Kcal-fattige førdevarer.


Nat
 Share

Recommended Posts

Hey i sommervarmen

Er der nogen der har nogle forslag til nogle fødevarer der er kaloriefattige, men som mætter godt. Det der med at æde to salatblade og så være sulten en time efter....det spiller ik. Men samtidig skal det heller ik indeholde for mange kalorier.....er jeg helt urimelig her? *gg*

Tænker mest på frokost og mellemmåltider.

Nogle der har nogle gode idéer?

På forhånd tak.

Link to comment
Share on other sites

Hej med dig,

Pisk, vand, motion.

Husk at børste tænder når du har kastet op.

Hva fanden er det for en kommentar at komme med?!!! :mad:

Undersøg sagen før du komme med lamme udtalelser!!!

Jeg leder efter noget at stille min sult med mellem måltiderne, som ik er for energiholdigt...hvor var det lige du opsnappede at jeg "pisk" var doven, "motion" ik laver noget" og "kaster op" er en stor spiseforstyrrelse?????? Jeg undres.

Hvis du ik har noget fornuftigt at komme med, ser jeg mig helst fri for dine selvfede råd!

Og tak til jer andre for forslagne :smile:

Koldskål er super her om sommeren.....hvis vi altså får en sommer ;o)

Link to comment
Share on other sites

Sorry......er lige lidt bitter her tidligt på morgenen hehe.

Jeg synes din bitterhed er begrundet, det virker som om en del mennesker ikke laver andet, end at komme med kommentarer til skrevne ting, taget helt ud af kontekst. Jeg synes konstant der er indlæg fra folk, hvor det eneste formål er at nedgøre og gøre sig "bedre"..

Men for at give dig svar, så laver jeg selv smoothies ofte. Jeg benytter desuden en pulverblanding, som giver mig de nødvendige næringsstoffer. Det smager dejligt, man kan variere smagen og lave det hurtigt.

Jeg laver oftest en blanding på 200 ml mælk + 200 ml juice + 2 spsk pulver (bruger herbalife vanille) + hindbær + banan. Smager skønt!

Link to comment
Share on other sites

Uh....smoothies er godt....

har dog aldrig prøvet med pulver.

Er også godt med frugt (frossen), lidt græsk yoghurt og lidt mælk og sødemiddel. Lige som milkshake ;o)

Helt enig.....folk skal holde deres mund hvis de ik har noget konstruktivt til emnet.

Træner løb, kajak, mountainbike, styrke...så skulle mene at jeg er aktiv.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share