WSB-hybrid resultater


Jones
 Share

Recommended Posts

Så er jeg færdig med TJ's WSB hybrid, og det har været rigtigt godt, men også meget hårdt :devil: Jeg kørte dog kun i 7 uger inden deload og max test, da jeg ikke følte jeg havde mere tilbage til en eventuel uge 8.

Dagene med dødløft+squat 6x6 x 70% var ved at dræbe mig flere gange specielt i starten

her er lidt facts:

bænkpres +10 kg 100-110

dødløft +20 kg 140-160

squat +20 kg 100-120

højde 188

vægt +3 kg 88-91

overarm + 3cm 36-39

lår +5cm 59-64

bf%? ved ikke gæt bare løs, jeg skal cutte efter jul hehe

billederne er i dårlig kvalitet, men i kan jo grine lidt af dem alligevel. :D kig ikke på ansigtsudtrykkene :lol:

PS. jeg har aldrig prøvet at posere rigtigt før, så jeg var ikke så opfindsom :)

der er desværre ikke billeder af bænkpres og squat, da min makker og jeg skulle være klar til at hjælpe hinanden, så der var ingen til at tage billeder.

Havde lidt problemer med at sætte billederne ind, håber det virker ;)

Edited by Jones
Link to comment
Share on other sites

Ja det er et supersystem du har fået lavet TJ. Min makker opnåede ca. de samme resultater. Jeg fik desværre ikke taget billeder inden jeg begyndte programmet, havde ellers planlagt det :)

Men jeg skal nok poste nogle flere når jeg lige har fået cuttet lidt, og de bliver forhåbentligt i bedre kvalitet :D

Jeg plejer også at bruge mixed greb, men de stænger i vores center er meget dårlige at holde ved, der er næsten ingen mønster, så hvis man kigger godt efter kan man se at jeg bruger straps :lol:

Link to comment
Share on other sites

Vetö jeg kan ikke være mere enig med dig. Jeg er selv yderst betaget af det flotte resultat, som kun har skabt overvældende røre hos dem, jeg har vist resultatet for.

Dog er der et sted, jeg lige vil komme med lidt kritik. Gamle dreng, du er sgu gået hen og blevet lidt små buttet, hvis du forstår :teachingfinger: Det er selvfølgelig ikke mere end, at det stadig er pænt, men du skal nok passe på i julemånederne - Du kunne jo blive fristet af mors sortiment af lækkerier!

Ellers må du jo ud og løbe lidt :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong

Flotte resultater ;) ;) :D og RIGTIG fedt at du gider ligge billeder ud, det giver forummet en ekstra kvalitet når folk poster pics.

Men det er synd du ikke har en log. Hvis du tilfældigvis skulle ligge inde med træningsdagbogen fra WSB-hybriden ville det være givtigt hvis du lagde den ind i en log, så man kunne følge dine strabadser og tage ved lære.

Link to comment
Share on other sites

Gider du ikke at lægge TJs WSB hybrid ud på MOL. -Tak  
Hej Vetö Jeg har bare fulgt cilius' logbog, hvor han grundigt beskriver hver eneste træningsdag i programmet, og hvad hvilke muskelgrupper han havde fokus på.
Udemærket Jones - hvor har dine fokusgrupper ligget? og hvor lang tid kørte du programmet?

Jeg kørte programmet i 7 uger, følte ikke jeg havde mere at give af efter de 7 uger. :) Fokus lå ligesom de på ryg+triceps de første uger og bryst+biceps de sidste.

Jeg vil godt vædde på du har fået mest masse på ben, ryg og balder  det er utroligt hvad 6x6 kan gøre ved en..
Ja de der 6x6 har givet meget masse, godt jeg snart skal til at cutte, jeg kan næsten ikke passe mine bukser mere  :tongue:
Men det er synd du ikke har en log. Hvis du tilfældigvis skulle ligge inde med træningsdagbogen fra WSB-hybriden ville det være givtigt hvis du lagde den ind i en log, så man kunne følge dine strabadser og tage ved lære.

Voravong jeg har faktisk brugt dit excel ark til at holde styr på min træning, jeg har nemlig ikke andet end isdn internet med minuttakst :devil: så jeg har ikke fået oprettet en log, men jeg fulgte også Cilius' log næsten på en prik. men jeg kan da lige prøve at poste excel arket med resultater på et tidspunkt, hvis det har interesse :)

Ellers må du jo ud og løbe lidt

Ja jeg må ud og løbe lidt her i julen :)

mvh Jones

Edited by Jones
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share