Fie C


Fie C
 Share

Recommended Posts

mandag d. 9

gentog den lille løbetur fra i fredags på 2.9 km. denne gang tog det 13.40, altså 10 sek langsomere end sidst, men egentlig ret stabilt. :tongue:

var en fin tur, men er nød til at finde en ny rute udenom de store veje, for kan godt mærke at det er væsentlig hårdere at løbe når man indånder al den bilos - som jeg os skrev sidst.

vil prøve en lille rute på 4,05 km i parkerne, godt nok lidt længere men til gengæld uden biler. :4thumbup:

blev til 231kcal så var en fin lille hygge tur

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

torsdag d. 12

var til attack for første gang i 3 uger - der har været vikar på, så har været lavet om til combat.

var superfedt at komme tilbage til, har egetnli savnet det. :blush:

havde desværre været til sen brunch m min veninden, og havde fået spist lidt for meget æg og bacon, så havde super ondt i mave, så det blev ikk helt så aktivt som jeg havde tænkt mig, men ska heldigvis os afsted til attack mandag så går nok.

blev til 652 kcal. hvilket er væsentlig lavere end normalt, ca 50kcal mindre end jeg plejer (plejer at forbrænde lidt over 700 kcal), så det ku ses ret tydliget på forbrændingen at jeg på ingen måde pressede mig selv ligeså meget som jeg ellers normalt gør.

til gengæld gik jeg efter attack, ned og tog 3000m roning for lige at kompensere for den knap så gode indsats.

tog 16,07 minutter :w00t: sys jeg egentlig selv var meget sejt, taget i betragtning, at det normalt tager mig ca 10 min at ro 2000 m. :superman:

blev til 179kcal så det var helt fint.

dagen kalorieforbrænding:

831kcal

Link to comment
Share on other sites

fredag d.13

har lige været ude og løbe en tur på 4,05km.

var en superfed løbetur, på trods af, at jeg kan mærke at der er en lille forkølelse på vej, så det var lidt hårdere end normalt, men stadig en superfed tur, som jeg helt sikkert ksal løbe igen på en tidspunkt. :4thumbup:

de 4,05km to 21 min og 50sek. så løb med en gennemsnitsfart på lidt over 11 km/t, hvilket da ikk er helt ringe. tror dog godt, at jeg kan løbe den på 20 min, når jeg har fået overstået den forkølelse der :bigsmile: så det satser jeg lidt på at gøre i løbet af næste uge, med mindre jeg blir sådan rigtig syg.

min max puls var oppe på 184/91% i løbet at de sidste 300m, så var ret presset på det sidste stykke, men satser på at det var pga at jeg er småsnottet, burde være lavere næste gang. min gennemsnitspulsen lå derimod på 167/83%, hvilket jo er væsentlig lavere end max, der os kun var så høj i ca 1-2 min.

kalorieforbrænding; 277kcal.

var en super rute, og en super træning.

Link to comment
Share on other sites

fredag d. 13

min lille løbetur var ikk nok, så var nede og træne os.

blev til 3000m inden jeg tog til flow. tog de 3000m på 14 min 20sek, så det var helt fint, var meget fedt lige at få lavet lidt mere fysisk inden jeg tog op til noget mere hygge-agtigt yoga-halløj.

fik forbrændt 184kcal, så det var fint nok. var ikk så hårdt i forhold til så meget andet, men er egentlig en nem måde lige at få forbrændt nogen ekstra kcal.

efter roning to jeg til flow. blev til 301 kcal, og en gennemsnitspuls på 104/51%, så det fremgår tydeligt af pulsen at det er meget stræk og afspænding.

i denne her trænings-runde fik jeg så forbrændt 485kcal. i alt har jeg så idag (ink løbeturen) forbrændt 762kcal, så det er da slet ikk så ringe egentligt.

har været en rigtig god dag m træning idag, har fået indhentet lidt af det jeg ikk har fået lavet i løbet ugen, får desuden heller ikk lavet noget imorgen så er glad for jeg lige fik lavet lidt ekstra idag. håber os jeg kan nå at få lavet lidt på søndag, men nu må vi se.

