TAPOUT's LOG!


TAPOUT
 Share

Recommended Posts

så er der lige en lille update igen :smile:

sygdommen er endelig ved at være på vej væk, så det skulle være back on track imorgen tidlig :w00t:

blir nice at spise clean igen, kosten siden søndag morgen til iaften har som skrevet før, stået på pizza, burger, slik, is, ja you name it.. lort.. hehe.. SHIT HAPPENS :innocent: og fuck, når man er syg, så er is bare det eneste der virker, og så når halsen blir bedre og det bare er hovedpine og ondt i mave og ømhed i kroppen, så er junk det der rykker :laugh: men det er jo hvad det er.. back on track imorgen :superman:

Har taget en beslutning som jeg tror blir rigtig cool, jeg vil prøve at leve som vegetar et stykke tid, for ligesom at se hvordan det går :cool:

kylling og fisk, og så ellers frugt og grønt og kartofler og ris, og MASSER vand :4mewantfood:

har drukket MASSER Pepsi max det meste a mit liv, og føler sq det er tid til at slippe a med det, og alle affaldsstofferne og det :4thumbup:

Vil sigte efter at drikke minimum 3L vand om dagen, og gerne 4..

muligvis en omgang i fitness one imorgen, trænger sq til at røre mig! og MMA trækker helt sindssygt!!!!!!!!!!!! :devil:

Blir godt på lørdag!!! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

så er der lige en lille update igen :smile:

sygdommen er endelig ved at være på vej væk, så det skulle være back on track imorgen tidlig :w00t:

blir nice at spise clean igen, kosten siden søndag morgen til iaften har som skrevet før, stået på pizza, burger, slik, is, ja you name it.. lort.. hehe.. SHIT HAPPENS :innocent: og fuck, når man er syg, så er is bare det eneste der virker, og så når halsen blir bedre og det bare er hovedpine og ondt i mave og ømhed i kroppen, så er junk det der rykker :laugh: men det er jo hvad det er.. back on track imorgen :superman:

Har taget en beslutning som jeg tror blir rigtig cool, jeg vil prøve at leve som vegetar et stykke tid, for ligesom at se hvordan det går :cool:

kylling og fisk, og så ellers frugt og grønt og kartofler og ris, og MASSER vand :4mewantfood:

har drukket MASSER Pepsi max det meste a mit liv, og føler sq det er tid til at slippe a med det, og alle affaldsstofferne og det :4thumbup:

Vil sigte efter at drikke minimum 3L vand om dagen, og gerne 4..

muligvis en omgang i fitness one imorgen, trænger sq til at røre mig! og MMA trækker helt sindssygt!!!!!!!!!!!! :devil:

Blir godt på lørdag!!! :w00t:

*Argghmm* Fra en livslang vegetar, så vil jeg lige gør opmærksom på at man ikke vegetar hvis man spiser kylling og fisk...så er man bare ikke rødt-kød spisende...vegetarer spiser ikke dyr! :tongue: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

*Argghmm* Fra en livslang vegetar, så vil jeg lige gør opmærksom på at man ikke vegetar hvis man spiser kylling og fisk...så er man bare ikke rødt-kød spisende...vegetarer spiser ikke dyr! :tongue: :tongue:

Korrekt.

Men folk der ikke spiser rødt kød og/eller fisk og kylling går dog stadig under samme fællesbetegnelse:

GHEY!

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

hej igen :smile:

Ja, min krop hader mig åbenbart, for har været syg indtil imorges, jaaa, min krop valgte lige et tilbagefald :crazy:

Så den står på træning imorgen kl 17.00 til MMA :w00t: Blir fandme godt at komme igang igen!!!.

Har fået spist mit første ordentlige og sunde måltid her til aften i hele min sygeperiode på nu 9 dage, det stod på Kylling filet og ris :4thumbup:

Dejligt at få noget ordentlig kost igen :w00t:

Så rask og tilbage på sporet imorgen :superman:

Link to comment
Share on other sites

D.14 September 2009 Mandag

MMA 2 timer - 17.00-19.00.

