Log of Hansen


hansen.j
 Share

Recommended Posts

Måske vi skal lave den sammen snart så?

Jeg har lavet den en gang hvor jeg ramte 6:04 mener jeg, men mon ikke jeg kan presse mig under 6 minutter hvis jeg tager mig sammen...

Hvis du samtidig fletter skægget, tror jeg den er der!

Link to comment
Share on other sites

Nej, slet ikke. Det er bare mig selv der er en idiot. Kan ikke give nogen bedre forklaring :smile:

I går blev jeg bare irriteret på mig selv, fordi jeg synes squat og military slet ikke fungerede - og da det var i starten af træningen forplantede det sig så til resten. Men i dag var det lige fra jeg trådte ind af døren, så der kan jeg ikke engang give mine manglene evner skylden.

Hmm, det er lidt surt. Men jeg har slev haft det sådan fra tid til anden og der har det hjulpet at skifte øvelser, repranges el. sætmangde. Det er også derfor jeg kun har en "skabelon" at træne ud fra og så selv justerer fra træning til træning.

Link to comment
Share on other sites

Berømmelsesdreng: Det synes jeg er en god idé! Ligesom vi også skulle løbe 5km sammen :smile:

Spøer: Tak for råd. Er dog sikker på det ikke er programmets skyld, da jeg netop synes det er meget motiverende pludselig at køre efter program fremfor på dagsform, som jeg har gjort i lang tid inden. Jeg tror bare det er PMS.

Torsdag 28-07-2011

Cardio

Jeg tror kantinen på mit arbejde hader bodybuildere. Når der endelig er en lækker hovedret (dvs. godt med kød, som ikke er fyldt med fedt eller er i små stykker og smurt ind i sovs), så er der også ekstra proteiner i salatbaren i form af tun eller kyllingefilet. Men når hovedretten så er lort - og man derfor søger efter proteiner andetsteds - så er der kun kedelig icebergsalat og pestopasta i salatbaren. Hvis nu bare det var omvendt, så havde det været fint, men nej nej.

Nå, men i dag var der både lækker chili con carne samt kyllingestykker i salatbaren - og sådan en chili med kylling som tilbehør skal man jo ikke klage over.

Jeg kom endelig rigtigt i gang med at få skrevet på mit speciale i dag - det var godt!

Efter arbejde kørte jeg via Irma (hvor der var udsolgt af tun :unhappy:) hjem, drak 1/3 kærnemælk og tog derefter ud og løb intervaller.

Mine inderlår var af en eller anden grund ramt af DOMS - jeg fatter ikke hvordan - så benene var lidt stive. Efter 1-2 km opvarmning var de dog klar og parat!

Opvarmning

Distance: 2.47 km

Tid: 11'50"

Hastighed: 4'47" / km

Intervaller (45 sek pause)

1000m @ 3'40"

1000m @ 3'47"

1000m @ 3'43"

Herefter joggede jeg ~450m, mens jeg fik pulsen ned før jeg tog et sidste interval:

700m @ 2'32" (3'37" / km)

Afjog

Distance: 1.28 km

Tid: 6'03"

Hastighed: 4'43" / km

Udmærket omgang, men hold kæft hvor er 1000m-intervaller modbydelige - især med korte pauser!

Skal have skaffet mig et ur, da jeg ikke kan høre musik når jeg bruger min ipod til at tage tid. Hold kæft hvor holder den nye nano i øvrigt dårligt på batteriet. Jeg var meget tilfreds med min gamle nano, men købte så den nye for at få mere plads. Den slugte +50% (ifølge indikatoren) i løbet af turen i dag, hvor skærmen var tændt under de 3 x 1000m-intervaller. Og så kan den ikke engang bruge min gamle ipod-stikkontakt-oplader - er nødt til at sætte den til usb-porten i computeren.