Link to comment
Share on other sites

mandag d 16.

endnu engang blev det til en todelt træning.

lagde ud med 2000m roning, to g 9min og 14 sek, så er blevet en hurtigere end jeg har været tidligere, er ret fedt. satser på at kommer ned under 9 minutter i løbet af den næste månedstid, burde godt kunne lade sig gøre. :bigsmile:

derefter lavede jeg mavetræning:

crunches

-på toppen, så skudlerbladene hele tiden er væk fra gulvet.

ti reps på toppen, der efter hel ned og ligge igen.

dette gjorde jeg ti gange (altså 10X10 crunches på i toppen).

skrå pilates maveøvelse

strækte ben og strækte arme (den ene over hoved, uden at ramme gulvet, den anden ned langs benet)

25 reps x 3 sæt

løft

benene lodret op i luften, og løfter balderne væk fra gulvet.

20 løft x 10 sæt

fik forbrædt 185kcal under både roning og maveøvelser, ikk så meget, men tæller jo alt sammen lidt :blush:

bagefter tog jeg til attack.

var rigtig fedt idag. gik virkelig meget til den, og var på 100% hele vejen, var super fedt.

kan dog se på mit pulsur, at jeg, på trods af, at jeg gav den max gas, kun har haft en gennemsnitspuls på 162/80%, på trods af at jeg følte jeg lavede mere end jeg plejer, så vælger at tro på, at jeg er kommet i bedre form i løbet af de sidte tre ugers tid :w00t: - især pga at gennemsnitspulsen som regel ligger omk. 81-82% max. har desuden lagt mærke til, at min puls falder hurtigere og lavere ned i styrke tracket, track 5, end det har gjort tidligere, så noget må der være sket.

ville måske heller ikk være så mærkeligt hvis jeg var kommet i bedre form, der har været en del mere løb og sådan i min træning den sidste tid, men kunn da være fantastisk hvis det hjalp noget :smile:

var i hvert fald en hel fantastisk time idag. var super fedt at føle, at jeg virkelig havde overskud til bare at yde 100% idag, glæder mig til at prøve igen torsdag, og se om jeg kan få gennemsnitspulsen op på de 81%-82% igen, også selvom jeg evt er kommet i bedre form, så må jeg jo bare lave lidt mere og så få det samme ud af timen. :superman:

dagens kalorieforbrug; 878kcal

Link to comment
Share on other sites

onsdag d. 18

er pt igang m at skrive projekt - igen- så måtte lige have en pause her til aften, efter at have siddet en hel dag foran skærmen.

tog til en times combat, og fik lige pisket kroppen igennem.

var faktisk rigtig fedt at prøve deres onsdagstræning, er faktisk federe end om den om lørdagen, ved ikk om det er fordi folk er mere øvede på det her hold, men var i hvert fald super fedt.

kunne igen idag mærke at jeg havde helt vildt meget overskud, var simpelthen så fedt. kunne alt og selvom min puls var høj, kunne jeg bare blive ved, selvom jeg virkelig gjorde alt hvad jeg kunne for at give den max gas. :4thumbup:

kunne virkelig godt tænke mig at vide hvor min puls har ligget, men havde glemt og tænde for uret, igen :nonono: , så der er kun målt for de sidste 33min. alligevel har jeg fået forbrændt 426kcal, på trods af at de 33min er ink styrke og cooldown, så hvis min puls har ligget på samme måde i gennem hele træningspasset, er det da slet ikk en dårligt kcal-forbrug :tongue:

tror dog ikk at jeg bare kan fordoble det, så regner med at kcal-forbruget må ligge et sted mellem 700-750, hvilket jo heller ikk er helt ringe :superman:

var i hvert fald rigtig dejligt lige at få lavet lidt idag, og komme væk fra skrivebordet og få bevæget kroppen. glæder mig helt til at komme ned til attack imorgen, blir fedt at se om jeg kan blive ved med at have så meget overskud. ska os lige se, om jeg kan få presset kcal-forbruget lidt højere op imorgen, gerne over de 720, kun være meget sejt, men nu må vi se.