Der blev trænet : Skyggeboks, sprawl, Takedowns, 5 mod 1 brydning a 1 min pr runde (fra stående), brydning, 30sek/30sek hurtige slag på sæk og bold forskellige øvelser, osv..

Pisse fedt at være ovenpå igen efter en slem gang influenza :w00t:

Sprang cross fit over idag, da jeg ikke vil starte for hårdt op.. havde liiiidt ondt i halsen, så vil sq ikk squeeze citronen :nonono:

En tur i fitness one imorgen! :cool:

Link to comment
Share on other sites

D.15 September 2009 Tirsdag

Træning i fitness one - kl 16 ca.

5x5 pullups (midt imellem underhånd og hammergrip) skæv underhåndsgreb.

SUPERSETTET

4x5 + 10 dips

Front squat/overhead pres - 5x40kg 2x5x50kg, ikk vildt her, stadig ny øvelse :cool:

Russian twist 3x20 a 6kg bold

SUPERSETTET

mavebøjninger med benene oppe 3x20

1000m ro på romaskinen = 3.37min.

-----------------------------------------

Fin lille omgang, tog ikk lang tid :superman:

Første gang jeg sårn rigtig prøver en romaskine, og det var sq okay :smile: ikke nogen fantom tid, men det går sq nok.. hehe.. skulle egentlig ha løbet interval løb på løbebånd, men alle løbebånd på nær 1 var døde, og det ene der ikk var dødt larmede ekstremt :crazy: så det blev romaskinen :cool:

MMA imorgen! :devil: blir NAAAAAJS!

Link to comment
Share on other sites

D.16 September 2009 Onsdag

MMA 2 timer - 17.00-19.00.

Rasmus skal være klar til kamp på lørdag d.19, så derfor kunne han ikk træne os idag.. derfor var Brian aka "Flotte" vores reserve coach :cool:

Der blev trænet : skyggeboks, slag på sæk, lidt løb som opvarmning, rul/kolbøtter, masser brydning, fokus pads, armbøjninger, rygbøjninger, OSV...

Cross fit - 2 runder a 7min.

Stationerne var :

Hammer på dæk 1min

box jumps op på måtter 1min

dødløft/op på brystet/pres over hovedet 1min

kb swings mellem ben 1min

bold over hovedet og smadre ned i gulvet 1min

squat/bold op a væggen 1min

evil wheel 1min

og så 1min pause...

2 runder..

Damn den trak tænder ud idag! 7min istedet for 5 :crazy: det er ubehawlig! :devil:

-----------------------------------------

Rigtig go omgang idag :w00t:

Link to comment
Share on other sites

D.18 September 2009 Fredag

Træning i fitness one

Pull ups BW /SUPERSETTET/ Dips BW

Skrå underhånd 8 rep / 8 rep

bred overhånd 8 rep / 8 rep

bred overhånd 5 rep / 5 rep

bred overhånd 5 rep / 5 rep

Skrå underhånd 5 rep / 5 rep

Smal bænkpres

5x60kg

5x100kg

5x100kg

- nemme..

Front squat/pres over hovedet

5x60kg

5x60kg

5x60kg

- nemme..

Russian twist med 6kg bold /SUPERSETTET/ Crunches med benene oppe

20 rep / 20rep

20 rep / 20rep

20 rep / 20rep

20min interval løb på løbebånd

1min gå(5kmt)/4min løb(10kmt) x4.

- nemt idag :cool:

Dejlig lille runde idag, og rendte ind i en go kammerat, så vi fik hyggesnakket lidt, mega hygge :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

D.19 September 2009 Lørdag

En lille tur i fitness one

20min interval løb på løbebånd =2.99km.

(2min gå 5kmt/8min løb 10kmt) x2.

gik super, uden problemer.. eneste lille ting er at min venstre fod har fået et "brændt" slidmærke :crazy::cool:

------------------------------

Havde egentlig regnet med at MMA var aflyst idag, da vores træner og ejer a centret (rasmus) skal kæmpe idag til fightergalla.. men kl 10 ca ringer Brian aka "flotte" og spørger om jeg ikke skal træne :cry:

havde slet ikk fået nok mad eller fået vasket mit træningstøj, så måtte springe over :unhappy:

Så det blev en løbetur i fitness one som planlagt.. MMA mandag igen :smile:

Min forkølelse er nu helt væk og også den milde hovedpine, så regner med at være helt skavankfri imorgen :4thumbup: SÅÅÅÅ dejligt :superman:

Link to comment
Share on other sites

D.20 September 2009 Søndag

Træning i Fitness one - kl 1600 ca.

