Joakims Crossfit Madness


Juvic
 Share

Recommended Posts

Crossfit mandag d. 9 august

Opvarming:

3x20m spark dig selv i røven løb

3x20m high knee sprint med 3 skridt pr 40-50cm

3x20m long jumping burpees

WOD

400m løb

15 KB Swing @ 32kg

15 Pull up

x5

Tid: 13.12

- Ja ved ikke hvad jeg lavede, men kom til at løbe 400m for meget. Så kan vel godt trække 1:30 af tiden (kan godt løbe 400m omkring 1:05-1:10 - men på 5. runde er min tid ikke så god)

Men hva, så fik jeg jo bare 400m mere træning. Så er 400m bedre nu :bigsmile:

Skal til FarmerGames på lørdag d. 14 august. Så ved ikke helt om jeg holder mig lidt i ro i løbet af ugen.. Det må jeg se til... !

Edited by Juvic
Link to comment
Share on other sites

Crossfit onsdag d. 11 august

Pre Opvarming:

2.5km løb

Pre WOD - The Boar Complex (FarmerGames 2010 ??? )

1 Overhead anyhow

Derefter 3x

1 O.H. Squat

1 Back Squat

6m Overhead Carry

- Der køres 3 sæt, hvor man i hvert sæt ikke må sætte stangen ned. For hvert sæt skal man sige i vægt.

Vægt: 50-60-65

- Det var klart min skulder der blev mest træt. Det er intet problem at lave OHS med den, eller de andre. Det er mere ford man hele tiden skal stabilisere med skulderne..

Opvarming:

5 Hindu Push Ups

10 High Jumps

3 Sit jumps

x5

WOD - Clean n' Clap

21-15-9

Hang Power Clean @ 50kg

Clapping Push Ups

Tid: 4:38

- Jeg lagde - igen ? - for hurtigt ud. Lavede de første 21 cleans på knap 40sek . Resulterende i at jeg meget hurtigt syrede til i mine små underarme. Kunne jeg mærke hele WOD'en igennem..

Nedkøling:

2.5km løb

- Tror jeg holder fridage torsdag og fredag.. Så må jeg være klar lørdag !

Link to comment
Share on other sites

Giv gas på lørdag, Skipper!!! :devil: :devil: :devil:

Det var også planen... Bliver spændende at se hvordan mit niveau er sammenlignet med de andre. Det er jo mit første CF stævne så må indrømme jeg er lidt nervøs :bigsmile: Men det er jo nok godt nok !

Link to comment
Share on other sites

Det var også planen... Bliver spændende at se hvordan mit niveau er sammenlignet med de andre. Det er jo mit første CF stævne så må indrømme jeg er lidt nervøs :bigsmile: Men det er jo nok godt nok !

Joakim, der er jo ingen grund til at være nervøs overhovedet! :nonono: Det er jo bare et hyggestævne. Og jeg kan se, at CrossFit Århus stiller med en hel masse atleter, så I kan bakke hinanden max op. Jeg lover dig, det bliver skideskægt!

Oven i købet er det en god forberedelse til Fit as F*ck.

Så lad være med at stresse for meget over det. Giv den hele armen på lørdag :superman: og nyd det!! :bigsmile:

Og hvis du skulle glemme det, så er jeg der også på lørdag for at minde dig om det :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Joakim, der er jo ingen grund til at være nervøs overhovedet! :nonono: Det er jo bare et hyggestævne. Og jeg kan se, at CrossFit Århus stiller med en hel masse atleter, så I kan bakke hinanden max op. Jeg lover dig, det bliver skideskægt!

Oven i købet er det en god forberedelse til Fit as F*ck.

Så lad være med at stresse for meget over det. Giv den hele armen på lørdag :superman: og nyd det!! :bigsmile:

Og hvis du skulle glemme det, så er jeg der også på lørdag for at minde dig om det :tongue:

Cool du også kigger forbi.. Skal nok blive sjovt :)

Det er ellers ikke mange kvinder der er tilmeldt. Det er lidt synd..

Men ja tager det også som forberedelse til FtiAsF*ck... selvom det selvfølgelig er en helt anden leauge!

Lige et heads up, så har de rykket tiderne 30 min frem, så vi skal senest være der kl 10:30 nu... !

Link to comment
Share on other sites

Cool du også kigger forbi.. Skal nok blive sjovt :)

Det er ellers ikke mange kvinder der er tilmeldt. Det er lidt synd..

