Søges: anbefaling af leverandør af udstyr til motionsrum


FredRyg
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jeg er ny her på motion-online og har i forummet her forgæves ledt efter svar på nedenstående spørgsmål:

Min arbejdsplads har besluttet sig for at lave et motions- og styrketræningsrum, og jeg sidder i det udvalg, der skal vælge leverandør af udstyr. Vi har p.t. kun 50 m2. Det skal være kvalitetsudstyr - uden at vi dog bekymrer os, om det ser smart ud. Det må egentlig også gerne være brugt, hvis det giver bedre price-value. Der skal være lidt cardio til "pigerne" (cross trainer, cykler, løbebånd evt. romaskine) og så lidt styrketræningsudstyr til "drengene" (lidt lateral pull down combi row, bryst press maskine, cable cross, håndvægte og evt. smith-maskine) - om end vi er klar over, at der nok ikke lige er plads til alt det nævnte ;o). Vi er endvidere interesserede i en serviceaftale.

Er der nogen, der kan anbefale et mærke og/eller leverandør?

Svar her eller direkte svar til [email protected]

På forhånd mange tak for eventuelle hjælpende svar.

F

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kendskab til to steder der har købt Vasil.

De har mange fornuftige produkter til prisen. Man skal dog se sig lidt for, da ikke alt er lige godt.

Omvendt har jeg også til gode at se nogle der kan lave det til lige så fornuftige priser.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share