pfit.dk
 Share

Recommended Posts

SATS Lukket (havde ADD aftale)

Fitness.dk (snart 2 centre) ADD

Equinox ADD

CCS ADD

OBBC ADD

Fitness World (2 centre) ADD

Happy Hour ADD

Så er vi oppe på 7 snart 8 centre ud af udbuddet i Odense med testing.

Sig mig, er du overhovedet fra Odense? Der findes utallige af andre "mindre" centre, som du på ingen måder har nævnt.. Desuden kan du ikke tælle FitnessDK og Fitness World for 2 centre, da det jo selvfølgelig er hele kæden der har ADD.

Har ADD:

FitnessDK

CCS

OBBC

Fitness World

Equinox

Happy Hour

Har ikke ADD:

Exercize

Squash og Fitness

Motionsklubben OUH

Fitness and Lifestyle

Motion og Trivsel

Energy Fitness

Fitness Sport Odense

Fjordager Motionscenter

... og dertil en masse andre små-steder man kan træne..

Med ADD < Uden ADD

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Og så alligevel, der er jo ingen grund til at være med naiv end højst nødvendigt,

og det kræver vist ingen ph.d at lure de mest oplagte tilfælde.

Jeg indrømmer gerne det er en gråzone, men i nogle tilfælde er det sgu åbenlyst at folk krudter den.

Ja, det kan virke åbenlyst i nogle tilfælde.Problemet er bare, at der er så mange faktorer der spiller ind, som du som person ikke kan tage i højde for i din bedømmelse.

- Din udsete mistænkte kan have været muskuløs tidligere, men taget sig en lang træningspause, og lige er startet igen. Jeg har selv erfaret, hvor hurtigt massen kommer tilbage efter et års pause.

- Han kan have generne med sig. Kender selv en ung gut, som tog over 10 kg LBM på efter hans første 2 mdrs. træning, og han gainer stadig støt. Hvis det ikke var fordi, jeg kendte hans storebror godt og kunne huske, at han også reagerede lige så godt på træningen, da han startede, ville jeg også være overbevist om, at han krudtede.

- ændret tøjstil, mere kulør tab af fedtmasse kan få en til at fremstå langt større end for kort tid siden.

Du kunne sikkert også selv ligne en på krudt i nogles øjne, og hvordan ville du så have det med, at en medarbejder i dit center kom hen og sagde: "Jeg kan se du er på krudt, og derfor er du bortvist" Dig: "Bevis det" Ham det behøver jeg ikke. Farvel."

Går man meget op i sine principper, ville man sagtens kunne have et godt grundlag for at vinde en retssag om diskrimination.

Link to comment
Share on other sites

Tak for info!

Dog har jeg svært ved at se, hvordan man skal "være sikker på" at et medlem bruger steroider, såfremt man ikke har afsløret med anabolika på sig eller lign.

Man er vel uskyldig indtil det modsatte er bevist - og en personlig vurdering fungere ikke som bevis.

Det er derfor jeg skriver man skal være sikker.

Jeg har oplevet folk i nogle af de centre jeg trænede i uden for SATS, der har stået og delt hvilke kure de tog og at de havde lever problemer og lignende. Hvis man står og fortæller sådanne ting og en ansat lytter med, så er det ud af klappen.

En subjektiv bedømmelse er IMO ikke nok, det er diskriminerende.

Men derfor kan man godt tage en snak med personen, hvor man spørger til om de har et forbrug og fortæller om doping holdningen i en given klub.

Link to comment
Share on other sites

Sig mig, er du overhovedet fra Odense? Der findes utallige af andre "mindre" centre, som du på ingen måder har nævnt.. Desuden kan du ikke tælle FitnessDK og Fitness World for 2 centre, da det jo selvfølgelig er hele kæden der har ADD.

Har ADD:

FitnessDK

CCS

OBBC

Fitness World

Equinox

Happy Hour

Har ikke ADD:

Exercize

Squash og Fitness

Motionsklubben OUH

Fitness and Lifestyle

Motion og Trivsel

Energy Fitness

Fitness Sport Odense

Fjordager Motionscenter

... og dertil en masse andre små-steder man kan træne..

Med ADD < Uden ADD

Indtil for et par år tilbage boede jeg i odense i 3 år i træk.

jeg kender ikke alle de små baggårdscentre nej.

Hvis man tæller kæderne som et center er det jo svært at nå op på et fornuftigt forhold, da SATS og fitness.dk equinox og fitnessworld til sammen har over 80 centre.