Link to comment
Share on other sites

torsdag d. 19

tog til en omgang Attack. var en superfed træning igen idag, fik presset mig selv rigtig meget, og nåede mit mål med at få forbrændt over 720kcal, kom op på 724, så fik vikrlig presset mig selv.

det var super super fedt. kunne dog godt mærke, at jeg havde været til combat om onsdagen, var til tungere i benene end jeg plejer at være.

kiggede på min puls under track 5, styrke af overkroppen, og min puls faldt væsentlig hurtigere og væsentligt lavere ned end den gjorde tidligere, så tror virkelig at min form har forbedret sig.

super fed træning.

max 188/93%

gennemsnit 159/79%

kalorieforbrug 724kcal

Link to comment
Share on other sites

mandag d. 23.

blev til en to-delt træning idag. noget styrke først, og så attack bagefter.

trænede bryst, triceps, skulder og mave

bænkpres

12x10kg

12x10kg

12x10kg

15x10kg - kunne godt have taget 12,5kg, men vægtene var optagede :dry:

bænkpres incline

12x10kg

12x10kg

12x10kg

12x10kg

- kunne helt sikkert have taget mere i flad bænkpres, når jeg tog samme reps og vægt i incline

skulderpres

8x10kg

8x10kg

8x10kg

8x10kg

French pres

12x15kg

12x17,5kg

10x17,5kg

10x15kg

- failede desværre på andet sæt 17,kg på 10. rep, og havde virkelig svært ved at tage den 9. så satte kg ned.

derefter stod den på maveøvelser

crunches

-på toppen, så skudlerbladene hele tiden er væk fra gulvet.

ti reps på toppen, der efter hel ned og ligge igen.

dette gjorde jeg ti gange (altså 10X10 crunches på i toppen).

-ingen pause mellem sættene

skrå pilates maveøvelse

strækte ben og strækte arme (den ene over hoved, uden at ramme gulvet, den anden ned langs benet)

25 reps x 3 sæt

løft

benene lodret op i luften, og løfter balderne væk fra gulvet.

20 løft x 10 sæt, pause mellem sæt; 20sek (gjorde dem lige lidt hårdere :crazy:)

i dette træningssæt fik jeg forbrændt 212kcal, så det var egentlig ok. -ikke videre kalorieforbrændende træning, men det er da alligevel noget.

derefter tog jeg til attack.

var rigtig godt igen idag. der blev mixet en smule, så var rigtig godt med noget variation - kan jo alle trinene efterhånden så var fedt med noget nyt.

fik presset mig rigtig godt idag, og holdte den sædvanlige gennemsnitspuls og max-puls så det var helt fint.

fik under attack forbrændt 706 kcal, så lidt over de 700 hvilket os er helt fint.

gennemsnitspuls 162/80%

maxpuls; 188/93%

dagens samlede kalorieforbrug 918kcal

Link to comment
Share on other sites

torsdag d. 28.

tog til attack igen idag. fik også lige lavet lidt roning og nogen maveøvelser inden.

blev bare en random blanding af lidt forskelligt, ikk noget vildt.

fik presset mig selv meget i attack idag. der var en masse nye der havde stilt sig op foran - var på en eller anden måde virkelig motiverende, så gav den virkelig meget gas. havde måske noget at gøre med, at det er noget jeg kender fra folkeskolen, så det hjalp lidt på motivationen tror jeg. :tongue:

var i hvert fald virkelig fedt idag, og havde helt vildt meget energi. kunne ALT! :w00t: hehe

selvom jeg virkelige gjorde alt hvad jeg kunne, og var super presset - kom min kaloriefobrænding ikk op over 700kcal. tror det har noget at gøre med, at min puls kommer meget hurtigere ned. både ved styrke tracksne og ved cooldown. lagde i hvert fald mærke til, at min puls meget hurtigt kom ned under de 100.

sys egenglig det gør rigtig godt med træningen for øjeblikket. sys jeg har forbedret mig rimlig meget på det sidste. er rigtig fedt. hænger nok sammen med at fokus den sidste tid har ligget meget på cardio den sidste tid, tror dog, at jeg vil prøve at få styrketræningen tilbage igen.

kalorieforbrænding; 697kcal

max; 187/93%

gennemsnit; 159/79%

Link to comment
Share on other sites

fredag d. 27

trænede primært ben idag, men blev da også til lidt mave og en enkelt biceps-øvelse.

supersæt

leg curl

12x31,5kg

12x31,5kg

10x31,5kg

9x31,5kg

leg extensions

12x36,5kg

12x36,5kg

12x36,5kg

12x36,5kg

legpress

12x100kg

12x100kg

12x100kg

12x100kg

sideløft

med elastik

20reps x4 sæt

-skiftevis på hver ben.

uden elastik

20reps x2 sæt (mest bare for at få det sidste energi ud af benene).

