Mikaels <=> Smedens logbog - Speedforced!


MikaelLS
 Share

Recommended Posts

Krumborg: det er sjovt du siger det, for havde jeg været i fitnessDK nørrebor, havde jeg pisset op og ned af væggene uden hverken mig selv eller nogensomhelst andre havde kigget skævt. Jeg kunne sågar have øvet kong fu eller barberet mine boller uden at have gjort noget videre usædvanligt.

:laugh: Spot on, jeg har set samtlige ting du nævner da jeg trænede i fitnessdk, NørreBRO!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Spoer: Aha. Snedigt. Men hvad gør du så den dag finanskrisen tager livet af dit job??

Nick_91: Jotak. Kan det passe at du var på lokum i 10 minutter idag mens jeg var i bad?

@ finanskrise: Haha ja det er jo så det, men TSK er billigere end The Gym og jeg er offentligt ansat :tongue:

@ lokum: LOL

Link to comment
Share on other sites

Lasse: Lige præcis, og det er også en af de fornemmeste grunde til at jeg skiftede.

Spoer: Ja, så er der jo ikke meget at gre :cry:

Idag stod jeg op for at bole den kl 9 på DTU. Mine padawans kom dryssende på de mest tilfældige tidspunkter og blev hårdhændet sat igang med både rest-pause sæt og forced :mrgreen: Hoften var for slidt til at lave rigtige squats, og håndleddet lidt for ghey til at kunne presse ordentligt igennem. Det gjorde dog overhovedet ikke ondt under mili :-k Ingen power i skuldrene idag - enten er det håndleddet der blokerer kraften eller også er jeg blevet tynd.

Dagens træning:

ME mili - babbede virkelig gren, ingen kontrol idag. Startet med strakte arme.

20 x 20

6 x 40

3 x 50

3 x 60

3 x 70

1.5 x 75 - totalt weak, er ihvertfald ikke blevet stærkere siden mine 1x80

8 x 60

DE chins - stop i bund på alle

12

3 x bw+20

3 x bw+20

3 x bw+20

3 x bw+20

3 x bw+20

3 x bw+20

3 x bw+20

3 x bw+20

Front squat - ville gerne have lavet breathing squat, men hoften var for skrøbelig. Fronts istedet. Fuld knævandring, 5kg's under hælene, ass to the motherfucking grass!

12 x 20

6 x 50

20 x 70 - de var sgu lette. Kunne slet ikke overskue at fortsætte, fordi den var svær at holde.

DE BB rows

12 x 50

3 x 90

3 x 90

3 x 90

3 x 90

3 x 90

-lidt db bænk der blev droppet igen-

Siddende laterals + arnold press

10 x 10 + 15 x 12.5

12 x 10 + 15 x 12.5

Peck deck :´) den rammer faktisk skidegodt

10 x noget

12 x noget mere

12 x samme

12 x samme - fik virkelig fremhævet det inderste bryst

Rear laterals

10 x 10

12 x 10

12 x 10

Overhead rope extensions

10 x 25

8 x 40

8 x 40

8 x 40

Så tog jeg hen og skrev på min opgave. Efterfølgende havde jeg et opløftende møde med min vejleder.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle pisse helt vildt og havde nær pisset i bussen på vej til skole istedet. Var den gruelig gal eller hvad?

Ja, havde lige lavet dødløft, som pressede lidt på organerne :tongue:

Tror den ligger på en 8-10 stykker. Jeg vil gerne lidt længere ned.

Nice. Drømmen for mig er at ramme de 10 engang ude i fremtiden :wub:

Link to comment
Share on other sites

Nick: Det er jo også en ærlig sag.

Jeg syntes da også du er kommet i ret god form siden FDK-tiden. Hvad træner du efter lige pt?

Hehe. Jo tak, synes også der er sket noget siden, jeg skiftede fra shitnessdk. Dog sidder fedtet rundt om maven rigtig godt fast, hvilket jo er irriterende. Men det kommer vel en dag.

