Protein Priser


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Hey

Jeg synes at have læst at flere har shoppet deres prots i udlandet.

Hvilke kg priser har i fået, og har i været tilfredse med varen/handlen?

Jeg har aldrig købt i Danmark, det er simpelthen for dyrt. I stedet holder jeg mig til 3-4 forskellige forhandlere i England. Der har jeg altid været tilfreds med varen.

Prisen ligger på knap 300-350 kr for 2,5 kg blandingsprotein, hvor både smag og kvalitet er super.

Du PMer bare hvis du vil have links. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldrig købt i Danmark, det er simpelthen for dyrt. I stedet holder jeg mig til 3-4 forskellige forhandlere i England. Der har jeg altid været tilfreds med varen.

Prisen ligger på knap 300-350 kr for 2,5 kg blandingsprotein, hvor både smag og kvalitet er super.

Du PMer bare hvis du vil have links. :smile:

Jeg kan se, at det ikke er billigere end alm. valle kan købes for i DK, men er der kvalitetsmæssig forskel/er det bedre?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldrig købt i Danmark, det er simpelthen for dyrt. I stedet holder jeg mig til 3-4 forskellige forhandlere i England. Der har jeg altid været tilfreds med varen.

Prisen ligger på knap 300-350 kr for 2,5 kg blandingsprotein, hvor både smag og kvalitet er super.

Du PMer bare hvis du vil have links. :smile:

Jeg kan se, at det ikke er billigere end alm. valle kan købes for i DK, men er der kvalitetsmæssig forskel/er det bedre?

:wink:

Valleprotein kan du få en del billigere. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo derfor jeg spørger om det er bedre (underforstået blandingsprotein i forhold til valle) :wink: :wink:

For den almene motionist nej, jeg køber det også kun fordi det er utroligt let at blande og så smager det satans godt. Jeg betaler gerne lidt ekstra for at jeg ikke skal tvinge det ned. :smile:

Link to comment
Share on other sites

For den almene motionist nej, jeg køber det også kun fordi det er utroligt let at blande og så smager det satans godt. Jeg betaler gerne lidt ekstra for at jeg ikke skal tvinge det ned. :smile:

Ok, jeg synes ikke, at det valle, jeg bruger er svært at blande eller smager skidt overhovedet. Det smager faktisk næsten lidt for godt :blush:

Hvor billigt kan du få valleprotein, der ikke er neutralt? Hvis det kan gøres for 250 kr for de 2,5 kg må du gerne PM'e link :smile:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Købte 5 kg whey for lidt under 300 kroner fra en engelsk hjemmeside.

Nu kan jeg selvfølgelig ikke undersøge hvorhvidt det protein jeg har fået tilsendt i virkeligheden er så godt som de påstår, men smagen er udmærket (selvom det er neutral).

Link to comment
Share on other sites

Lulz. Hvor plejer du at købe prots siden du giver så meget?

Hov, jeg mente selvfølgelig ikke pr. kg, men for 2,5 kg, da det var det, T skrev prisen på for blandingsproteinet.

Det er rettet nu.

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share