Men ja tager det også som forberedelse til FtiAsF*ck... selvom det selvfølgelig er en helt anden leauge!

Lige et heads up, så har de rykket tiderne 30 min frem, så vi skal senest være der kl 10:30 nu... !

Ja, vi er kun 6 piger, der har tilmeldt sig :unhappy: Det kan være, at konceptet virker lidt for råt for de fleste kvinder med pig carry, barrel rolls og donkey drag :laugh:

Puha, så skal der godt nok stås tidligt op ... :sleepy:

Link to comment
Share on other sites

Ja, vi er kun 6 piger, der har tilmeldt sig :unhappy: Det kan være, at konceptet virker lidt for råt for de fleste kvinder med pig carry, barrel rolls og donkey drag :laugh:

Puha, så skal der godt nok stås tidligt op ... :sleepy:

Ja det er ikke en dag hvor man kan sove længe.. Desværre :bigsmile:

Haha ja kunne være fedt hvis det er rigtige grise vi skal gå med :) Reveal your inner farmer !

Link to comment
Share on other sites

:laugh: :laugh:

Fitasfuck bliver så mit første stævne :laugh:

Jeg tror det bliver supergodt lige at få et stævne i posen inden FaF-Challenge. Det tror jeg du bliver glad for! :4thumbup:

Hvis det er rigtige grise i skal gå med, så kommer jeg flyvende i raketfart - så vil jeg fandenme være med! :laugh: :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: :laugh:

Fitasfuck bliver så mit første stævne :laugh:

Jeg tror det bliver supergodt lige at få et stævne i posen inden FaF-Challenge. Det tror jeg du bliver glad for! :4thumbup:

Hvis det er rigtige grise i skal gå med, så kommer jeg flyvende i raketfart - så vil jeg fandenme være med! :laugh: :laugh: :laugh:

Nogle gange så er det også godt bare at starte med det vildest (det er vel det største CF stævne på DK grund indtil vidder).

Det var desværre ikke en rigtig gris, men en lille 24KG KB. Men tror også det var fornuftigt nok, for vi skulle lave en chipper hvor vi før hver øvelse skulle lave 6 swings. Ville nok være ret svært med en gris :)

Link to comment
Share on other sites

FARMER GAMES Lørdag d. 14 august - Reveal your inner farmer

Så blev det dagen hvor by-menneskerne skulle i praktik på en rigtig farm... Vi mødte op på farmen kl 10:30 klar til en kort briefing af dagens forløb, samtidig så var det en god mulighed til lige at tjekke de andre ud. Kunne ikke lade være med, at kigge på folk og se "Ham der han ser vild ud... og hende der hun går sikkert amok...." I ved hvordan det er :)

Under briefingen fik hver deltager uddelt et nummer.. "På en rigtig farm har man ikke navne men nummer til dyrene" som de sagde... True that clap.gif Jeg var nummer 125.

Igennem samtlige events galdte det om, at skrabe så lidt point til sig som muligt. En 1. plads i hver WOD fik således 1 point, nr. 2 2points og så fremdeles. Mit mål var, at se om jeg ikke kunne slutte i top 10, men vidste ikke hvad chancerne var for det da jeg ikke kendte feltets styrke. Men et mål et et mål :bigsmiile:

Der var en rigtig cool og afslappet stemning på farmen.. Vi blev mød af en arrangørerne da vi ankom til pladsen, med farmertøj, stråhat og et langt grasstrå i mundvigen, alt i mens der var fyret godt på for country musikken i baggrunden... Så var stemningen ligesom på plads :)

Det holdte heldigvis tørt det meste af dagen. På vej derned styrtregnede det hele vejen, og det ville nu have sat en lille dæmper på dagen hvis det var blevet ved...

Nå klokken blev 11:00 og første WOD (Daisygirl fik sat mig på skolebænken og fik forklaret det udtales "WÅD" og ikke "WOOD" som jeg sagde det..... tak for det wink.gif)

Workout 1 - Drag the Donkey

Tire drag på en 200 m rute med 4 indlagte CrossFit stationer og tilbage

I dækket lå en håndvægt og en sæk; 15/10 kg sandsæk og en 10/6 kg håndvægt for mænd/piger.

Det lyder umiddelbart ikke af særlig meget, og jeg gik da også igang med WOD'en (udtales WÅD) med en ide om, at det ikke var så hårdt igen.. Well jeg kom da på andre tanker.