Jeg træner efter et program, som Bertel har lavet. Det er faktisk fint indtil videre. Det er et fullbody tre gange ugentligt, med skiftene reps hver gang + hver uge, dvs at dag 1 skifter i reps uafhængigt af dag 2, som er lige sådan. Dag 3 er 1 sæt med hver øvelse til faliure. Maksede ud med 360 i squatmaskinen i søndags, hvilket jeg ikke er kommet mig over endnu :tongue:

Men det kan være lidt svært at forklare, så kan lige vise dig programmet, når vi ses :smile:

Link to comment
Share on other sites

Troels: I lige måde, det var sandelig hygsomt. Og ja, jeg lagde godt mærke til at en fejlagtig konklusion om familierelationer svævede rundt. Men nej, vi er ikke i familie. Der er muligvis lidt mistanke om hvorvidt jeg er Essensens rigtige far, men de kan ikke bevise noget som helst uden DNA. Og det får de ikke!

Anders: Jotak, og i lige måde :smile: Jeg tror jeg ligger lige omkring 71 lige pt, og såvidt jeg husker var jeg fuldstændig revet omkring 67 sidste år. Så mon ikke der er kommet en lille smule kød på kadaveret? Mener også at mine guns og delts er vokset lidt, selvom ryggen sikkert er stået lidt stille. Benene har nok også bevæget sig lidt.

Nick: ja, det kan godt være stædigt sådan noget. Man skal bare endelig passe på ikke at ryge ud i noget udsultning, for så kommer det sgu aldrig af. Berthel er en klog mand, og han har helt sikkert fint fat om din træning.

Idag stod jeg op kl halv syv, - vågnede faktisk af mig selv, sært nok - og tog ned for at lave cardio. Jeg afskyer cardio, og det var kun lige akkurat til at bære sidste år, fordi FDK havde fjernsyn i cardioområdet. Jeg håber jeg vænner mig til det. Ingen intervaller idag, fordi jeg følte jeg havde lidt ømme lunger efter intervaller og high-rep de sidste par dage. Der var en sær dame i receptionen, som jeg ikke kunne forstå hvad sagde.

Mobility drills ad libitum

Crosstrainer:

13 min - jeg are the cardio master. Holdt en puls på 150 ± 10

Incline rear laterals

10 x 5

10 x 10

10 x 10

10 x 10

Lidt wall slides

Mave maskine

12

15

Så i bad og i skole. Jeg er herresulten allerede. Mine leptinniveauer skraber bunden.

Link to comment
Share on other sites

Anders: Jotak, og i lige måde :smile: Jeg tror jeg ligger lige omkring 71 lige pt, og såvidt jeg husker var jeg fuldstændig revet omkring 67 sidste år. Så mon ikke der er kommet en lille smule kød på kadaveret? Mener også at mine guns og delts er vokset lidt, selvom ryggen sikkert er stået lidt stille. Benene har nok også bevæget sig lidt.

Okay.. Så længe der er forbedringer så skal man ik' klage.. :smile: Især ikke når man nærmest året rundt render rundt med den form der.. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Anders: Tjaeh, syntes nu bare godt der kunne være sket lidt mere. Men nuvel, når man kigger på hvor spinkelt bygget jeg er, bør jeg nok ikke forvente at blive særligt meget større. Jeg kunne selvfølgelig også prøve at æde igennem for en gangs skyld, men... lets be honest, jeg får aldrig mig selv til at blive tyk :laugh: Hva med dig, du stiller vel op igen iår?

DBM: Det minder en del om mit setup, nicht war? Bare uden dynamisk dag?

Jeg har ædt en hel pakke pålæg. Uden brød. Man bør undgå at købe ind med blodsukker på 3 mM.

Link to comment
Share on other sites

Idag bodybuildede jeg, mine damer og herrer. Ikke særligt voldsomt men nok. For en gang skyld måtte jeg ikke slæbe mig selv ud, og det er jo meget rart. Ikke særligt BB, men rart.

