TAPOUT's LOG!


TAPOUT
 Share

Recommended Posts

Træning D.7 November 2009 Lørdag

MMA 2 timer. 10.00-12.00.

Der blev trænet en masse escapes fra sidemount, og en masse fri brydning + stående sparring med små handsker til sidst :)

Fik min første blodnæse idag, fik et slag lige på næsen. hehe. sårn går det når man ikk får paraderne op B)

-----------------------------------

1 L kakao i skawet efter træning minus en slat.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning D.8 November 2009 Søndag

MMA 90min. 10.00-11.30.

Fællestræning med dem fra Viborg.. super cool.. der blev kørt en del stående sparring med slag og spark, noget takedowns og en masse brydning.. super cool med en ekstra lille gang træning :)

-----------------------

1 L kakao i skawet efter træning minus en slat B)

-------------------

Træning nr.2 Søndag D.8 November 2009

Vægte i HSMK med wadim og Søren.

Pull ups bw /supersettet/ dips bw

5 bred overhånd / 10

5 closegrip / 10

5 closegrip / 10

5 closegrip / 10

5 closegrip / 10

Bænkpres

5x60kg

5x100kg

3x130kg

15x100kg

Squat - helt i bund og squeeze.

5x60kg

5x100kg

5x140kg

Stående barbel skulderpres

5x60kg

5x60kg

5x60kg

-------------

1 L kakao i skawet efter træning.

----------

Edited by TAPOUT
Link to comment
Share on other sites

Træning D.9 November 2009 Mandag

2 timer MMA. 17.00-19.00.

Der blev trænet en del fri brydning og forskellige takedowns + en masse teknik på gulvet. Rigtig go omgang :devil:

-------------

1 L kakao efter træning minus en slat :4mewantfood:

-------------

Resten a aftenen skal bruges med at finde ud a min nye Macbook white :blink: Damn det er indviklet når man er vant til pc, hehe, og så har jeg smidt koden væk til vores trådløse internet, så kan først få mac'en på nettet imorgen når jeg får ringet og bedt tdc pænt om koden :tongue:

Godt damen har hendes pc så :wub:

---------

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ja så er det vist tid til en lille update :innocent:

har været såå usandsynlig heldig at rende ind i endnu en gang influ :blink: (kun 3 gang i år) og de sidste 2 gange lå jeg i nærheden a 14 dage på langs a gangen, og jeg er nu på 8. dag denne gang :crazy:

Det er blevet en del bedre, er kun halsen der stadig strejker, og derfor lyder jeg som en a de der gule ænder man kan ha med i bad :laugh: :laugh:

håber jeg kan blive klar til lørdags mma, ellers blir der startet op igen mandag, da jeg ikk gider komme til træning og fucke mig selv op igen og ryge straight back under the sickness :crazy:

Har overvejet lidt hvorfor jeg blir syg kanstantus, og min mor og gamle træningsmakker kom med 2 bud : 1 (mor) jeg tror du spiser for lidt frugt :laugh: .. 2 (gamle træningsmakker) tror du træner for meget og for tit...

kan måske mistænke nr 2, da jeg har følt mig en del i underskud, og er måske lige træning nok på diæt mad?

nu kommer programmet til at stå på 3 gange mma i ugen og intet andet, så ser jeg lige hvordan det spinder an :cool:

Link to comment
Share on other sites

lukker logbogen ned et stykke tid :smile:

er nu helt sygdomsfri og starter diæt og mma igen (diæt start imorgen og mma onsdag)

men sys ikk jeg har overskudet til at logge lige for tiden, da jeg bare har lyst til at træne mma og spise diæt mad når jeg skal det, og så ellers bare tænke på noget andet, så der er loggen ikk lige det mest optimale.. men kommer tilbage når lysten til at logge vender tilbage, men træningen skal nok spille (hvis jeg da ellers kan holde mig sygdomsfri :innocent: )

peace out folkens :cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share