15 Sandbag thruster efter ca. 125 m

15 Sandbag ground to overhead anyhow efter ca. 150 m

15 Sandbag push presses efter ca. 175 m

15 Burpees ved 200 m

Tire drag tilbage

Tid: 5:2x ---- Gav mig 8 points (8. hurtigste) = Foreløbig 8. plads

Min plan var, at spare på kræfterne under løbet på vej ud, også bare hammer igennem øvelserne så hurtigt som jeg kunne. Det gik også rigtig godt synes jeg, no probs der. Da jeg var færdig med de 15 burppes og på vej tilbage, fik jeg at vide jeg lå på omkring 3 min. FEDT tænkte jeg, så får jeg sub 5min. Men DAMN de 200m hjem føltes som 500m. Jeg ville utroligt gerne løbe hjem men mine ben var benton, så jeg satte et bare et "hurtigt" gå pase hjem. De sidste 50m var op ad bakke, og det kunne mærkes i ham-strings bagefter. WOW. devil.gif

Workout 2 - The Boar Complex

8 min Time limet to find max weight.

1 Overhead anyhow

1 Overhead squat

1 Back squat

1 Overhead carry ca. 6 m, vend om og tilbage

- Jeg var en af de første der skulle igang(hvilket skulle vise sig ikke at være en fordel). Min taktik var, at starte med et let løft som jeg hurtigt kunne få overstået. Det var egentlig også helt fint, at gøre sådan. MEN jeg startede bare for let. Hvilket jeg fortryder nu violin.gif

Vægt: 60kg (godkendt), 70kg (fail), 70kg (fail), 65kg (fail).

60kg var "et stykke kage", og gik rigtig nemt. På med 70kg, hvilket også var rigtig nemt at squatte med. På første forsøg fik jeg på tilbage vejen lidt overbalance pga. den meget ujævne græsplæne, og så røg stangen ned. Nå det var hvad der kunne se. EN GANG TIL....

Jeg fik igen nemt igennem squat osv. og tog det lidt mere forsigtigt med OH carry denne gang. FIk vendt godt og stille og rolig, men da der var ca. 4m tilbage kunne jeg mærke mine triceps begynde at ryste helt vildt... Forhelvede tænkte jeg, mens jeg kunne høre alle i baggrunden sige " HOLD DEN.... HOOOOLD DEN......"

Men kunne desværre intet gøre, bang sagde det også lå stangen igen på græsset....

"Halvandet minut tilbage" blev der råbt..

Jeg skyndte mig tilbage, og fik taget 5kg af for bare at forsøge mig... Men var helt ristet i armene så fail igen. Det var jeg SLET ikke tilfreds med. Det var ikke et tegn på min egen styrke overhovedet. Men hva faeen, det er hvad der sker i en konkurrence. Nu ved jeg, at jeg bare skal satse lidt mere i starten. :)

Points = 7 -- Total 15 point = foreløbig 7. plads.

Workout 3 - The Farmer's Life

Sidste WOD tog udgangspunkt i det hårde farmer liv som der nu engang er på sådan en travl farm. Som I alle ved, så er der 1000 ting at gøre og bondemanden aldrig tid til et lille hvil.

Gennem hele chipperen skulle man slæbe en lille girs med sig rundt, dog var det ikke en rigitg gris (kunne have været super sejt), men der imod en KB 24/16kg.

Før hver station skulle man lave 6 American KB swings - hvilket gav et godt twist. Der gik taktik i hvordan man skulle slæbe den med rundt, og mange smed grisen (KB'en) ned på jorden efter de 6 swings, hvilket kostet dyrt i tid. Den skulle jo løftes op igen og løftes hen til næste station...

Jeg delte 7. pladsen med en anden, og vi blev derfor sendt afsted head to head. FEDT !

Mit mål var, at se om jeg som et minimum ikke kunne beholde min 7. plads men selvfølgelig ville jeg gerne avancerer. Derudover så måtte jeg IKKE på noget tispunkt smide grisen på jorden efter swings. Spild af tid. Mit mål var også at lave alle øvelserne unbroken, hvilket lykkedes delvist.

Chipperen bestod af 10-11 stationer med swings ind i mellem:

6 KB Swings

1) Flyt 4 kornsække ud til grisene, samt grisen, ca. 20m (sæk: 15/10kg)

6 KB Swings

Flyt de 4 sække tilbage igen

6 KB Swings

2) 20 Wallballs (9/6kg)

6 KB Swings

3) 20 24" Box Jumps

6 KB Swings

4) 20 Waterpumps aka. Løft en vægtstang med 40/20kg i den ene ende, fra gulvet til en position med et ben foran kroppen og armene i lock-out position.

