100 push-ups program


icem3n
 Share

Recommended Posts

Fik den sendt fra en ven, og tænkte andre nybegyndere som mig kunne få gavn af programmet :)

målet er at lave 100 push-ups, eller at få mere styrke, uanset hva niveau man er på.(ja måske ikke dem af jer der allerede laver en million af dem)

http://hundredpushups.com/index.html

Man kunne self bare se hvor mange man kan tage, og så køre +1 for hver dag osv, men kan godt lide at have noget fast at køre efter, måske andre der har det på samme måde ;)

Edited by icem3n
Link to comment
Share on other sites

ska man lave 2 armbøjninger stå i armbøjning stilling i 60 sekunder, lave 2 til, stå i 60 sekunder og lave 2 og til sidst stå i 60 sekinder, eller har jeg misforstået det?

Du har vist misforstået det. Lav "initial" test for at finde ud af hvilket "level" du er på, og så fortsæt week 1,2,3 osv. Det står der vist altsammen hvad du har brug for at vide, også hvor lange pauser du skal holde.

Link to comment
Share on other sites

hvis man har adgang til et fitness center så ser jeg dette program som værende det rene tidsfordriv..

100 gentagelser? hmm.. 30 må være meget mere end rigeligt, så derfor anskaf jer en vægtskive og lig den på ryggen...

jeg ville aldrig kører mere end 15 gentagelser, medmindre det kun var for udholdenhedens skyld`?

Link to comment
Share on other sites

hvis man har adgang til et fitness center så ser jeg dette program som værende det rene tidsfordriv..

100 gentagelser? hmm.. 30 må være meget mere end rigeligt, så derfor anskaf jer en vægtskive og lig den på ryggen...

jeg ville aldrig kører mere end 15 gentagelser, medmindre det kun var for udholdenhedens skyld`?

Du mener altså at, det at køre mere end 15 gentagelser er tidspilde..?

I forhold til hvilket mål? -at ende ud med at kunne tage 100 rep?

Edited by pioneer.
Link to comment
Share on other sites

troede der var mere end nok forklaring på siden i hvordan den skulle tages... :)

tag først initial test, den bruges til at se hvor mange du kan tage, og hva niveau du er på (hvis du nu skal sammenligne med andre)

ellers smut til uge 1 når du har set hvor mange du kan lave

der er 3 kategorier alt efter hvor god du er

Up to 5 push ups | 6 - 10 push ups | more than 10 push ups

så vælger du den række du passer indenfor.

hvis du under testen max kommer op på 8 push-ups, går den self under 6-10 derfor 2 række.

Det betyder du skal lave 7 push-ups, hvile i 60 sek, 7 mere, hvile, 5, hvil, 4, hvil, og derefter max dog min 5.

The-Pimp: Hvis man ikke vil kunne tage 100, begynder man sikkert ikke på programmet :)

der er en million andre øvelser der sikkert er bedre, men folk kan lave dem derhjemme evt.

brinch93 på niveau 3 er det hårdere du skal lave alle de niveauer der under den. dvs, 10, 10, 8, 6, max. hvor den letteste er 2, 2, 2, 2, max så der er en del forskel

Edited by icem3n
Link to comment
Share on other sites

troede der var mere end nok forklaring på siden i hvordan den skulle tages... :)

tag først initial test, den bruges til at se hvor mange du kan tage, og hva niveau du er på (hvis du nu skal sammenligne med andre)

ellers smut til uge 1 når du har set hvor mange du kan lave

der er 3 kategorier alt efter hvor god du er

Up to 5 push ups | 6 - 10 push ups | more than 10 push ups

så vælger du den række du passer indenfor.

hvis du under testen max kommer op på 8 push-ups, går den self under 6-10 derfor 2 række.

Det betyder du skal lave 7 push-ups, hvile i 60 sek, 7 mere, hvile, 5, hvil, 4, hvil, og derefter max dog min 5.

The-Pimp: Hvis man ikke vil kunne tage 100, begynder man sikkert ikke på programmet :)

der er en million andre øvelser der sikkert er bedre, men folk kan lave dem derhjemme evt.

brinch93 på niveau 3 er det hårdere du skal lave alle de niveauer der under den. dvs, 10, 10, 8, 6, max. hvor den letteste er 2, 2, 2, 2, max så der er en del forskel

så gik den ind:) tak

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Jeg starter på mandag. Skal nok opdatere i tråden.

Hvis det lykkes, vil jeg prøve at overføre det til dips :devil: .. Og hvis det lykkes muligvis en anden øvelse.. Så længe det er noget man kan lave der hjemme.

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share