Kessler og häussler


Guest Willy
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Kampen i weekenden er jo til at lukke op og skide i :dry: hvorfor i alverden får han sådan en kamp :nonono:

Rudy Marcussen har slået ham, og mener også at Mads Larsen har nakket ham :4boxing: Så at Kesller møder sådan en modstander er jo en fuldstædigt overmatching.

lidt pinligt at sådan en kamp overhovedet bliver til noget. Man sætter en hellere ikke en Fiat 127 op mod en

Formel 1 vogn. :4whistling:

Så mit bud er max tre omgang, så ligger tyskeren og spytter blod :laugh:

Hvad er jeres holdning til kampen ?

Edited by Willy
Link to comment
Share on other sites

Min holdning er at hvis det er den eneste boksebold der er dum nok til at møde kessler så fint nok. Det ser, så vidt jeg ved, ikke til der er super mange der vil bkose mod kessler pt. Der er en nogle navne i de andre forbund som kunne være fedt at se kessler bokse med, men når de har en titel i et andet forbund skal det være med fri vilje at de mødes. Hvis en given bokser ved han vil få klø mod kessler kan jeg da godt se det logiske i at undgå ham når nu det er muligt.

Link to comment
Share on other sites

Det eneste positive jeg umiddelbart kan se ved den kamp er, at den bliver vist på TV2. Hvis seertallene er gode, så kan vi jo håbe at TV2 (og DR1) får øjnene op for, at der er et publikum til store boksekampe på landsdækkende tv. Men det er et forfængeligt håb fra en håbløs romantiker.

Uanset hvad, så sætter jeg mig med popcorn og Zero og satser på at se Kessler slagte den stakkels tysker. :devil:

Link to comment
Share on other sites

hmm for mig gør det ikke noget at det bliver vist på fx 3+ så længe kommentatorne er gode. Det svinger lidt hos 3+ synes jeg.

De helt store boksekampe vil dog altid skulle sponsoreres af en plovmand eller lignende fra hver husstand uanset om det er på tv2 eller dr1 (især med deres nuværende økonomi...)

Link to comment
Share on other sites

Det er direkte pinligt at den kamp er blevet til noget, men nok om det :)

Efter at have set video fra indvejningenen idag ser jeg ikke den kamp gå til mere end højst 5 omgang, Haussler ligner en der kan gøre noget Se Indvejning :)

Lad os håbe kampen hurtig er overstået så det ikke ender med en haussler der får en meget skidt liv fremover :)

Link to comment
Share on other sites

Det var da tæt på den kedeligste kamp længe...

Man må håbe at Palle tager sig sammen og finder en ordenlig modstander til næste gang.

Øhhh, tror ikke du skal regne med, at det var Palles ønskekamp!

Link to comment
Share on other sites

Det var da tæt på den kedeligste kamp længe...

Man må håbe at Palle tager sig sammen og finder en ordenlig modstander til næste gang.

prøv at læse bare en enkelt kommetar fra Palle før du skriver sådan noget :nonono:

Promotor Mogens Palle fastholdt efter kampen kritikken af Kesslers opgør mod Danilo Häusler.

Kessler: Det var efter planen

Häusler:Kessler er den stærkeste

Kessler vandt på knock out i 3.

"Den kamp har ingen berettigelse, og det viser sig også i dag,"

Det må jeg sige; jeg skal sgu da til at kigge bedre efter til indvejninger fremover! :w00t:

Nogen pointers til hvad det er man skal kigge efter? Muskeltonus? :laugh:

http://www.boxrec.com/ er en ok side til at se diverse tidligere kampe

den bedste måde er naturligvis at følge med i bokseverdenen, hvilket også gør kampene mere spændende.- det er ligesom en fodbold eller al anden sport...

Link to comment
Share on other sites

Kampen i weekenden er jo til at lukke op og skide i :dry: hvorfor i alverden får han sådan en kamp :nonono:

Rudy Marcussen har slået ham, og mener også at Mads Larsen har nakket ham :4boxing: Så at Kesller møder sådan en modstander er jo en fuldstædigt overmatching.

lidt pinligt at sådan en kamp overhovedet bliver til noget. Man sætter en hellere ikke en Fiat 127 op mod en

Formel 1 vogn. :4whistling:

Så mit bud er max tre omgang, så ligger tyskeren og spytter blod :laugh:

Hvad er jeres holdning til kampen ?