Skyndte mig i bad, da jeg kom hjem, hvilket resulterede i at jeg svedte mig selv fuldstændig til igen efterfølgende. Iført nyt sved lavede jeg så Hansen-pizza inspireret af at ALLE pludselig er begyndt at snakke om den. 225g laks + 125g mozzarella (Smeden-tribute) + 2 store tomater + citronsaft, salt, peber, timian derpå. Ville også have smidt en smule spinat øverst, men havde ikke noget herhjemme. Den ser umådelig kedelig ud på billedet :laugh:, men blev faktisk ret god. Havde frygtet laksen blev for tør, men det var helt perfekt.

dsc6812d.jpg

I morgen er der BB efter studiet. Det bliver ved 16-tiden vil jeg tro.

Link to comment
Share on other sites

Hvad tid lander I?

Spøer træner allerede kl. 9, da han skal til noget VM i BMX. Af samme grund dropper jeg nok at køre i The Gym, da jeg ikke orker at stå SÅ tidligt op. Så det bliver nok bare en middagstræning i TSK for mit vedkommende istedet.

Kommer måske forbi i løbet af næste uge istedet, hvis det lige passer ind.

Link to comment
Share on other sites

Hej og velkommen til The Gym-fællestræningstråden :smile:

Fredag 29-07-2011

HSG-program: Uge 2/8 - Dag 4/5

Bryst / Ryg

Træning efter jeg havde været på studiet for at skrive speciale. Salt var på vej ud af døren, da jeg ankom til The Gym. Den tomme sødmælkskarton i skraldespanden afslørede, at min værste konkurrent til aktuarbodybuildingsmesterskabet også havde været her.

Motivationen var fin i dag - selvom jeg efter første sæt Incline DB Press fik noget trykken for brystet (lige omkring hjertet). Det var ikke særlig rart, og da det havde lagt sig nogenlunde havde jeg svært ved at trække vejret dybt. Jeg fortsatte dog med nogenlunde planlagte vægte, men måske lidt lange pauser. Hvis noget lignende kommer igen inden for den nærmeste fremtid må jeg nok lige tage et smut forbi lægen. Lige præcis hjertet er nok ikke den muskel, hvor det bare skal trænes væk.

Opvarmning: Skulder drills, lidt hip drills

A1: Incline DB Press 30°

Opv

6 @ 38.5 kg

6 @ 38.5 kg

6 @ 38.5 kg

6 @ 38.5 kg

6 @ 38.5 kg

Havde slet ikke noget at presse med, især ikke efter første sæt. Måske var det bare mentalt. Alt kom dog op.

A2: OADR

Opv

6 @ 51 kg

6 @ 51 kg

6 @ 51 kg

6 @ 51 kg

6 @ 51 kg

B1: Flat DB Press

10 @ 33.5 kg

10 @ 33.5 kg

10 @ 33.5 kg

10 @ 33.5 kg

B2: Chin-ups

10 @ BW

10 @ BW

10 @ BW

10 @ BW

C1: Decline DB Press

12 @ 28.5 kg

12 @ 28.5 kg

12 @ 28.5 kg

C2: Low to High Cable Flyes

12 @ 15

12 @ 12.5

12 @ 12.5

C3: High Decline Russian Twist

12 @ BW+10 kg

12 @ BW+10 kg

12 @ BW+10 kg

12 @ BW+10 kg

Så tog jeg i Irma og købte ca. en millard dåser tun. Tror jeg vil købe nogle flere i morgen, da Irmas tun er ret lækkert.

Efter en time eller to tog jeg mig sammen til at lave aftensmad. Ovnbagte gulerødder og rødbeder (hold kæft det sviner - til gengæld er det lækkert og mit pis bliver rødt!) med timian, salt, peber, olivenolie og rød balsamico. Tunfrikadeller af tun, skyr, æg, lime, hvidløg, chili mm. De blev noget mere flydende end sidst jeg lavede det, så det hang ikke så godt sammen på panden. Lavede en creme eller whatever af bagt aubergine og skyr ved siden af. Lækkert.

dsc6815m.jpg

BB i morgen @ 13 ca. Ingen druk igen denne weekend, det er helt vildt.

Edited by hansen.j
Link to comment
Share on other sites

Jeg har også spist rødbeder i dag og synes også det er herresjovt når mit tis blir pink. Mine rødbeder var dog stegt med noget sesam og nødde olie.

Ehm men to the point.