Så reduceres antallet af testede centre pludseligt voldsomt.

De små centre er heller ikke så skide relevante hvor man står lige nu, for de er ikke det dominerende fitnesstilbud. Først skal alle de store med, så kan man (måske via en smiley ordning) motivere de små for at gå med.

Det lyder underligt at OUH ikke tester? Det er for hospitalets ansatte og medicinstuderende, man skulle da tro at de var under en forening der testede eller lignende. Foreningen er også medlem af DGI, så der kan testes igennem DGI

Fjordager: det er en idrætsforening der driver det, derfor testes der også i deres motionsrum (alle under DIF/DGI kan risikere tests).

Motion og trivsel beskrives som en motionsforening, hvis den er medlem af DGI, dansk firmaidrætsforbund eller DGI, så kan der testes i centeret.

Fitness sport odense findes hverken på de gule sider eller google?

så min liste bliver:

Har ADD:

FitnessDK (x2)

CCS

OBBC

Fitness World x 2

Equinox

Happy Hour

Motionsklubben OUH

Fjordager Motionscenter

Har ikke ADD:

Exercize

Squash og Fitness

Fitness and Lifestyle

Energy Fitness

Fitness Sport Odense

... og dertil en masse andre små-steder man kan træne..

Motion og Trivsel?

Men sådan kan man selvfølgeligt se tingene forskelligt.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det kan virke åbenlyst i nogle tilfælde.Problemet er bare, at der er så mange faktorer der spiller ind, som du som person ikke kan tage i højde for i din bedømmelse.

- Din udsete mistænkte kan have været muskuløs tidligere, men taget sig en lang træningspause, og lige er startet igen. Jeg har selv erfaret, hvor hurtigt massen kommer tilbage efter et års pause.

- Han kan have generne med sig. Kender selv en ung gut, som tog over 10 kg LBM på efter hans første 2 mdrs. træning, og han gainer stadig støt. Hvis det ikke var fordi, jeg kendte hans storebror godt og kunne huske, at han også reagerede lige så godt på træningen, da han startede, ville jeg også være overbevist om, at han krudtede.

- ændret tøjstil, mere kulør tab af fedtmasse kan få en til at fremstå langt større end for kort tid siden.

Du kunne sikkert også selv ligne en på krudt i nogles øjne, og hvordan ville du så have det med, at en medarbejder i dit center kom hen og sagde: "Jeg kan se du er på krudt, og derfor er du bortvist" Dig: "Bevis det" Ham det behøver jeg ikke. Farvel."

Går man meget op i sine principper, ville man sagtens kunne have et godt grundlag for at vinde en retssag om diskrimination.

Omvendt vil jeg også sige, at mange jeg ville have forsvoret brugte krudt er røget igennem tiderne.

Mistanke er aldrig nok, der skal facts på bordet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg har hørt at der ligger en lille klub af en art i nærheden af banegården i Odense, hvor de eftersigende krudter den MAX. Er det noget nogen kan bekræfte?

Er det der hvor du træner :clown2: ??

Edited by Keld Erland
Link to comment
Share on other sites

Er det der hvor du træner :clown2: ??

jeg kan bekræfte at der drikkes røde og grønne sodavand og spise kage i rå mængder.

Jeg har endda været vidne til at ADD's kontrollanter blev tilbudt kage og sodavand som bestikkelse under et af deres korrupte besøg.

Kontrollanterne grinte hånligt, de havde travlt med at komme ud til deres gejlede Audi (de havde en hver) for se skulle på de bedste clubs og drikke cristal for alle de penge ADD hev hjem på "tests".

ADD pimpin it since 1999 :shades:champagne.gifcar-smiley-036.gif

Link to comment
Share on other sites

Jeg har hørt at der ligger en lille klub af en art i nærheden af banegården i Odense, hvor de eftersigende krudter den MAX. Er det noget nogen kan bekræfte?

Fitness and Lifestyle i Sct. Hans Gade?

Ikke en lille klub, mellem-stor vil jeg mere sige - med 700 medlemmer ca.

Jeg arbejder der og er søn af indhaveren, så jeg kan fortælle dig, at der er en hel del der krudter den hernede, de fleste fra OBBC rykker herned, efter de har fået sparket..

Men selvfølgelig hænger vi den sure smiley op d. 1 Juli..

Edited by Brunsvigeren
Link to comment
Share on other sites

Fitness and Lifestyle i Sct. Hans Gade?

Ikke en lille klub, mellem-stor vil jeg mere sige - med 700 medlemmer ca.