Lounges

15x10kg (på hver ben)

15x10kg

15x10kg

15x10kg

- tog færre reps end normalt, men mine ben var helt færdige efter alt den bentræning.

incline bicepscurl (dumbel)

12x6kg

12x6kg

12x6kg

12x6kg

( :innocent: var mest lige for min egen dårlige samvittigheds skyld - er så dårlig til, at få trænet biceps) :blush:

mavetræning

løft

20reps x 10sæt

-med 20sek interval imellem hvert sæt

crunshes

15 reps x 7sæt

- med 10 sek interval imellem hvert sæt. -var ikke så voldsomt, men mine mavemuskler var os helt ødelagte efter 200 løft :w00t:

afsluttede det hele med en masse stræk - især for ben

rigtig god træning. var simpelthen så dejligt at få lavet noget styrketræning, sys efterhånden det er noget tid siden jeg sådan har fået gjort det rigtigt. dejligt at lave noget

Link to comment
Share on other sites

Ud fra dit svar kan jeg dog decifrere at du forstod hvad jeg mente, og derfor dybest inde fungerer lige som mig, altså primitivt :laugh:

Derudover synes jeg at det er en rigtig flot log du har dig, og at du er rigtig dygtig!

hehe og så alligevel nok ikk helt lige så primitivt som dig - havde ikke luret, at det kunne opfattes sådan :tongue:

Link to comment
Share on other sites

søndag d. 1

har været heldig at få den der influenza alle har hen over weekenden, så har ligget på langs hele weekenden. :unhappy:

så har trøstet mig selv i min ulidelighed med en masse chokolade-kiks og piratos :w00t: . hehe. så har ikk været en særlig god weekend for min træning.

håber jeg måske kan være rask til imorgen så jeg kan få lavet lidt der, men tror det ikk. er noget pis!! :mad:

Edited by Fie C
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

torsdag d. 5

lå syg hele ugen så kom først ned og små-træne lidt torsdag.

blev kun til attack, og var os bare helt smadret bagefter

blec til en rimlig almindelig attack - ikk specielt spændende.

kcalforbrænding: 711kcal

max puls: 190/94%

gennemsnit; 162/80%

helt fin træning. pulsen kom os lidt højere op end den plejer så det var helt fint.

blev ikk til mere denne her uge desværre

Link to comment
Share on other sites

mandag d. 9

blev til en to-delt træning idag.

startede med nogen brsyt, skulder triceps og tog så til attack bagefter.

Bænkpress

12 x12,5kg

11 x12,5kg

9 x12,5kg

8 x12,5kg

supersæt

skrå bænk.

8x10kg

8x10kg

8x10kg

8x10kg

Lateral raises

12x6kg

10x6kg

10x6kg

10x6kg

Triceps

12x5kg

12x7,5kg

12x7,5kg

12x7,5kg

mave - løft

20 reps x 5 sæt

mere blev det ikke til inden attack

attack var superfedt idag fik presset mig vanvittig meget, var så fedt, fik os forbrændt en del mere end jeg plejer.

med 10 minutters udstræk med en puls lang under de 100, kom jeg helt op på 785kcal. så det var rigtig fedt.

idag kom jeg helt op på 1024kcal, slet ikk ringe. :D

Link to comment
Share on other sites

mandag d. 9

blev til en to-delt træning idag.

startede med nogen brsyt, skulder triceps og tog så til attack bagefter.

Bænkpress

12 x12,5kg

11 x12,5kg

9 x12,5kg

8 x12,5kg

supersæt

skrå bænk.

8x10kg

8x10kg

8x10kg

8x10kg

Lateral raises

12x6kg

10x6kg

10x6kg

10x6kg

Triceps

12x5kg

12x7,5kg

12x7,5kg

12x7,5kg

mave - løft

20 reps x 5 sæt

mere blev det ikke til inden attack

attack var superfedt idag fik presset mig vanvittig meget, var så fedt, fik os forbrændt en del mere end jeg plejer.

med 10 minutters udstræk med en puls lang under de 100, kom jeg helt op på 785kcal. så det var rigtig fedt.

idag kom jeg helt op på 1024kcal, slet ikk ringe. :D

Link to comment
Share on other sites

torsdag d. 12

blev bare til en lille løbetur i snevejr. var faktisk ret fedt at løbe mens det sneede, selvom det var koldt :w00t:

blev til 5,3km på 27 minutter. fik forbrændt 300 kcal så det vare en helt fin tur - ikke så vildt.