6 KB Swings

5) 20 OH. Lunges (20/10)

6 KB Swings

6) 20 Lateral burpees

6 KB Swings

7) Goblet squats ned sin gris

6 KB Swings

8) 20 True Push Ups

6 KB Swings

9) Tree nailing (slå et 12 tommer søm i en træstamme)

6 KB swings

10) 20 push press/jerk med grisen

6 KB Swings

11) 20 Virtual shovels med 30/25kg

6 KB Swings

Tid: 16:37 hvilet på det tidspunkt var den bedste tid. Dog blev den hurtigt forbedret da Anders G fra Århus Crossfit og Erik la Cour fra OBBC begge kom ind på 13:xx.

Jeg er lidt i tvivl om det endte, at blive den 3. eller 4. bedste tid. Så derfor ved jeg ikke hvor mange points jeg har fået, og derfor hvilken plads. Men mit mål om at være i top 10 skulle gerne være i hus. Venter på resultaterne bliver offentliggjort.

Alt i alt var det et rigtig fedt stævne. Massere af flinke mennesker og god stemning. Cool at få målt sig med nogle andre crossfittere og med mine øjne så det da ikke helt galt ud med min form. Lækkert nok. Meeen nu var der jo heller ingen gymnastiske øvelser med i dag. Havde der f.eks. været M.U's eller D.U's i chipperen så havde jeg været fucked...propper fucked. Hehe.

Men et fedt event, og regner da stærkt med at tage med igen i 2011..

alright.gifweight_lift.gifyahoo.gif

Stort tillykke til Erik og Yvonne for deres 1. pladser..

THE TRUE FARMES !

worship.gifcheer.gifbanana.gif

Edited by Juvic
Link to comment
Share on other sites

Joakim! Sikke en flot historie du har skrevet der. Den afspejler virkelig godt hvor fed en dag det var i går!!

Nå klokken blev 11:00 og første WOD (Daisygirl fik sat mig på skolebænken og fik forklaret det udtales "WÅD" og ikke "WOOD" som jeg sagde det..... tak for det wink.gif)

Sådan er jeg jo så pernitten :wink: Hvis det er sådan I godt kan lide at udtale dagens workout i Århus, så bliv du bare ved med at sige WOOD, w00t w00t :w00t: Du skal bare være klar over, at når du kommer til hovedstaden for at træne CrossFit med os (og det skal du jo en dag!) så bliver du mobbet for det. Og det ville være kedeligt! :unhappy:

Men DAMN de 200m hjem føltes som 500m. Jeg ville utroligt gerne løbe hjem men mine ben var benton, så jeg satte et bare et "hurtigt" gå pase hjem. De sidste 50m var op ad bakke, og det kunne mærkes i ham-strings bagefter. WOW. devil.gif

Hahaha - jeg kunne ikke gå flere minutter bagefter, fordi mine lægge blev ved med at brænde. Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Det er utroligt, hvad 5-6 minutter kan gøre ved ens krop :crazy:

60kg var "et stykke kage", og gik rigtig nemt. På med 70kg, hvilket også var rigtig nemt at squatte med. På første forsøg fik jeg på tilbage vejen lidt overbalance pga. den meget ujævne græsplæne, og så røg stangen ned. Nå det var hvad der kunne se. EN GANG TIL....

Jeg fik igen nemt igennem squat osv. og tog det lidt mere forsigtigt med OH carry denne gang. FIk vendt godt og stille og rolig, men da der var ca. 4m tilbage kunne jeg mærke mine triceps begynde at ryste helt vildt... Forhelvede tænkte jeg, mens jeg kunne høre alle i baggrunden sige " HOLD DEN.... HOOOOLD DEN......"

Men kunne desværre intet gøre, bang sagde det også lå stangen igen på græsset....

Såå ærgerligt at faile på "gåturen" når man tror det værste er overstået og man skal kun bare lige bære den hjem .. Du var jo stærk nok.

1) Flyt 4 kornsække ud til grisene, samt grisen, ca. 20m (sæk: 15/10kg)

Haha, var det det, det var? Kornsække til grisene? Det fik jeg ikke engang fat i. Nåå, de små sultne stakler!! :tongue:

Jeg er lidt i tvivl om det endte, at blive den 3. eller 4. bedste tid. Så derfor ved jeg ikke hvor mange points jeg har fået, og derfor hvilken plads. Men mit mål om at være i top 10 skulle gerne være i hus. Venter på resultaterne bliver offentliggjort.