Jeg kan ikke se noget forkert i at give ham kampen. At de fleste er enige om, at Kessler er totalt overlegen i forhold til Häussler (hvilket kampen bekræftede) ændrer ikke på, at man er nødt til at give nr. 1 på ranglisten en titelkamp. På WBA's seneste rangliste http://www.wbaonline.com/ratings/rankings/2008/wba0908.pdf er Danilo Häussler nemlig nr. 1, og hvis ikke nr. 1 skal have en chance mod mesteren, hvem skal så?

At Häussler har tabt til Rudy Markussen for fire år siden, og Mads Larsen for fem år siden er vel heller ikke noget argument for ikke at give ham en titelkamp idag. Faktisk er de nederlag to ud af kun tre tabte kampe i 11 år for Häussler, som ikke havde tabt i fire år før kampen mod Kessler.

Link to comment
Share on other sites

Rolig nu, er skam godt klar over det bestemt ikke var en ønskekamp fra stald Palles side, men det blev den ikke mere spændende af, udfaldet var jo givet på forhånd.

Bliver spændende om Mikkel har tænkt sig at rykke en vægtklasse, så der bliver mulighed for nogle mere prestigefyldte kampe, hvis ikke har for gennembrud i USA.

Edited by Skjold
Link to comment
Share on other sites

http://www.boxrec.com/ er en ok side til at se diverse tidligere kampe

den bedste måde er naturligvis at følge med i bokseverdenen, hvilket også gør kampene mere spændende.- det er ligesom en fodbold eller al anden sport...

Tror nu, at Pugilist var ironisk.... der findes næppe nogen på MOL, der ved mere om boksning end ham :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tror nu, at Pugilist var ironisk.... der findes næppe nogen på MOL, der ved mere om boksning end ham :wink:

ok, det vidste jeg så ikke :smile:

Måske vil det gøre at han netop får bedre kampe, efter sådan en easy fight...

om ikke andet så er der ikke så mange interessante/klassekampe længere i denne vægtklasse.

For danske øjne er kunne det selvfølgelig være fedt at se en larsen vs kessler. Bute er selvfølgelig også en mulighed især hvis han slår larsen, men det kræver jo at kessler og bute begge vil mødes.

Personligt så jeg dog helst at larsen giver bute tæsk, hvis den kamp bliver til noget, så vi kan få den kamp mellem larsen og kessler - Det skal sgu nok fylde parken godt og grundigt!

I forhold til Kessler kan en kamp mod Pavlik også være interessant - Pavlik er jo mere end villig til at skifte vægtklasse(selvom han lige har fået slag af hopkins) - Han vant jo to gange over Taylor.

Kessler vs hopkins kunne naturligvis også være interessant men der vil jeg håbe det ikke sker for hurtigt så han får en ordentlig debut i light heavyweight.

Link to comment
Share on other sites

Mads Larsen i år 2008 (2009?) udgaven har ikke en chance mod Bute. De to minder lidt om hinanden, men Bute er bedre på alle områder. Der hvor Larsen især vil falde igennem er udholdenhed over 12 omgange, tempo og hurtighed. Han er desuden alt for safety first til at kunne tage titlen som udfordrer. Jeg så hellere Andrade fik den rematch han så klart fortjener, efter kamplederen stjal titlen fra ham...

Pavlik er IMO uinteressant nu. Han havde allerede mistet noget af den fremdrift han havde fået ved at vinde over Taylor, inden Hopkins kampen. Efter nederlaget står han hvor Kessler gjorde efter Calzaghe; han skal genopbygge sit renommé. En kamp mellem Kessler og Pavlik vil derfor ikke være en megafight, og derfor vil den være alt for risikabel, især for Pavlik. Derfor bliver det ikke den næste kamp for nogen af dem.

Kessler er for lille et navn til Hopkins, vil jeg tro, og godt for det, for det er ikke en kamp Kessler skal gå efter. Medmindre han vil tabe igen...