For at minimere rødbede svineri pakker jeg normalt spækbræt ind i film, det virker meget godt, så hvis du ikke kender det tricks så er det bare om at komme igang!

faktisk har jeg også spist tun og aubergine idag... lidt mærkeligt tilfælde.

Edited by Jaaanie
Link to comment
Share on other sites

Jaaaaaaaaaaaaaaanie: Et tricks, flere trick? :smile:

Jeg havde gummihandsker på, men til gengæld sprøjtede der masser af små stænk op på min hvide t-shirt. Umiddelbart er skærebrættet ikke et problem (skærer man ikke filmen i stykker, så det trænger ned alligevel?) - men måske skulle jeg bare vikle mig selv ind i film næste gang?

Lørdag 30-07-2011

HSG-program: Uge 2/8 - Dag 5/5

Skulder / Ben

Mit trykken for brystet samt problemer med at trække vejret dybt fortsatte en smule om aftenen, så jeg til sidst begyndte at søge på netdoktor efter lignende symptomer. For at der ikke skulle gå alt for meget hypokonder i den, lagde jeg mig i stedet til at sove. Det blev en ret dårlig søvn og jeg sov virkelig let - var dog alligevel helt frisk da jeg vågnede i morges.

Kunne stadig mærke en smule i dag, så droppede et par øvelser (FSQ + Push Press) og holdt lidt lange pauser. Synes det hæmmede mig lidt - måske mest mentalt. I morgen holder jeg offdag, og hvis jeg stadig kan mærke noget som helst mandag giver jeg nok lægen et kald.

Beermann og Cornelia var næsten de eneste andre i The Gym i dag. Bodylab-Frederik var der også, men han skyndte sig ud af døren, da jeg ankom.

Opvarmning: Skulder drills, en smule hip drills (gad ikke)

A1: DB Shoulder Press 80°

Opv

6 @ 31 kg

6 @ 31 kg

6 @ 31 kg

6 @ 31 kg

6 @ 31 kg

Første sæt var meget grindet, men besluttede at blive på samme vægt - og alle efterfølgende sæt var faktisk bedre.

A2: Dødløft

Opv

6 @ 110 kg

6 @ 110 kg

6 @ 110 kg

6 @ 110 kg

6 @ 110 kg

Tog det stille og roligt.

B1: GHR

6 @ BW

6 @ BW

6 @ BW

6 @ BW

B2: Kneeling One Arm Cable Lateral Raise

12 @ 15

12 @ 15

12 @ 15

12 @ 15

B3: One Leg Calfe Raise

12 @ BW+13.5 kg

12 @ BW+13.5 kg

12 @ BW+13.5 kg

12 @ BW+13.5 kg

C1: Hanging Reverse Crunches

8 @ BW

8 @ BW

8 @ BW

8 @ BW

C2: DB Curls

10 @ 18.5 kg

10 @ 18.5 kg

Så tog jeg i Føtex og købte alt deres skyr. Denne gang huskede jeg også at købe kød!

Offdag i morgen, BB mandag eftermiddag. Tør ikke skrive tidspunkt, for så bliver salt sur, hvis jeg kommer 3 min (1t20m) senere.

Link to comment
Share on other sites

Jaaaaaaaaaaaaaaanie: Et tricks, flere trick? :smile:

Jeg havde gummihandsker på, men til gengæld sprøjtede der masser af små stænk op på min hvide t-shirt. Umiddelbart er skærebrættet ikke et problem (skærer man ikke filmen i stykker, så det trænger ned alligevel?) - men måske skulle jeg bare vikle mig selv ind i film næste gang?

Huhuhuh tricksbrikisKIKS

Men jo altså lidt saft trænger igennem, men det indfarver ikke skærebrættet på samme måde, så det er faktisk et godt TIP! Og jeg synes da helt sikkert du skulle vikle dig selv ind i film næste gang, det ville nok være en anelse mere sexy end den gamle grimme tshirt jeg plejer at tage på til lejligheden...

Link to comment
Share on other sites

Nå ja, jeg glemte lige at spørge, det med dit bryst. Har du tjekket for muskel spændinger som følge af stress eller lign.