Alt i alt var det et rigtig fedt stævne. Massere af flinke mennesker og god stemning. Cool at få målt sig med nogle andre crossfittere og med mine øjne så det da ikke helt galt ud med min form. Lækkert nok.

Det bliver spændende at se, hvilken plads du landede på. Under alle omstændigheder kan du godt være stolt. Det var en sej præstation. Og nu har du haft din finale i CrossFit konkurrence verden!

alright.gifweight_lift.gifyahoo.gif

Stort tillykke til Erik og Yvonne for deres 1. pladser..

THE TRUE FARMES !

worship.gifcheer.gifbanana.gif

Hahaha. Tak Joakim ... jeg elsker virkelig landlivet :laugh:

Edited by Daisygirl
Link to comment
Share on other sites

Hahaha. Tak Joakim ... jeg elsker virkelig landlivet :laugh:

Jep Daisy... Det var virkelig fedt og det giver kun mere blod (og sved) på panden til mere :)

Hvad siger du til, at vi næste år stiller op iført farmer tøj

3229420.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=77BFBA49EF878921F7C3FC3F69D929FD0A80B05A39EACE443F3ECB3A2FAC3D0401DBB304D2E5AD9AE30A760B0D811297

Det kan kun hive et par gyldne geder hjem wub.gif

Link to comment
Share on other sites

Det virker som et fedt event, tillykke med den gode præstation!

Hvordan man i Jylland kan få WOD til WOOD undrer mig, men sjovt er det :laugh:

Hov hov, det var noget af en generalisering! :tongue:

I Aalborg hedder det altså også WÅT, så det må være en sprogfejl, der ligger i den midtjyske dialekt :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det virker som et fedt event, tillykke med den gode præstation!

Hvordan man i Jylland kan få WOD til WOOD undrer mig, men sjovt er det :laugh:

Det var også rigtig sjovt... Dejlig afslappet stemning, og folk gav den alligevel alt hvad den kunne trække... 4thumbup.gif

Hov hov, det var noget af en generalisering! :tongue:

I Aalborg hedder det altså også WÅT, så det må være en sprogfejl, der ligger i den midtjyske dialekt :wink:

TIl Jer begge, så vil jeg kaste ansvaret over på dem som introducerede mig til Crossfit... Men jeg har i dag haft timer på havnen i dag, hvor jeg konsekvent sagde WÅT... Når nu vi prøver på at blive gode til alt i Crossfit ømmede så er det mindste vel at kunne udtale det rigtigt :bigsmile:

Meen så den århusianske dialekt jo slem til at bøje ordene osv... !

WÅT er det nye WOD blush.gif

Link to comment
Share on other sites

Crossfit mandag d. 16 august

Efter en del timer på arbejde, skyndte jeg mig ned på havnen, til mine timer. Bagefter stod den på dagens RX træning....

Opvarming:

20 min D.U teknik træning..

- FÅÅÅK jeg halter bag efter her.. hehe. Til gengæld er jeg rigtig god til, at ramme mig det samme sted i nakken og på skinnebenene.. Det er vel også en slags skills laugh.gif

WOD:

21-15-9

O.H Squat @ 50kg

+

75 S.U mellem hver OH. Squat.

Tid: 5:3x

- Det var ellers 25 D.U's men kørte den - UNDTAGELSESVIST - med S.U... crazy.gifw00t.gifdry.gif

+ 10 min udstærk

Kunne faktisk godt mærke jeg var træt i skulderne. Var overhovedet ikke øm, men da jeg skulle squatte så kunne jeg tydeligt mærke jeg var træt i dem... ! ! !

Men har faktisk en "tvungen" hviledag i morgen, det er nok godt nok....

Edited by Juvic
Link to comment
Share on other sites

Crossfit tirsdag d. 17 august

Så er bachelor projektet så småt skudt i gang. Min dag har derfor været lidt presset, og blev derfor nødt til at træne hurtigt for mig selv i dag. Det blev på skolen, så jeg kunne få lidt roning med i min mini WÅD (tongue.gif).

Opvarming:

1000m roning @ damper 5

3x8 Dødløft @ 60,80 & 100kg

2x10 KB Snatch @ 16kg KB (tungeste på skolen nonono.gif)

WOD:

For time:

500m roning @ damper 5

10 Dødløft @ 100kg

10 (5/5) KB Snatches @ KB 16kg

x3

Tid: 9.18

- En udemærket WOD faktisk... Blev dog forstyrret, af en gut der ville have noget vejledning i dødløft. Det krævede lige et hurtigt stop, at forklare ham at han lige skulle vente til jeg var færdig...laugh.giftongue.gif..