Jeg kan godt lide at være i the gym. Der er en masse enormt sympatiske mennesker dernede. Idag var der tilmed fint besøg af, hvis jeg husker korrekt, et par gutter fra det hedengangne power studio, inklusiv hvad jeg er rimeligt sikker på var Adam K. Han er virkelig, virkelig swole.

Jeg hyggesnakkede med en gut, jeg tror hedder Lasse, der havde ødelagt sin albue. Jeg ordinerede rigelige mængder bodybuilding. Så snakkede jeg med en gut, jeg ikke ved hvad hedder om en masse morsomme ting. Så snakkede jeg med en jeg kender fra FDK.

Dagens træning:

ME DB rows - jeg har konstateret at mine sædvanlige cheat rows ikke rammer min ryg så godt som helt stricte. Derfor kørte jeg dem totally strict idag.

12 x 26

6 x 46

3 x 51

3 x 56

3 x 61

3 x 66

3 x 71

6 x 61

Jane fonda var kommet i bukserne

DE squat - ca 1 sæt/min

12 x 20

12 x 20

8 x 50

3 x 50 + 2 dobbelt gule

3 x 50 + 2 dobbelt gule

3 x 50 + 2 dobbelt gule

3 x 50 + 2 dobbelt gule

3 x 50 + 2 dobbelt gule

3 x 50 + 2 dobbelt gule

3 x 50 + 2 dobbelt gule

3 x 50 + 2 dobbelt gule

DB skulderpres + laterals - håndleddet kunne idag! Ihvertfald en smule

opv

12 x 26 + 12 x 10

6 x 26 + 12 x 10

8 x 26 + 12 x 10

så havde jeg helt swole delts

DE dødløft - 1 sæt/min ved trippels, 2 sæt/min på singels. Nogenlunde fart.

20 x 20

10 x 70

3 x 110

3 x 110

3 x 110

3 x 110

3 x 110

3 x 110

1 x 130

1 x 130

1 x 130

1 x 130

1 x 130

1 x 130

Freemotion pulldowns - sært apparat. Ramte sært nok ret godt.

12 x noget

5 x noget mere

5 x ret meget

5 x max

5 x max

5 x max

Overhead triceps rope ext

12 x noget

15 x noget mere

12 x 15plader

12 x 15plader

10 x 15plader

-ss-

Kabel rear laterals

12 x 3 plader

12 x 4 plader

12 x 5 plader

10 x 6 plader

Så prøvede jeg at curle lidt, og så gik jeg. Fik en længere hyggesnak med Bertel på vejen.

Jeg skal på arbejde imorgen. Iaften agter jeg at læse.

Link to comment
Share on other sites

Anders: Tjaeh, syntes nu bare godt der kunne være sket lidt mere. Men nuvel, når man kigger på hvor spinkelt bygget jeg er, bør jeg nok ikke forvente at blive særligt meget større. Jeg kunne selvfølgelig også prøve at æde igennem for en gangs skyld, men... lets be honest, jeg får aldrig mig selv til at blive tyk :laugh: Hva med dig, du stiller vel op igen iår?

Jeg tror nu godt du ville kunne hive et par kg hjem hvis du sørgede for at bulke godt i 1 års tid, men som du siger, så er det lige det der med at få sig selv til at gøre det... :tongue:

Nej ikke i år, tager mig en pause, da der er ting jeg hellere vil og manglende lyst/motivation til at skulle igennem en 4-5 måneders lang diæt.

Link to comment
Share on other sites

Simse: Lækkert! Den var lys, så jeg tror det var Blaco'en. hvor køber man den? Jeg har iøvrigt aldrig set nogen så fornærmet som da jeg spurgte om det var en 100% agave :laugh: Udover den gang du hældte en halv flaske tequila i munden på mig og jeg spyttede det ud, naturligvis.