Jeg synes selvfølgelig ikke du skal undlade at søge læge men indtil da så prøv og prik dig selv lidt hårdt på brystet (ikke bare decideret på pecs) og se om du har noget ømhed.

Symptomer på panikangst

Man stiller først diagnosen panikangst, når man har haft hyppige anfald, dvs. mindst 4 anfald inden for en 4 ugers periode. Mange mennesker med panikanfald har daglige anfald.

Panikanfald opstræder hurtigt i løbet af sekunder til få minutter og varer typisk 5-30 minutter. De hyppigst symptomer under et panikanfald er følgende:

Hjertebanken

Sveden

Rysten

Mundtørhed

Åndenød

Kvælningsfornemmelse

Smerter eller trykken i brystet

Kvalme eller maveuro

Svimmelhed

Uvirkelighedsfølelse

Frygt for at miste selvkontrollen

Dødsangst

Kuldegysninger eller hedeture

Dødhedsfølelse eller snurrende fornemmelser i hænder eller fødder

Hvis du mistænker det kunne være noget som det her kan du eventuelt prøve at ånde i en pose, det kan rent fysiologisk geare dig lidt ned igen.

Edited by Jaaanie
Link to comment
Share on other sites

Jeg havde gummihandsker på, men til gengæld sprøjtede der masser af små stænk op på min hvide t-shirt. Umiddelbart er skærebrættet ikke et problem (skærer man ikke filmen i stykker, så det trænger ned alligevel?) - men måske skulle jeg bare vikle mig selv ind i film næste gang?

Læste det her som det første i loggen og tænkte WTF?!?

Vedr rødbeder: Tror ikke der er nogen sikker vej uden om svineriet, men køb et plastikskærebræt, kun til frugt og grønt, de er meget nemmere at vaske af.

I forrige uge fik jeg også noget, som jeg først troede var en forstrækning/fibersprængning i venstre brystmuskel. Holdt derefter en uges pause, hvor jeg stadig kunne mærke trækket lige over hjertet, men stadig i venstre brystmuskel, lige ved brystbenet. Blev også noget nervøs, da det jo ikke lige er der, man har brug for skader, men tror også det er mest mentalt. Har dog heller ikke været ved lægen og ved ikke præcis hvad det kan skyldes. Dog er jeg ret sikker på, at det kunne tyde på en begyndende overbelastning, da du lige som jeg træner patterne rimeligt hårdt, flere gange om ugen.

Men ellers smut en tur til lægen og lad høre hvad du finder ud af og ellers skal jeg nok give lyd, hvis og når jeg finder ud af noget.

Link to comment
Share on other sites

Jannie: Tak for hjælpen, men jeg tror du skyder ved siden af :smile: Hverken stress eller panikangst er noget jeg på nogen måde kan se hos mig selv.

Till: Hah, jeg forstår din wtf - det lød mere som Dexter end madlavning :laugh:

Jeg synes bare slet ikke det føltes som en overbelastningsskade eller lign. Det føltes som om det var... ja, længere inde. Men det er væk nu, så indtil videre lader jeg det ligge. Hvis det kommer igen inden for den nærmeste fremtid giver jeg lægen et ring.

Mandag 01-08-2011

HSG-program: Uge 3/8 - Dag 1/5

Bryst / Ryg

Rart med en offdag i går. Overvejede lidt at løbe en kort tur alligevel, da det føltes helt mærkeligt ikke at lave noget, men gjorde det ikke. Til gengæld lavede jeg en modificeret udgave af The-Swanian-blomkålspizza (meget mindre ost, ingen mel og 1 ekstra æggehvide). Det blev okay uden at imponere vildt. Det ville nok blive løst med mere ost og lidt mel, men så er dejen bare ikke særlig low-kcal (dog stadig low-carb).

Mit brystsmerte-ting gik væk i løbet af i går, og træningen i dag var super god. Det var i The Gym i selskab med Bodylab-Frederik, Juice, Thomas, MamboMads m.fl.

Opvarmning: Skulder drills, hip drills

A1: Bænkpres

Opv

3 @ 97.5 kg

3 @ 97.5 kg

3 @ 97.5 kg

3 @ 97.5 kg

3 @ 97.5 kg

3 @ 97.5 kg

3 @ 97.5 kg

3 @ 97.5 kg

3 @ 97.5 kg

Alle kom sikkert op uden spotter. 3RM næste uge.