Jeg arbejder der og er søn af indhaveren, så jeg kan fortælle dig, at der er en hel del der krudter den hernede, de fleste fra OBBC rykker herned, efter de har fået sparket..

Men selvfølgelig hænger vi den sure smiley op d. 1 Juli..

Ja, tror det var lige præcis den klub Moos tænkte på :cool:

:innocent:

Link to comment
Share on other sites

Fitness and Lifestyle i Sct. Hans Gade?

Ikke en lille klub, mellem-stor vil jeg mere sige - med 700 medlemmer ca.

Jeg arbejder der og er søn af indhaveren, så jeg kan fortælle dig, at der er en hel del der krudter den hernede, de fleste fra OBBC rykker herned, efter de har fået sparket..

Men selvfølgelig hænger vi den sure smiley op d. 1 Juli..

Ahh det var der skoen trykkede!

Folk der selv bruger steroider er altid lide irrationelle i deres kritik af antidoping arbejdet.

Utroligt at krudt klubben stadig kører :smile:

Moos henviste ikke til wellness og lifestyle, men til OSK. Odense Swinger Klub. En lille klub for styrkeløftere der er rykket sammen med nogle brydere og boksere nede ved banegården for at få noget nyt svedigt selskab.

Link to comment
Share on other sites

Ahh det var der skoen trykkede!

Folk der selv bruger steroider er altid lide irrationelle i deres kritik af antidoping arbejdet.

Utroligt at krudt klubben stadig kører :smile:

Moos henviste ikke til wellness og lifestyle, men til OSK. Odense Swinger Klub. En lille klub for styrkeløftere der er rykket sammen med nogle brydere og boksere nede ved banegården for at få noget nyt svedigt selskab.

Hvor har jeg nogensinde skrevet, at jeg krudter den? For det gør jeg på ingen måder.. Så dit ævl kan du godt pakke langt væk.. Det er da helt til grin..

Link to comment
Share on other sites

Hvor har jeg nogensinde skrevet, at jeg krudter den? For det gør jeg på ingen måder.. Så dit ævl kan du godt pakke langt væk.. Det er da helt til grin..

Min erfaring er bare at dem der går hårdt i forsvar for folk der bruger steroider enten selv bruger dem eller er nære venner med dem der bruger dem.

Det kan være du er clean det ved kun du selv.

kender flere der har arbejdet eller trænet i dit center, der har sagt op eller stoppet med at komme der, fordi det var umuligt for dem at stoppe deres misbrug i det miljø. Hvis du er clean så godt for dig, jeg tvivler dog.

Link to comment
Share on other sites

Min erfaring er bare at dem der går hårdt i forsvar for folk der bruger steroider enten selv bruger dem eller er nære venner med dem der bruger dem.

Det kan være du er clean det ved kun du selv.

kender flere der har arbejdet eller trænet i dit center, der har sagt op eller stoppet med at komme der, fordi det var umuligt for dem at stoppe deres misbrug i det miljø. Hvis du er clean så godt for dig, jeg tvivler dog.

Jeg kan godt se din pointe, men jeg tager på ingen måder nogen former for midler der fremmer min træning på den måde. Og du skal da være velkommen at komme ned og se mig, mens jeg træner, hvis det skal være sådan :laugh: - Det kan godt være der er en del der krudter, men der er ihvertfald ligeså mange som ikke gør.. Jeg synes det er lidt noget fis at generalisere på den måde.. :blink: - og hvornår har jeg gået i forsvar, fordi jeg siger at deres smiley-ordning er noget crap?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

er smiley'erne så også kommet op og hænge ?

ifølge ADD er det politiet som skal tjecke om den er ophængt korrekt :w00t:

hos Squash og Fitness og hos Exerzice her i Odense er den ikke kommet op endnu - men det kan jo ikke undre nogen :cool:

update :

så er der 14 dags-jubilærum for manglende smiley

Edited by razor
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan godt se din pointe, men jeg tager på ingen måder nogen former for midler der fremmer min træning på den måde. Og du skal da være velkommen at komme ned og se mig, mens jeg træner, hvis det skal være sådan :laugh: - Det kan godt være der er en del der krudter, men der er ihvertfald ligeså mange som ikke gør.. Jeg synes det er lidt noget fis at generalisere på den måde.. :blink: - og hvornår har jeg gået i forsvar, fordi jeg siger at deres smiley-ordning er noget crap?

Rimelig kool statistik, for et center, hvis der er en fordeling mellem de der bruger krudt og de der ikke gør på halvt af hver.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share