Lænd Bælte


SloBo
 Share

Recommended Posts

Øh, skrev du ikke, at du trænnede vægtløftning? Var nu mere interesseret i dine VL løft :smile:

Definer at dyrke vægtløftning?

Ej, men så kald det bodybuilding. Mit program er bare ikke opbygget efter at fokusere på store guns etc.

Jeg kører 10 sæt á 3 - et program jeg har fået udreddet med thorhauge herfra. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Definer at dyrke vægtløftning?

Ej, men så kald det bodybuilding. Mit program er bare ikke opbygget efter at fokusere på store guns etc.

Jeg kører 10 sæt á 3 - et program jeg har fået udreddet med thorhauge herfra. :)

Vægtløftning, som i sporten vægtløftning! Jeg vil sige at det er klart at du ikke er kommet til skade ved opadstød, hvis ikke du træner sporten :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Definer at dyrke vægtløftning?

Ej, men så kald det bodybuilding. Mit program er bare ikke opbygget efter at fokusere på store guns etc.

Jeg kører 10 sæt á 3 - et program jeg har fået udreddet med thorhauge herfra. :)

N00b failure :laugh:

Ahh, det er fair nok ikke at vide hvad vægtløftning er, men så er det klart at ens råd katogoriske råd ikke tages helt så seriøst. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ganske rigtigt, jeg har trænet i 2½ år hvor kun det sidste år har været systematisk med korrekt kost etc.

Men det betyder ikke, at man skal vurderes ud fra alder.

Det har du ret i, og jeg må give dig (jer) ret i, at jeg nok har taget det forgivet. Men da jeg aldrig har set eksempler på folk der failer etc på trods af god teknik har jeg måske været farvet deraf.

Så det var egentlig mit princip du var modstander af ? ;)

Jeg er 30 og har trænet i 17 år, jeg ved lidt om træning -men ikke meget.

Jeg vil også vove den påstand som Dave Tate kommer med: man ved ikke noget om træning, før man har trænet med skader.

Dertil kommer: man ved ikke særligt mege tom træning før man har trænet mange mennesker ud over sig selv.

Link to comment
Share on other sites

Sikke noget sludder. Dvs at en hjernekirug ikke kan operere, før han har haft en hjernesvulst selv?

Næh, det betyder bare man lærer en del om træning og skader, ved at håndtere at træne med en skade.

Lidt lige som man får noget ud af at have rørt en basketball, hvis man skal være baskettræner.

Kan da godt se at min post var et absolut udsagn, det var en smutter.

Nu vil jeg skynde mig ud og skære i frontallappen mban2361l.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vægtløftning, som i sporten vægtløftning! Jeg vil sige at det er klart at du ikke er kommet til skade ved opadstød, hvis ikke du træner sporten :tongue:
N00b failure :laugh:

Ahh, det er fair nok ikke at vide hvad vægtløftning er, men så er det klart at ens råd katogoriske råd ikke tages helt så seriøst. :smile:

Men så forklar mig hvor den store forskel ligger fra BB?

Konkurrence?

Link to comment
Share on other sites

Sikke noget sludder. Dvs at en hjernekirug ikke kan operere, før han har haft en hjernesvulst selv?

Forøvrigt verdens dårligste sammenligning.

Svarer lidt til: en pilot kan ikke flyve før han er styrtet med en 747. En bedemand ikke kan være bedemand før han har prøvet at være død og begravet. En patolog kan ikke være patolog før han har været død og obduceret..

Link to comment
Share on other sites

Jeg er 30 og har trænet i 17 år, jeg ved lidt om træning -men ikke meget.

Jeg vil også vove den påstand som Dave Tate kommer med: man ved ikke noget om træning, før man har trænet med skader.

Dertil kommer: man ved ikke særligt mege tom træning før man har trænet mange mennesker ud over sig selv.

Så må jeg efterhånden vide pænt meget om træning.

Forøvrigt verdens dårligste sammenligning.

Svarer lidt til: en pilot kan ikke flyve før han er styrtet med en 747. En bedemand ikke kan være bedemand før han har prøvet at være død og begravet. En patolog kan ikke være patolog før han har været død og obduceret..

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Forøvrigt verdens dårligste sammenligning.

Svarer lidt til: en pilot kan ikke flyve før han er styrtet med en 747. En bedemand ikke kan være bedemand før han har prøvet at være død og begravet. En patolog kan ikke være patolog før han har været død og obduceret..

Lige præcis det der var pointen!

Link to comment
Share on other sites

Lige præcis det der var pointen!

Stråmandsargumentation har aldrig været saglig måde at debattere på Jesper. Det eneste jeg siger i min post

QUOTE(ptpoul @ 29. Jul 2008, 13:30) *

Forøvrigt verdens dårligste sammenligning.

Svarer lidt til: en pilot kan ikke flyve før han er styrtet med en 747. En bedemand ikke kan være bedemand før han har prøvet at være død og begravet. En patolog kan ikke være patolog før han har været død og obduceret..

er at din måde at simplificere og fordreje mit argument på var absurd. Jeg håber min pointe er klar nu?

Du kan jo forholde dig direkte til mit argument, det er lidt mere nuanceret og givtigt for en fortsat debat.

Link to comment
Share on other sites

Snork... lad os nu bare være enige om at katagoriske udsagn ikke er hensigtsmæssige (med mindre det drejer sig om udsagn gående på ikke at bruge bælte)
Kan da godt se at min post var et absolut udsagn, det var en smutter.

Det troede jeg vi allerede var?

Det sidste i din post forklarer måske din irrationelle fremfærd i denne tråd..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share