A2: Pull-ups

Opv

3 @ BW+15 kg

3 @ BW+15 kg

3 @ BW+15 kg

3 @ BW+15 kg

3 @ BW+15 kg

3 @ BW+15 kg

3 @ BW+15 kg

3 @ BW+15 kg

3 @ BW+15 kg

Samme som bænkpres.

Forholdsvis korte pauser i A - selvom Juice og Bodylab-Frederik prøvede at spolere det ved konstant at bede om spots.

B1: Incline DB Press 20°

8 @ 36 kg

8 @ 36 kg

8 @ 36 kg

8 @ 36 kg

Overraskende nemt. Kæmpede med 6'ere på 38.5 i fredags.

B2: Chest-Supported DB Rows

8 @ 31 kg

8 @ 31 kg

8 @ 31 kg

8 @ 31 kg

Har fundet et setup, så den fungerer godt.

C1: Decline DB Press (3 sek ecc)

8 @ 31 kg

8 @ 31 kg

8 @ 31 kg

8 @ 31 kg

C2: CG Pulldowns

8 @ 145

8 @ 145

8 @ 145

8 @ 145

D1: Hansen Sidebends

8 @ BW+26 kg

8 @ BW+26 kg

8 @ BW+26 kg

8 @ BW+26 kg

D2: DB Concentration Curls

8 @ 13.5 kg

8 @ 13.5 kg

Så skyndte jeg mig hjem, da jeg havde vasketid. Efter at have sat vasketøj over lavede jeg lasagne af 200g frisk pasta, kødsovs af 900g hakket okse og 250g hytteost. Lækkert!

dsc6823z.jpg

BB i morgen @ gammel Karim-tid.

Edited by hansen.j
Link to comment
Share on other sites

gengæld lavede jeg en modificeret udgave af The-Swanian-blomkålspizza (meget mindre ost, ingen mel og 1 ekstra æggehvide).

Det er jo faktisk heller ikke mel i min :) Man kan bruge det som joker hvis dejen ikke bliver drænet nok. Jeg kunne i øvrigt også godt tænke

mig at modificere opskriften lidt så den er lidt mindre kcal-holdig - al den ost får det til at løbe op.

Link to comment
Share on other sites

essensen: Ved det, det var bare for at pointere at jeg ikke havde brugt din mel-option fra opskriften :smile:

Tirsdag 02-08-2011

HSG-program: Uge 3/8 - Dag 2/5

Ben / Skulder

Brugte det meste af dagen på at være på altanan og tanne, mens jeg hørte musik, læste, gjorde altanen ren og vaskede op(!). Min kost indtil træningen bestod af min faste morgenshake, en stor portion Hansen-koldskål samt en ½ O&W + en Caramel Frappuccino wannabe, som blev ret lækker. Billede af sidstnævnte:

dsc6828c.jpg

Altså forholdsvis lavt kcal-indtag, men det gjorde jeg op for senere!

Træningen var primært i selskab med salt, MamboMads og Jhax aka et eller andet på thai. Ligesom i går var det en dejlig bodybuilding, hvis jeg lige ser bort fra at min lænd brokkede sig efter 4. sæt squat. Mere præcis højre side af lænden. Prøvede endnu et sæt på samme vægt samt på 70 - men droppede det derefter for min egen skyld. Til gengæld kørte jeg så lidt ekstra kalve og quads, selvom det ikke var med i mit program.

Problemerne blev btw. bedre i løbet af træningen, men synes det er blevet værre igen her nogle timer efter. Det gør ondt på en meget mærkelig måde - det føles faktisk som om jeg har sidestik.

Opvarmning: Skulder drills, hip drills, foam roll, udstræk

A1: Squat

Opv

3 @ 95 kg

3 @ 95 kg

3 @ 95 kg

3 @ 95 kg

3 @ 95 kg

3 @ 70 kg

A2: Military Press

Opv

3 @ 55 kg

3 @ 55 kg

3 @ 55 kg

3 @ 55 kg

3 @ 55 kg

3 @ 55 kg

3 @ 55 kg

3 @ 55 kg

3 @ 55 kg

Ingen problemer. 3RM næste uge.