Link to comment
Share on other sites

fredag d. 13

blev til en omgang styrketræning; ben, ryg og biceps.

Benpress

12x100kg

8x120kg

8x120kg

8x120kg

8x120kg

Hyperextensions

opvarmning uden vægt x20reps.

12x10kg

12x10kg

12x10kg

12x10kg

Leg curl

8x36,5kg

8x36,5kg

8x36,5kg

- får krampe i den øverste del af læggen når jeg laver dem, er virkelig irreterende, for det når ikke og begynde at spænde i baglåret inden jeg er nød til at stoppe på grund af krampe i læggen :mad:

Ass. chin up

6x 11"

5x 11"

5x 11"

5x 11"

Close-grip pull down

8x40,5kg - blir væsentlig hårdere m close grip, pga at jeg ikke kan snyde.

10x36,5

10x36,5

10x36,5

Stiff-legged deadlift

opvarmning med stang(20kg) x 12 reps. + 12x10+20kg

12x35kg

8x40kg

10x40kg

8x40kg

- virkelig fed øvelse, men har svært ved at holde fast på stangen, så taber den på trods af jeg stadig har et par reps tilbage i mig. så skal helt sikkert ha fået mig et par straps så jeg kan få nogen flere kg på.

leg extensions

12x31,5 kg

12x31,5 kg

12x31,5 kg

12x31,5 kg

Lunges

12x20kg (10 i hver hånd)

12x20kg

12x20kg

12x20kg

Biceps curl - cabel

8x 3"

8x 3"

7x 3"

6x 3"

var en superfed træning idag. kom i tanke om hvor meget jeg egentlig har savnet at træne på denne her måde. har også helt sikkert tænkt mig at jeg om 2 uger skal til at køre et program med hård styrketræning, i stedet for alt det konditionstræning der har været i fokus de sidste uger.

havde self pulsur på idag os, og blev faktisk overrasket over hvor meget jeg fik forbrændt. blev til 573kcal, så det jo ikk så ringe.

Edited by Fie C
Link to comment
Share on other sites

tirsdag d. 17.

bænk db

12x10kg

12x10kg

12x10kg

12x10kg

- var ret smadret idag, så kunne simpelthen ikke klare 12kg'en

Hyperextentions

12x10kg

12x10kg

12x10kg

12x10kg

11x10kg

Skrå bænkpres db

10x10kg

10x10kg

10x10kg

10x10kg

Tricepspres

10x15kg

10x15kg

10x15kg

10x15kg

Face pulls

12x4"

12x4"

12x5"

12x5"

Pull downs

12x36,5kg

12x36,5kg

12x36,5kg

12x36,5kg

Lateral raises

12x5kg

12x5kg

12x5kg

12x5kg

Skulderpres

10x10kg

10x9kg

10x8kg

10x10kg

Cardio

Kæresten spurgte forleden om jeg ikke ville prøve at ro 500m så hurtigt jeg kunne, ved ikk helt hvorfor, men tror han ville have noget at sammenligne med.

500m roning; 1 min 58sek

bagefter blev det til yderligere 500m på ca 3min

bagefter tog jeg lige 15 min på en kondicykel, ikke noget vildt, skulle bare lige forbrænde lidt ekstre kcal.

kcal-forbrændingen var da heller ikk helt ringe, blev til 488kcal så det var vel egentlig fint nok.

ok træning, ikke vanvittig spændende, men helt ok.

glæder mig dog til at komme i gang med et ordentligt program. problemet lige nu er bare at jeg er så øm så mange dage efter jeg har været nede og træne, om det er pga kcal-underskud og at jeg derfor restituerer så langsomt, ved jeg ikk, men er i hvert faæd virkelig irreterende.