Holm: Ja, det kunne jeg jo. Jeg forsøgte faktisk alt hvad jeg kunne her i vinters, men jeg syntes sgu de er svært at æde ordentligt igennem (og dyrt!) i længere perioder. Var lige oppe og ramme 75, og nu ligger jeg på 71. Kan godt forstå det med konkurrencen. Jeg har en fornemmelse af at sådan en konkurrencediæt er lidt mere offensiv end mine sædvanlige sommerdiæter :laugh:

Igår var jeg på arbejde i slagelse. Jeg lagde ud med at rode mig og min kollega ud i en så underholdende samtale at vi køre til Vordingborg istedet, og dermed kom halvanden time for sent. Dagens tjans var en fodboldturnering for børn med diverse sponsoraktiviteter ved siden af, og jeg brugte derfor dagen på at spille playstation :D Desværre er der stort set altid en 5-6 indvandrerbørn, der ganske enkelt ikke evner at deltage i et arrangement med andre mennesker og ender med at ødelægge det for alle. Jeg opdagede ingenting, - de opfører sig generelt pænt når man er tilstrækkelig swole - men så let gik det ikke for et par af de andre. Derudover var det virkelig et lortevejr, og samlet set en noget trist dag, og jeg pissefrøs i timevis. Normalt bliver jeg syg af bare at fryse i ganske korte perioder, men heldigvis er reglerne en smule anerledes når man står udenfor. Jeg håber på det bedste.

Bagefter tog jeg ned til Zeh Gym og lavede lidt halvhjertet cardio for at passe på evt. halvsyge lunger. Tilstede var Essensen og en mand der hed Dan, tror jeg. Jeg kastede mig ud i et stupidt bakke-program, der var pissehårdt, men ikke satte min puls højere end 150 #-o . Så tog jeg i biografen og så Engle og Dæmoner. Jeg har regnet på sagerne og mener ikke at omstændighederne bag den bombe er i nærheden af realistiske.

Gårsdagens cardio

15 min på en dum cykel

Ganske lidt rear laterals

Link to comment
Share on other sites

Ja, 15 min cykling om dagen og masser af pilsnere. Det gør en meget vaskulær. Se, hvor vaskulær jeg er. Er der noget kvinder elsker, er det en vaskulær mand. Du var også meget vaskulær. Det elsker kvinder.

Humoren er formentlig spildt på alle der ikke ser family guy.

Jeg vil rigtig gerne løfte noget meget tungt meget snart. Jeg ved bare ikke helt hvad. Jeg føler mig ikke så stærk for tiden. Måske skulle jeg se om jeg kunne få mit dødløft op og ringe igen? Det tror jeg faktisk jeg gør imorgen.

Link to comment
Share on other sites

Simzor: Det er slet ikke umuligt at jeg holder dig oppe på den :smile:

Idag sad jeg i flere timer og rodede med et stupidt datasæt på 12.000 celler. Det kom jeg ikke særlig langt med. Derefter tog jeg ned til the gym og bolede den helt og aldeles. Udemærket træning med godt fokus, der for en gangs skyld ikke tog hele dagen. Fik instrueret en gut i lidt bænk og military. Jeg kan godt lide at være i the gym.

Jeg tror jeg kører mine ME-dage efter en 5-3-1 cyklus for fremtiden.

Mine dødløft kørte fint idag, og det lykkedes mig at have en relativ pæn teknik: røven lidt længere ned, luftindtag i toppen, stop i bunden.

Jeg følte mig tvunget til at træne læg idag. Det er sguda godt at storken er kommet tilbage, for så har jeg ikke Danmarks tyndeste ben længere.

Dagens træning:

ME dødløft

20 x 20

6 x 70

5 x 100

5 x 120

5 x 140

5 x 160 - rimelige. Der var nok til en 6'er, måske også en grindet 7'er.

5 x 160 - blev presset ud i endnu en femmer! Havde ellers tænkt på et par back off sæt, men no no.