B1: Kneeling One Arm Cable Lateral Raise

8 @ 20

8 @ 20

8 @ 20

8 @ 20

B2: Reverse Hypers

8 @ 40 kg

8 @ 40 kg

8 @ 40 kg

8 @ 40 kg

Nemt for lændens skyld

C1: Overhead Lockouts

Opv

8 @ 65 kg

8 @ 65 kg

8 @ 65 kg

8 @ 65 kg

C2: Bulgarian Split Squat

8 @ BW+2x12 kg

8 @ BW+2x12 kg

8 @ BW+2x12 kg

8 @ BW+2x12 kg

C3: Donkey KB Calve Raise

20 @ BW+25 kg

20 @ BW+40 kg

20 @ BW+40 kg

20 @ BW+40 kg

Bonus-øvelse, salt-tribute.

D1: High Decline Crunches

7 @ BW+14 kg

7 @ BW+14 kg

7 @ BW+14 kg

7 @ BW+14 kg

Hårdt, så mange halve reps efter første sæt.

D2: FM Læg

8 @ 260

8 @ 260

8 @ 260

8 @ 260

For tungt - Donkey ramte noget bedre.

D3: FM Leg Extensions

8 @ 110

8 @ 110

8 @ 110

8 @ 110

Bonus-øvelse

10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 reps

Burpees

KB Swings @ 24 kg

Tid: 5'29"

- Skar 26 sek af ifht. sidst, hvor triceps + motivation begge var døde.

Så var jeg rimelig smadret, men havde travlt, så skyndte mig i bad (= våd af sved igen efterfølgende) og tog derefter på all you can eat sushi i Stormgade med et par venner. Synes det var fint til prisen - uden det var helt fantastisk. Havde haft virkelig meget lyst til det inden for det sidste stykke tid - men nu tror jeg min lyst er styret de næste måneder. Var godt proppet bagefter!

BB i morgen @ ~17 (salt: det betyder +- 1 time) - med mindre min lænd bliver meget mere homoseksuel end nu.

Cardio i stedet, BB torsdag.

Edited by hansen.j
Link to comment
Share on other sites

Onsdag 03-08-2011

Cardio

Pga. min lænd kørte jeg torsdagskardio i dag og tager i stedet GUNS i morgen. Lænden er blevet noget bedre - kan stort set ikke mærke noget nu - men træningen blev altså alligevel rykket for en sikkerheds skyld.

Havde carbet godt op på Paradis-is på arbejdet inden dagens løbetur. Tog også lige et æble og en Ice Lattè da jeg kom hjem.

Programmet stod på 5 km i noget lignende 90% af all-out.

Opvarmning

Distance: 1.44 km

Tid: 7'01"

Hastighed: 4'52" / km

Tempoløb

Distance: 5.00 km

Tid: 20'54"

Hastighed: 4'11" / km

- Havde desværre håbet at komme lidt tættere på de 20, selvom det ikke var helt all out.

Afjog

Distance: 1.17 km

Tid: ?

Nu vil jeg spise lasagne fra i mandags.

BB i morgen eftermiddag.

Link to comment
Share on other sites

Hvad består din faste morgenshake af pt?

Har næsten spist det samme de sidste 3 år - dog med små modificeringer (fx mindre havregryn og tilføjelse af proteinpulver). Siden jeg begyndte at cutte første gang (marts 2010) har jeg dog stort set ikke ændret noget. Ca. tal:

- 50g havregryn

- 1 banan

- 70g frosne hindbær

- 300-400ml minimælk/kærnemælk (til konsistensen er god)

- 30g choko-whey

Det hele blendes sammen.

Derudover 4xfiskeolie, d-vitamin og multi-vitamin - det ryger dog ikke med i blenderen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jannie: Se nedenfor.