-Hurtig træning idag.....

Link to comment
Share on other sites

Jeg er lidt i tvivl om det endte, at blive den 3. eller 4. bedste tid. Så derfor ved jeg ikke hvor mange points jeg har fået, og derfor hvilken plads. Men mit mål om at være i top 10 skulle gerne være i hus. Venter på resultaterne bliver offentliggjort.

TILLYKKE med den 4. bedste tid i sidste WOOD og den fine 7. plads samlet!! :4thumbup: :clap:

Resultaterne ligger nu her: http://www.farmergames.dk/

Link to comment
Share on other sites

Crossfit onsdag d. 18. august

Opvarming:

2.5km løb - heldigvis i tørvejr

2x10 Hindu push ups

2x20 Pull ups

Skill Drill - Muscle Ups:

1x1x1x1

2x2x2x2

3x3

2x2x2x2

1x1x1x1

- Øver mig stadig på denne øvelse. Det går frem ad, og får nu meget meget bedre overkroppen skubbet frem ad, i overgangen fra "Pull up" til Dip'en. Men kan ikke lave dem "dead hang" hvor hænderne peger væk fra kroppen. Så længe jeg bare hænger over jorden og holder med et "overhåndsgreb" så kommer jeg fint op.

Derud over kørte jeg nogle lidt teknik på butterfly pull ups. Det går også lidt frem ad her. Dog kan jeg ikke lave mere en 5-6stk før jeg får alt for store sving på, og er helt ude af rytmen.

WOD:

For time

10 Burpees

10 A. Situps

120m Sandbag Run @ 40kg

x3

TId: 4:32

"Nedkøling":

2.5km løb - I SKYBRUD.... crazy.gif

- Var egentlig en smule træt og uoplagt i dag. Efter dagens skill drill blev jeg også ret træt, men fik lige en lille mini wod alligevel...

Edited by Juvic
Link to comment
Share on other sites

Crossfit fredag d. 20 august

RX hold kl 18

Opvarming - "Homo Murph" <-- Om coach Morten så flot navn gav den.

800m løb

25 Pull ups

50 True Push Ups

75 Air Squats

800m løb

Tid: 10:3x

- Damn så kom man da igang !

WOD:

9-7-5

M.U

Snatch @ 40kg (skulle have været 50 da det var for nemt.. men så kom teknikken meget bedre på plads i dag)

Tid: 10:1x

- Rigtig fed WOD. Det var klart sntach der var nemmest. Jeg lavede de frøste 8 M.U unbroken i første "runde". Også måtte jeg klippe en del gange på 2. runde. Den sidste rep ved de 7 gentagelser kom jeg ud i en yderposition med højre skuldre, så jeg valgte at lave 3. runde som 15 pull ups og 15 ring dips...

Jeg skal stadig have mere styr på min MU teknik da jeg ret hurtigt døde og derfor fik den meget langsomme tid. Det skal kunne gøres på sub 8 min.

Det positive er klart at jeg i dag fokuserede meget på min snatch teknik og fik den til at sidde i skabet. Så er jeg klar til noget max-try-out engang :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Crossfit/Vægtløftning søndag d. 22 august

Med KimP kl. 10

Opvarmning: 21-15-9

Butterfly Pullups

Kettlebell Bear Crawl @ 12 kg hen til næste øvelse

Double Unders

Kettlebell Bear Crawl @ 12 kg hen til næste øvelse

Handstand

Kettlebell Bear Crawl @ 12 kg hen til næste øvelse

1 Powerclean + 1 Overhead squat

1x3 @ 30 kg

1x3 @ 40 kg

3x3 @ 50 kg

Snatch

1x3 @ 40

1x3 @ 50

1x0 @ 55

1x3 @ 55

2x0 @ 60

1x1 @ 60 PR

1x0 @ 65

High-pulls

1x3 @ 60

1x3 @ 85

1x3 @ 100

Shrugs

1x3 @ 140

1x3 @ 160

1x3 @ 170

KB Snatch

1x3 @ 20 kg

1x3 @ 24 kg

3x5 @ 32 kg

- Nice at få styr på de 32kg :bigsmile:

Rigtig fed træning med KimP idag. Egentlig helt lækkert med lidt styrke/teknik

Edited by Juvic
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share