DE bænk - lidt sløv fart. Ingen skuldersmerter dog. Pause i bund på allesammen

12 x 20

6 x 60

3 x 70

3 x 70

3 x 70

3 x 70

3 x 70

3 x 70

3 x 60 + 2 gule

3 x 60 + 2 gule

3 x 60 + 2 gule - touch and go

3 x 60 + 2 gule - touch and go

Kabel rows - her måtte jeg være kreativ, siden der ikke er nogen rigtig kabel row dernede. Heldigvis havde berthel som sædvanlig gode råd: sæt lange håndtag baglårmaskinen, sæt dig på gulvet og ro!

12 x 40

15 x stakken

15 x stakken

15 x stakken

Box squat med elastik mellem knæene og pause i bund

10 x 20

10 x 20

5 x 60

5 x 60

5 x 60

5 x 60

5 x 60

4 x 80

DE mili - pause i bund på alle sæt

12 x 10

3 x 50

3 x 50

3 x 50

3 x 50

3 x 50

3 x 50

3 x 50

3 x 50

Læg

15 x 90

15 x 95

15 x 100

15 x 100

Liggende kabel triceps

20 x 30

20 x 30

Overhead rope triceps extensions + liggende DB chicken press - super combo, fik et nådesløst pump

15 x 40 + 8 x 8

14 x 40 + 6 x 8

Laterals

15 x 10

15 x 10

18 x 10

12 x 11

12 x 11

Mavemaskine

15 x noget

12 x noget mere

12 x noget mere

Kabel rear laterals

12 x 4plader

12 x 4plader

12 x 4plader

Lidt db curls, det er en dans med døden('s håndled)

Så tog jeg i netto. Jeg har købt en halv liter hyldebærsaft, fordi det er meget effektivt mod influenza, og måske også andre vira. Nu skal jeg carbe helt op.

Link to comment
Share on other sites

Jeg cyklede over 5 min ned til bussen, så jeg regner med at det udligner de klumpede muskler jeg ellers ville få af al den dødløft.

On a different note, så har jeg lidt vrøvl med ryggen lige nu. Jeg regner med at mckenzie mig ud af den. Om lidt er der probiotika.

Link to comment
Share on other sites

Jeg blev særdeles uvenner med mit datasæt idag, og har besluttet mig for at lave et nyt. Bagefter snakkede jeg med institutlederen og spurgte hende om hun eventuelt kunne sende mig til USA næste år, og det kunne hun sagtens. Opløftende. Bagefter tog jeg ned til La Gym, hvor jeg hørte nogen råbe om hjælp ude i omklædningsrummet. Jeg kunne ikke se noget, men lyttede mig frem til afløbet ude i badet, og der fandt jeg Essensen, der nu var blevet så tynd at han var faldet ned gennem risten. Som tak for hjælpen underholdt han mig mens jeg cyklede.

Cykel

18 min, let nok til jeg kunne snakke mens

crosstrainer

1 min

tabata

cykel

15 min mens jeg snakkede i tlf med min mor

lidt bagskulder

lidt ussel biceps

Så konsultereede jeg Bertel vedrørende mit håndled. Bertel er meget klog og jeg agter at gøre præcis som han siger.

Så kom min bror og lavede en perlerække af brutale frontsquats mens jeg stod og heppede.

Imorgen skal jeg smede den helt vildt.

Link to comment
Share on other sites

Bagefter tog jeg ned til La Gym, hvor jeg hørte nogen råbe om hjælp ude i omklædningsrummet. Jeg kunne ikke se noget, men lyttede mig frem til afløbet ude i badet, og der fandt jeg Essensen, der nu var blevet så tynd at han var faldet ned gennem risten. Som tak for hjælpen underholdt han mig mens jeg cyklede.

LOL!

Så konsultereede jeg Bertel vedrørende mit håndled. Bertel er meget klog og jeg agter at gøre præcis som han siger.

Så kom min bror og lavede en perlerække af brutale frontsquats mens jeg stod og heppede.

