Tonen på MOL


No Enigma
 Share

Recommended Posts

Nå, men så får i da de højt skattede indlæg igen. Enjoy ...

Det fede er, at jeg ved du ikke kan udstå mig og prøver at virke ovenpå med den kommentar. Men det falder til jorden blot med den lette dr.phil certificering.

Hvorfor i alverden skulle jeg hade dig? Godt nok går du i flæsket på mig fordi jeg kommenterer folks nærtagenhed i lidt drilske vendinger, men at hade dig for det?! Det tror jeg ikke.

Du tolker mine indlæg helt forkert. Det er helt tydeligt du ikke kender mig. Jeg kender heller ikke dig, og derfor hader jeg dig selvfølgelig ikke. Man kan ikke hade folk man ikke har mødt, medmindre de har gjort noget fuldstændig vanvittigt. Men jeg gider heller ikke slås med dig for at få dig til at ændre mening. Det er jo netop lidt for pivet at begynde at spille tøsefornærmet bare fordi du ikke mener jeg mener det jeg siger, er oprigtig eller noget andet. Du tolker som du vil. Jeg forbeholder mig bare retten til at sige, at du tager fejl.

Igen: bullshit. Bedre at se tingene i øjnene, frem for at lade dem æde en op indefra. Blot et godt råd :)

Okay. Men hvad skal jeg så se i øjnene? Du kender mig åbenbart bedre end jeg selv gør.

Der trækker jeg grænsen for hvad der kan være offentligt.

Så send en PM.

Det vil jeg overveje.

I...flirter??

haha!! - fed kommentar..

I er sådan en fin blanding af Lars Norén og dokusoap på TV3. Prøv lige at læs jeres sidste 10 indlæg. Det er høj klasse. Tonen på Mol har aldrig været bedre...

Uundgåeligt når jeg er en del af tråden.

Du glemte den del af quoten, hvor der står, at du lyder som en del af en TV3-dokusoap.

Var den del ikke til Torben F.?

Nope. Det var trods alt dig, der kom med følgende melodramatiske guldkorn:

"Okay. Men hvad skal jeg så se i øjnene? Du kender mig åbenbart bedre end jeg selv gør."

Jeg ved ikke med jer andre, men jeg hørte det i falset.

Sina...

Marry me!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja og ja!

Der er kæmpe forskel på at skrive at "det du siger er nonsens" og "du er en idiot".

Hvordan hænger det sammen med:

Hej Athlete X

Selv om en anden bruger tager fejl, så kan man påpege dette uden at være nedladende og hånlig, som f.eks. "Du vrøvler fra enden til anden. ... Gider du ikke nok at stoppe - dit ævl giver mig hovedpine."

Jeg lægger stor vægt på at man taler ordentligt til hinanden på Motion-online og hvis det ikke er acceptabelt for dig, så må jeg bede dig om ikke at bidrage med flere indlæg.

Mvh

Morten Z

du må godt agere hånlig og kalde andres materiale vrøvl og nonsens men jeg må ikke?

En anden ting: Jeg fik en warn for "at fremsætte dødstrusler" hvilket juridisk set ikke var dødstrusler men internet jokes.

Men KongKent må gerne på daglig basis fremsætte forslag om masseudryddelse i mellemøsten og likvidering af personer til højre og venstre?

Hvilket selvfølgelig også er jokes men dette accepteres altså.. fordi det er KongKent?

Link to comment
Share on other sites

Hvordan hænger det sammen med:

du må godt agere hånlig og kalde andres materiale vrøvl og nonsens men jeg må ikke?

En anden ting: Jeg fik en warn for "at fremsætte dødstrusler" hvilket juridisk set ikke var dødstrusler men internet jokes.

Men KongKent må gerne på daglig basis fremsætte forslag om masseudryddelse i mellemøsten og likvidering af personer til højre og venstre?

Hvilket selvfølgelig også er jokes men dette accepteres altså.. fordi det er KongKent?

Ahhh. come on, David. Kan du slet ikke selv se forskellen?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share