Torsdag 04-08-2011

HSG-program: Uge 3/8 - Dag 4/5

Biceps / Triceps

Brugte igen masser af tid på at chille derhjemme i dag. Vejret er ikke særlig godt for mit specialeskrivning, men det går nok - det var bl.a. derfor jeg udskød mit speciale, så jeg først skulle aflevere november/december :smile: Var en masse på altanen, hvor jeg fik læst noget af American Psycho, hørt musik og kigget lidt på internettet. Min kost var ca. identisk med i tirsdags - bl.a. endnu en Caramel Frappuccino wannabe, som blev lidt bedre i dag, da jeg havde forberedt mig og frosset mælk ned i går aftes. Sidst havde de kun fået en time i fryseren = de var slet ikke frosset igennem. Smider lige opskriften herinde, da det er pisse nemt, rimelig kcal-fattigt og ret lækkert:

Caramel Frappuccino wannabe

- 3 kopper Nespresso (brygget 1 time før og stillet i køleskabet)

- 12 minimælk-isterninger

- lidt alm. minimælk

- kakaopulver

- sød

- lidt vaniljesukker

Det hele blev smidt i blenderen, hvilket gav en dejlig tykflydende masse med lidt skum på toppen. Hæld i et glas og put lidt karamel på. Det skal dog ikke stå alt for længe før det deler sig i ½ væske og ½ skum.

Efter at have drukket ovenstående og spist ½ O&W (er lige ved at løbe tør, men fik bestilt 144 barer - dog ikke kun O&W - og 5 kg whey i går!) iførte jeg mig en hvid wifebeater, orange wayfarer og kørte mod The Gym. Christoffer, Jacob, Dixen og Gonge holdt kaffeklub - mens Simon, Jens og salt, og senere Søren Lærling, Albue-Henrik og Bodylab-Frederik, trænede.

Det blev endnu en fin træning fra min side af. Mine lændeproblemer gik helt væk i løbet af i går aftes og har intet mærket siden.

Opvarming: Skulder drills, lidt hip drills

A1: CG Bænkpres

Opv

6 @ 85 kg - Lidt lave kg, til gengæld holdt jeg et par cm smallere end normalt

6 @ 85 kg

6 @ 85 kg

6 @ 85 kg

6 @ 85 kg

16 @ 70 kg (max reps)

Fin omgang.

A2: EZ Curls

Opv

6 @ 44.5 kg

6 @ 44.5 kg

6 @ 44.5 kg

6 @ 44.5 kg

6 @ 44.5 kg

16 @ 37 kg (max reps)

Også bedre end de sidste par gange.

B1: EZ French Press

8 @ 44.5 kg

8 @ 44.5 kg

8 @ 44.5 kg

8 @ 44.5 kg

B2: DB Preacher Curls

8 @ 13.5 kg

8 @ 13.5 kg

8 @ 13.5 kg

8 @ 13.5 kg

B3: EZ Reverse Curls

8 @ 27 kg

8 @ 27 kg

8 @ 27 kg

8 @ 27 kg

C1: Donkey Calfe Raise

15 @ 48 kg

15 @ 48 kg

15 @ 48 kg

15 @ 48 kg

C2: GHR

8 @ BW

8 @ BW

8 @ BW

8 @ BW

C3: DB Wrist Curls

9 @ 10 kg

9 @ 10 kg

9 @ 10 kg

9 @ 10 kg

C2 Roning

500m @ 1:33:50

Så tog jeg hjem og spiste skyr med peanut butter, sød, kanel og kakao. Derefter blomkålspizza, hvor dejen i dag bestod af 1 blomkål (kogt 10 min ca.) most sammen med 40g 10% revet "mozzarella", 1 æg og 1 æggehvide. Derefter på en pizzasten og i ovnen på fuldt blus. Fik måske 25 min, hvorefter jeg smed 3 tomater og champignon på og derefter ca. 30 min mere. Skinke og lidt ekstra mozzarella de sidste 5-10 min - det skulle ikke have for meget. Resultat:

dsc6829i.jpg

Det blev bedre end sidst, men den er stadig ikke sprød nok til at den kan spises uden kniv og gaffel. Det kræver nok mel eller meget mere ost.

Har lige fået et opkald fra nogle venner, så nu vil jeg tage i byen.

BB i morgen eftermiddag.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share