Og hvad sagde Bertel så, du skulle? :smile:

Brormand laver så meget brutalt - det' ren BB!

Link to comment
Share on other sites

Spøer: Brormands træning har jeg mistænkt for ikke at være motiveret af noget ønske om at være stor eller ripped eller noget som helst andet. Det følger med, men er ikke hovedeformålet. Derimod handler det om at give sig selv så mange prygl som muligt, måske en slags advanceret fysisk terapi.

Idag var en rigtig lortedag. Jeg var i særdeles ondt lune hele dagen, især fordi de forpulede experimenter viser lige hvad der passer dem. Derfor var jeg tvunget til at tage ned og smede den fuldstændigt modbydeligt, og det hjalp gevaldigt

Idag var der super stemning i the gym. Jeg hyggesnakkede med en masse flinke mennesker, inklusiv incognito, sir prise og en jeg ikke lige kan huske, samt min DTU-brother-in-arms, som jeg ingen anelse har om hvad hedder, men som trofast dødløftede alting. Dagens helt store højdepunkt var dog en ung mand, - som jeg har set før men ikke ved hvad hedder - lavede 18 x 180 i squatten. Det var helt vildt.

Jeg er desværre blevet tynd og slap og kan ikke løfte noget som helst.

Dagens træning:

ME mili

12 x 20

12 x 20

6 x 50

5 x 60

4 x 65 - weak you guys, im seriously

5 x 60

5 x 50

DE chins

12

6 x bw+20

3 x bw+20

3 x bw+20

3 x bw+20

3 x bw+20

3 x bw+20

3 x bw+20

3 x bw+20

3 x bw+20

3 x bw+20

3 x bw+20

3 x bw+20

Front squat - shit, jeg kan slet ikke holde den ordentligt længere. Min teknik sutter - fik krampe i biceps på 90'erne.

12 x 20

12 x 20

6 x 50

12 x 80

6 x 90

12 x 50

DB incline bænk - den bliver jeg godtnok meget hurtigt meget dårlig til når jeg ikke træner den

12 x 13

10 x 23

6 x 33.5

6 x 33.5

8 x 33.5

8 x 33.5

SL dødløft

12 x 60

10 x 110

10 x 130

10 x 130

Facepulls - ramte slet ikke hvor den skulle

12 x 20

15 x 30

15 x 40

15 x 40 - ikke overbevist

Siddende laterals + DB arnold presses

10 x 5 + 10 x 5

14 x 10 + 15 x 11

13 x 10 + 14 x 11

13 x 10 + 10 x 11

- så havde jeg HELT swole delts-

Overhead rope triceps extensions + liggende DB chicken press

15 x 40 + 10 x 7

14 x 40 + 8 x 7

14 x 40 + 6 x 5

- så havde jeg HELT swole triceps-

Siddende rear laterals

10 x 8

5 x 13.5

5 x 13.5

5 x 13.5

lidt concentration curls

Mavemaskine

6 x noget

10 x noget

10 x noget

og så lidt læg, men havde sgu nogen ret drabelige doms fra sidst.

Tog sin tid, men var good times. Bertel har fået et flip med 90'er trance på anlægget. Nu skal jeg æde. Måske suger jeg iaften, hvem ved?

Iøvrigt, imorges vejede jeg mig til 70.5 kg og min impedansmåler forsikrede mig om at min fedt% var 7. Jeg tror den lyver.

Link to comment
Share on other sites

Hej Mikael.

Som tidligere nævnt synes jeg du virker både stærk og rar. I forbindelse med førstnævnte kunne jeg godt tænke mig at vide hvilke supps du æder og måske endda hvorfor :smile:

Når mine eksamener er ovre og jeg får mit liv tilbage skal jeg nemlig ha sixpack, skal jeg fortælle dig. Det lader sig jo som bekendt ikke gøre uden supps. Desuden er det spændende hvordan forskellige drugs påvirker kroppen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share