OH Pull ups BW /supersettet/ Dips BW

10 / 10

Skrå underhånds Pull ups BW /supersettet/ Dips BW

5 / 10

5 / 10

5 / 10

5 / 10

- skruede lidt op for dips'ne idag..

Front squat med pres over hovedet

5x60kg

5x60kg

5x60kg

Smal bænkpres

5x60kg

5x100kg

5x110kg

-overskud til mere.

Russian twist med 6kg bold /supersettet/ crunches med ben oppe

20 / 20

20 / 20

20 / 20

Dejlig runde, med godt med overskud.. dog havde jeg en mild hovedpine, måske pga væskemangel.. men dejlig runde alligevel..

MMA IMORGEN!!!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

D.21 September 2009 Mandag

MMA 2 timer - 17.00-19.00.

Rasmus skulle arbejde, så Brian den flotte fyr stod for træningen :4thumbup:

Der blev trænet : løb som opvarmning med armsving og gadedrengeløb osv, rulle forlæns og baglæns, teknik i guard, masser chokes, masser masser stående teknik slag og fodarbejde, masser højintensitet på sandsæk med slag og spark/bold og armbøjninger/mavebøjninger/rygbøjninger, 3 runder a squat med 5kg bold/Russian twist med 5kg bold 30sek/30sek OSV!

Rigtig nice omgang idag hvor det hele sad lige i skabet! :devil:

-----------------------------------------------------------

Cross Fit 19.00-19.20ca.

Stationerne var :

Hammer på dæk skiftevis hver side 1min.

Evil wheel 1min.

Vend/pres over hoved (fra hoften a) 1min.

Slam (over hovedet med 5kg bold og så hammer man den ned i gulvet) 1min.

One leg kettlebell lunges 1min.

1min hver sted og så 1min pause x3 runder.

rigtig godt :cool: Der var kun Brian og mig til Cross fit idag, de andre var enten for trætte (ELLER SKULLE SE ROBINSON!!!!! :crazy: ) ... hehe..

--------------------------------------

Imorgen står den på film og xbox med lillebror og noget poker med Wadim :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

D.23 September 2009 Onsdag

2 timers MMA - 17.00-19.00.

Der blev trænet : Masser brydning, masser submissions, armbars, positions, chokes, 30/30 på sæk/bold forskellige ting OSV.

Rigtig go omgang med go intensitet :devil:

--------------------------------

Cross fit blev droppet idag, da jeg efter 1. runde fik en ret så ubehagelig smerte i lænden :crazy:

Det er dog væk nu, efter noget udstrækning, så regner med at ramme fitness one imorgen og få løbet :cool:

-----

Link to comment
Share on other sites

D.25 September 2009 Fredag

MMA/Thai boksning 1.5 time - 17.00-18.30.

Der blev trænet : rul baglæns og forlæns, sjip og "skyggesjip" (uden sjippetorvet), skyggeboks, meget slag teknik på sæk, lidt jogge løb, Sparring for fuld hammer 3-5 runder a 90 sekunder (glemte at tælle :blush: ) med slag og spark og brydning...

Rigtig fedt med en hård omgang sparring :devil: fik leveret nogle slag og fik ham taget ned et par gange rimelig hårdt, og fik sat nogle venstre spark ind :smile:

Fik satme også selv noget retur, f.eks et skinneben lige på øret :crazy: damn det ga en go gang piwen i øret :innocent:

Tyreflip - stort dæk

5 flips + 25 slag med hammer skiftevis højre/venstre

5 flips + 25 slag med hammer skiftevis højre/venstre

5 flips + 25 slag med hammer skiftevis højre/venstre

5 flips + 25 slag med hammer skiftevis højre/venstre

Go fart på :smile:

--------------------------------------

Der er diplomkampe imorgen i Holing, og der er nogle stykker ude fra Fight Pit der har en kamp, så det skal jeg ud og se imorgen :4thumbup: Blir hygge :smile:

Link to comment
Share on other sites

D.26 September 2009 Lørdag

kl 11.00 var jeg ude og se diplomkampe, hvor Brian, Thomas og Martin gjorde go figur :devil: Især Thomas der var total overlegen og rykkede hans modstander fra hinanden, og så havde han endda overskud til lige at lave en baglæns salto bagefter :4thumbup:

Ga sq blod på tanden, næste gang skal jeg også kæmpe :superman:

-------------------------------------

kl 13.00 Svømning.

20 baner a 25meter. Godt tempo.

lidt leg på vipper :tongue:

-------------------------------------

Vægte imorgen :smile:

Link to comment
Share on other sites

D.27 September 2009 Søndag

Træning i Herning styrke kl 19.00 ca. Med Torben :smile:

Sjip som opvarmning ca 2-3min (normal og med 1fod a gangen skiftevis).

OH Pull ups bw /supersettet/ Dips bw

5 / 5

5 / 5

5 / 5

5 / 5

5 / 5

Frivend/pres over hoved

5x60kg

5x60kg

5x60kg

Squat

5x60kg

5x100kg

5x130kg

-Heeelt i bund.

Russian twist med 10kg skive /supersettet/ mavebøjninger med benene oppe

20 / 20

20 / 20

20 / 20

Intervalløb på løbebånd 20min.

1min gå 5kmt/4min løb 10kmt x4.

1-2min sjip.

-----------------------------------------------------------------

fiiin omgang træning :smile:

MMA imorgen :cool:

Link to comment
Share on other sites

D.28 September 2009 Mandag

MMA 2 timer - 17.00-19.00.

Der blev trænet : løb som opvarmning med armsving, sideløb, gadedrengehop og sprints, rul forlæns og baglæns, masser brydning, chokes, armbars, takedowns, 3 mod 1 hvor den der får takedown'en blir i midten, sparring med start i stående kamp med takedowns og gulvkamp, masser a teknik i takedowns..

God omgang idag :devil: Rasmus skulle arbejde så Mr.skovbo var træner idag :smile:

Jeg blev sat sammen med en fyr der hed Bo, som har gået til karate i 10 år :crazy: Damn hans ben var hurtige, men fik ham dog ned og så var der mere styr over sagerne, selvom han dog var giftig at rulle rundt med :crazy:

-----------------------------------------

Thai boksning imorgen i Fight pit :superman:

Link to comment
Share on other sites

D.29 September 2009 Tirsdag

Thai boksning 2 timer - 17.00-19.00.

Der blev varmet op med løb, sidelæns løb, gadedrengeløb, armsving og noget rul forlæns og baglæns..

Der blev trænet ren teknik stående og teknisk sparring, damn det hårdt i længden når man skal ha paraderne oppe så længe :devil:

-----------------------------

Cross fit 18min - 19.00-19.18.

Stationerne var :

Squat/bold kast op a væg 5kg medicinbold. 1min.

Sumo deadlift/face pulls. 1min.

Box jumps (til en stak a måtter). 1min.

Barbel shoulderpres. 1min.

Burpees. 1min.

1min hver sted uden pause, og så 1min pause.. damn den trak tænder ud idag :crazy: Og flotte Brian var da også ude og kaste op :w00t:

-------------------------

Pisse fed trænin idag :devil:

-------------

MMA imorgen i Fight pit :superman:

Link to comment
Share on other sites

D.30 September 2009 Onsdag

MMA 2 timer - 17.00-19.00.

Der blev trænet : løb med armsving, gadedrengehop, sideløb som opvarmning, Masser grapling, 3 mod 1 takedowns (hvor 1 står i midten og så gælder det om at den der får takedown blir i midten), takedowns (singelegs, løft og smid ned?, shoots til ben)..

Mr.skovbo trænede os idag, da Rasmus var forhindret :cool:

---------------

Pisse fed træning, med godt skrald på :devil:

-------------------

Thai boksning imorgen :superman: ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share