Alt i alt ser det svært ud. Godt jeg ikke er Mogens Palle, for mulighederne for en optimal matchning er ikke gode i øhjeblikket´...

Edited by pugilist
Link to comment
Share on other sites

Mads Larsen i år 2008 (2009?) udgaven har ikke en chance mod Bute. De to minder lidt om hinanden, men Bute er bedre på alle områder. Der hvor Larsen især vil falde igennem er udholdenhed over 12 omgange, tempo og hurtighed. Han er desuden alt for safety first til at kunne tage titlen som udfordrer. Jeg så hellere Andrade fik den rematch han så klart fortjener, efter kamplederen stjal titlen fra ham...

Kessler er for lille et navn til Hopkins, vil jeg tro, og godt for det, for det er ikke en kamp Kessler skal gå efter. Medmindre han vil tabe igen...

Alt i alt ser det svært ud. Godt jeg ikke er Mogens Palle, for mulighederne for en optimal matchning er ikke gode i øhjeblikket´...

larsen - bute kampen bliver med stor sandsynlighed til noget, men ja ham larsen sidst mødte lå vist ikke engang i top 100...

Jeg har også set bute-andrade afslutningen en del gange på youtube, det er sgu ikke særlig smart af kamplederen og andreade var jo henne i hjørnet :nonono:

Andrades promotor har vist indgivet en protest, men jeg tvivler på det vil ændre noget...

Hopkins-Kessler er vist den kamp Mogens Palle går efter, men ja, det er meget muligt det er for stor en mundfuld til Kessler om end ikke andet kan det være man skulle starte med en kamp mod Taylor(eller lacy når de har bokset om en tre ugers tid) eller Bute inden man går en vægtklasse op.

Link to comment
Share on other sites

Mads Larsen i år 2008 (2009?) udgaven har ikke en chance mod Bute. De to minder lidt om hinanden, men Bute er bedre på alle områder. Der hvor Larsen især vil falde igennem er udholdenhed over 12 omgange, tempo og hurtighed. Han er desuden alt for safety first til at kunne tage titlen som udfordrer. Jeg så hellere Andrade fik den rematch han så klart fortjener, efter kamplederen stjal titlen fra ham...

Alle er tilsyneladende enige om, at Andrade fik frastjålet sejren, men kamplederens svar på kritikken lyder for mig egentlig i orden. Nemlig, at Andrade forsøgte at få en fordel ved at være for tæt på Bute, når tællingen var slut, og derfor var han (kamplederen) nødt til at standse tællingen for at kommandere Andrade tilbage til det sted, hvor han skulle være.

Nu så jeg ikke kampen, og ved derfor ikke, hvor Andrade rent faktisk stod, men hvis det er rigtigt, at Andrade stod for langt fremme, må det være kamplederens pligt at sørge for, at han blev placeret det rigtige sted. Når/hvis Andreade ikke overholder reglerne, er det vel grundlæggende hans egen skyld, at han ikke får muligheden for at standse Bute.

Link to comment
Share on other sites

larsen - bute kampen bliver med stor sandsynlighed til noget, men ja ham larsen sidst mødte lå vist ikke engang i top 100...

Jeg har også set bute-andrade afslutningen en del gange på youtube, det er sgu ikke særlig smart af kamplederen og andreade var jo henne i hjørnet :nonono:

Andrades promotor har vist indgivet en protest, men jeg tvivler på det vil ændre noget...

Hopkins-Kessler er vist den kamp Mogens Palle går efter, men ja, det er meget muligt det er for stor en mundfuld til Kessler om end ikke andet kan det være man skulle starte med en kamp mod Taylor(eller lacy når de har bokset om en tre ugers tid) eller Bute inden man går en vægtklasse op.

Gider du sende et link til den afslutning? Den kunne jeg nemlig rigtig godt tænke mig at se, jvf. mit indlæg ovenfor.

Hopkins - Kessler tror jeg ikke på. Hvorfor skulle 43-årige Hopkins bruge sit krudt på at møde en europæisk bokser (læs: med begrænset interesse i USA), som tilmed næsten lige har tabt til Calzaghe. Der vil hverken være penge eller prestige i det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share