Træning


Seb M
 Share

Recommended Posts

Der kan ikke stilles retningslinier op for den slags. Det er yderst individuelt. Jeg træner bedst mellem 14-18. Men jeg kender også folk som træner bedst sent om aftenen og tidligt om morgenen. Så træn på det tidspunkt hvor du har mest energi (hvis du har mulighed for det). Det med at konditionstræning er bedst om morgenen er en skrøne.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tidligere læst i en artikel at gennemsnitligt træner mennesket bedst om eftermiddagen. Konklusionen byggede bl.a. på statistik for hvornår de fleste verdensrekorder bliver sat - de bliver sat om eftermiddagen.

Jeg kan desværre ikke komme med en henvisning til artiklen (der forøvrigt var på dansk).

/Bellini

Link to comment
Share on other sites

Os 'gamle' - med job, kone og småbørn - træner efter kl. 20.

Så er der heller ingen ventetid til dødløft [1] og jeg kan rende rundt og stinke af sved uden at de lækre tøser fra kantinen synes jeg er klam ... :biggrinbounce:

Men jeg føler for det meste at både indsatsen og resultatet ville have været bedre, hvis jeg trænede om eftermiddagen

[1] Der er der nu aldrig alligevel ... jeg er den eneste i mit center der træner squat & dødløft :jehon:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share