Edited by Fie C
Link to comment
Share on other sites

fredag d. 20

varmede op med 1500 meters ronin.7 min og 3sek

Hyperextentions

15x10kg

15x10kg

15x10kg

15x10kg

- har været øm i lænden desidste dage, så ville lige vare ordentligopi ryggen inden jegforalvor begyndtetræning

rack pulls

opvarmning m stangen uden vægt,20reps

12x40kg

12x50kg

12x55kg

12x57,5kg

bent over rows - omvendt greb

12x30kg

12x30kg

12x30kg

10x30kg

benpres

10x100kg

10x100kg

10x100kg

10x100kg

stiff legged deadlift

10x40kg

10x40kg

- var helt smadret iminebaglår, så kunne mærke jeg slackede m teknikken. Så stoppede efter de to sæt

Pull down - close grip

-blev med lidt alternativt greb. blev to single greb til cabel, så var lidt besværligt at holde ordentlig fat, men gik

10x36,5kg

10x36,5kg

10x36,5kg

10x36,5kg

Face pulls

12x5"

12x5"

12x5"

12x5"

mave, løft

20reps x 10 sæt, med 30sek pause i mellem

sluttede lige af med lidt løb, ville gerne lige forbrænde 110kcal ekstra.

tog ca 6 min at kommer op på de 110kcal m en hastighed på 11km/t

rigtig fin træning idag.

blev til 641kcal

Link to comment
Share on other sites

lørdag d.21

vartil attack om morgenen.

fik forbrændt overraskende mange kcal i forhold til hvad jeg plejer. blev til 761 kcal, varhelt vanvittigt.

max 189/94%

160/79%

bagefter trænede jeg lige lidt bryst og triceps, var ik det helt store

bænk

12x10kg

12x10kg

12x10kg

12x10kg

skrå bænk

10x10kg

10x10kg

10x10kg

10x10kg

supersæt

tricepspres

10x15kg

10x15kg

10x15kg

10x15kg

skulderpres

8x10kg

8x10kg

8x10kg

8x10kg

også ikk lige så meget

kcal 204

dagens samledealorieforbrug 965kcal

Edited by Fie C
Link to comment
Share on other sites

mandag d. 23.

har startet et nyt styrkeprogram fra idag.

to-split. opdelt i Lower-body og Upper-body.

maximum effort og Volume accumulation.

Dag 1:Upper-body (maximum effort)

(ME) Bench-press 6 sæt til max 6 reps

Bent over barbell row 5 sæt x 8 reps

Close-grip bench-ress 5 sæt x 8 reps

Side-lying lateral raises 4 sæt x 8 reps

Dag 2: Lower-body (maximum effort)

(ME) Deadlift 6 sæt til max 6 reps

Leg press 5 x 8 reps

Good mornings 5 x 6 reps

Walking lunges 4-5 x 8 reps

Dag 3: Upper-body (Volume accumulation)

(VA) DB bench-press 6 sæt x 6 reps (udføres med max 1 min mellem hvert sæt)

(VA) DB Shoulder press 6 sæt x 6 reps (udføres med max 1 min mellem hvert sæt)

Cable pushdown 4 sæt x 8 reps

Face pulls 4 sæt x 10 reps

Dag 4: Lower-body

(VA) Leg press 6 sæt x 6 reps (udføres med max 1 min mellem hvert sæt)

(VA) Stiff-legged deadlift 6 sæt x 6 reps (udføres med max 1 min mellem hvert sæt)

Pull downs 5 sæt x 6 reps

Walking lunges 4-5 x 8 reps

idag var self dag 1

der var dog visse ændringer i programmet fordi der var så vanvittig mange mennesker nede i centeret, så barbel blev udskiftet med dumbell i øvelse 1 og 2

(ME) Bench-press

6x10kg

6x12,5kg

6x15kg

5x17,5kg (PR)

6x15kg

6x15kg

Bent over dumbell row

8x12,5kg

8x15kg

8x15kg

8x15kg

8x15kg

Close-grip bench-ress

8x27,5kg

5x30kg

5x32,5kg

5x32,5kg

5x32,5kg

Side-lying lateral raises

8x4kg

8x4kg

8x4kg

8x4kg

- det utroligt hvor meget hårdere de er end alm lateral raises.

Mave -løft

20 reps x 10 sæt

Cardio

tog til attack bagefter.

var den sidste attack inden releas så der var massere af mix i tracksne. dette betyder at jeg havde lidt sværere ved at presse pulsen helt så høj op som jeg plejer

fremgår også af kalorieforbruget, kom kun op på de 690kcal.

dagens samlede kaloriforbrug, blev samlet set til 968kcal

Edited by Fie C
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share