Super funktionelle!


RuneB
 Share

Recommended Posts

Hvori ligger det fuktionelle??

Hvor tit har du i din sportsgren eller i din dagligdag behov for at stå på en så ustabilt platform og squatte noget tungt.

I min begrebsverden ligger funktionaliteten netop i at bevægelsesmønstret er direkte (næsten) overførbart til virkeligheden.

Dermed ikke sagt at jeg ikke syntes at øvelsen er fed eller hans performance ikke er OK.

Link to comment
Share on other sites

Ej lol!! det var en joke! fangede du ikke ironien..

Han sutter da for vildt! Hans form er elendig...

andet link er tilgengæld guldværd. Efter jeg så den video første gang tog min squats rettelser den halvtid og folkede squattede dobbelt så pænt

http://video.google.com/videoplay?docid=-6529481301858251744

se det igen..quote "u dont squat on your legs, u squat between your legs"

der er mange herinde der skriver det er en gode ide at lære folk at squat ved at sætte sig tilbage på en stole...nej nej nej. man indleder ikke en squat med en goodmorning. se videon

en ordentligt squat stammer altid fra at man for åbnet hoften op, så man kan squatte ned imellem benene.

Hvis man ikke ved hvad gobling squats er... så se videon...

det her er en squat

og endnu bedre

her en god squat rettelse!!!

lad være med at sig... sæt dig tilbage...

Sæt dig på hug! Hælene i jorden. Gobling squat. ret ryggen. thats it.

do u know squat or dont u know "squat"

Edited by RuneB
Link to comment
Share on other sites

Ej lol!! det var en joke! fangede du ikke ironien..

Han sutter da for vildt! Hans form er elendig...

andet link er tilgengæld guldværd. Efter jeg så den video første gang tog min squats rettelser den halvtid og folkede squattede dobbelt så pænt

http://video.google.com/videoplay?docid=-6529481301858251744

se det igen..quote "u dont squat on your legs, u squat between your legs"

der er mange herinde der skriver det er en gode ide at lære folk at squat ved at sætte sig tilbage på en stole...nej nej nej. man indleder ikke en squat med en goodmorning. se videon

en ordentligt squat stammer altid fra at man for åbnet hoften op, så man kan squatte ned imellem benene.

Hvis man ikke ved hvad gobling squats er... så se videon...

det her er en squat

og endnu bedre

her en god squat rettelse!!!

lad være med at sig... sæt dig tilbage...

Sæt dig på hug! Hælene i jorden. Gobling squat. ret ryggen. thats it.

do u know squat or dont u know "squat"

OK - jeg fangede den ikke. Sorry.

Link to comment
Share on other sites

Jeg prøver bare at sætte lidt gang i folk!!! der sker jo ikke en skid på det her forum...

Måske jeg skulle oprette en tråd hvor jeg skriver at crossfit er den yperst funktionelle træning...eller 5 grunde til at smith stativet owner alle andre træningsredskaber!

men ja tilgiv mig bare.. det var planen at poste dans video og så selvfølgelig pietro

Edited by RuneB
Link to comment
Share on other sites

Jeg prøver bare at sætte lidt gang i folk!!! der sker jo ikke en skid på det her forum...

Måske jeg skulle oprette en tråd hvor jeg skriver at crossfit er den yperst funktionelle træning...eller 5 grunde til at smith stativet owner alle andre træningsredskaber!

men ja tilgiv mig bare.. det var planen at poste dans video og så selvfølgelig pietro

præcis her er MEGET dødt efterhånden, er sgu lidt sørgerligt

Link to comment
Share on other sites

jeg stemmer for at fjerne athlete X ban... jeg vil hellere svines til når jeg skriver noget sludder end at sidde og skriv for mig selv.

Din idiot.

:tongue:

Mit ban blev fjernet i dag 0:20.

Jeg har netop oprettet en ganske interessant tråd og, der er langt mere interessant på vej:

http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=48815

Blandt andet gik snakken i en af mine tråde på hvor stor overførelsen af frivend og lign. var i kastsportsgrene.

Dr. Anatoly Bondarchuk (ingen anden person ved mere om kastesport end denne mand) har dækket emnet ekstensivt i bogen "Transfer of Training in Sports" og jeg vil her over weekenden scanne det mest interessante ind og få uploadet her på siden.

Jeg har tonsvis af interessant materiale, som jeg kan garantere at folk her på MOL endnu ikke har set. Så hæng i.

Link to comment
Share on other sites

not bad :smile:

Du så gerne at Athlete X blev banned..? En simpel posthistoriksøgning viser at Athlete X har skrevet rigtigt mange gode indlæg hvori han citerer nutidige autoriteter indenfor vægt- og sportstræning. Du, undskyld min direkte formulering, har derimod været papegøje for en masse old school dogmatik i 6 år.

Hvad med at lade Athlete X skrive og diskutere?

Edited by Dr. Mengele
Link to comment
Share on other sites

Du så gerne at Athlete X blev banned..? En simpel posthistoriksøgning viser at Athlete X har skrevet rigtigt mange gode indlæg hvori han citerer nutidige autoriteter indenfor vægt- og sportstræning. Du, undskyld min direkte formulering, har derimod været papegøje for en masse old school dogmatik i 6 år.

Hvad med at lade Athlete X skrive og diskutere?

næ jeg vil såmænd ikk have han bliver banned, forstod ikk hvad Rune mente, da jeg netop havde set den Athlete X oprettede tidligere.

Derudover mener jeg aldrig jeg har gjort noget så han ikk har kunne skrive og diskutere som han vil, eller at du har kunne det samme. Men alligevel bliver du ved med dit ævl om det jeg skriver, i stedet for måske ligefrem bidrage med noget til siden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share