Thomas' log III


ThomasNA
 Share

Recommended Posts

Træning fredag d. 13/2 uge 2 B3

Udmærket træning. Valgte at gøre B3 til højrep let ben, da jeg har været grov ved mine ben ved B1 og B2. Tog 2 scoops NO-XPLODE i dag, og må sige det var effekt. For: God effekt, nærmest som en halv-Hotrox extreme, og jeg tog det ovenpå min kæmpe morgenshake. Imod: Føj for en klam smag. På mandag prøver jeg to scoops SuperPump, for at kunne sammenligne fuldstændigt.

Frontsquat:

3x10xstang (11kg)

Udmærket teknik, ikke hårdt for ben eller core, men derimod hårdt for knæene. Holdte mig til stangen

Leg extension 30-40:

25kg @ 25, 15, 20

Leg curls 30-40:

45kg @ 20, 10, 5

Incline db curls 20-30:

12kg @ 20, 10 og en 6'er med venstrehånd

Bb wrist curls 20-30:

40kg @ 15, 10, 5

Tog et sæt med en håndvægt til venstre hånd

Calf press 20-30:

100kg @ 15, 10, 10

Mere på næste gang

Ab rollouts:

3x6

Side situps:

2x10

Udmærket omgang.

Jeg har leget lidt rundt med denne carbcyklus: http://www.elitefts.com/documents/carb_cycling_mma.htm da jeg pt. spiser mere end jeg forbrænder. Jeg har ikke tid til at lave så meget cardio pga. flytning (vi får nøglerne på søndag!) samt ekstra kurser på arbejdet. ... er nu scrum product owner certificeret! lyder fint, men ikke nok til at jeg får nøglerne til Q7eren som holder ude på p-pladsen. :nonono::nonono:. Planen er at prøve 5 low carb, 2 high carb dage hver uge den næste måned, og herefter se hvordan det forløber.

God weekend til MOL-prollerne.

Link to comment
Share on other sites

Hej Thomas :cool:

Hvad er dien erfaringer med Hot-Rox Extreme? Brugte du dem under cut?

Jeg brugte dem i forbindelse med v-diet. Nu har jeg ikke prøvet 4 ugers pulverdiæt UDEN hotrox, men kun MED. Jeg kan sige at det virkelig sætter skub i forbrændningen, du sveder meget, og du har monster meget energi. Det er dog ikke noget jeg vil anbefale nogen, for det er hårdt og ubehageligt. Så vidt jeg har forstået går det ind og piller ved T3 Thyroid hormonet. Effektivt af helvede til, men sandsynligvis meget usundt, og hvis tolderne fattede hvad det faktisk er, kom det nok ikke igennem (hele to gange).

Kylling og ris + cardio i stedet.

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d. 16/11 uge 3 A1

Super god træning. SuperPump er virkelig godt. Pga. travlhed med den nye lejlighed kunne kiks og jeg ikke træne sammen i dag. Sadfajs.

Db flat press 11-15:

32kg @ 9, 3, 2

Øgning i håndvægtene, yeah.

Db shoulder press 20-30:

16 @ 10, 6, 5

1 mere end sidst. Holdte faktisk ikke pause efter flad pres, hvilket var en smule dumt, heh. Men det brændte godt.

Dips 20-30:

BW @ 12, 6, 3

Brændte helt vildt.. de sidste 3 reps var HELT i bund. :superman:

Widegrip pulldown 15-20:

60kg @ 12, 6, 3

Brændte vildt i underarmene

Bb rows 20-30:

75kg @ 12, 8, 5

Det vildeste pump i fingrene, kunne næsten ikke holde stangen. :devil:

Front og side abs med hold i toppen:

2x3x10

Power stretching.

På work 7-15, træning til 17, derefter op og pille loftlister ned, og diverse skabe. Hjem kl. 21. Smadret. Skal på uni 9-12 imorgen, bliver ren fornøjelse.

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag d. 18/11 uge 3 B1

Duoen trænede igen sammen, yeah. God træning, på trods af at jeg føler mig udmattet efter arbejde. Imorgen bliver endnu en lowcarb dag, og så skal der carbes op på fredag. Bliver nice. :4mewantfood::4mewantfood:

Bb curls 20-30:

30kg @ 16, 6, 3

+2 reps

Hammer curls 11-20:

16kg @ 10, 6, 3

+6 reps

Tog lige 3 hurtige sæt med venstre hånd også

Leg curls 20-30:

55kg @ 15, 10, 5

+5 kg

Leg press 20-30 + WM:

100kg @ 15, 10, 5

20x50kg

Statue qou, knæene var ikke helt oppe på dupperne

Calf raise:

10x90kg

10x100kg

10x110kg

SuperPump er min nye bedste ven.

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag d. 20/11 uge 3 A2

Beskiiiiidt træning kl. 6.15.

Incline Bb press 20-30:

60kg @ 10, 4, 2

+3 reps

Military press 11-15:

40kg @ 7, 3, 2

+1 rep

Closegrip bench press 20-30:

40kg @ 15, 10, 5

Samme antal næste gang, og mere fokus på teknik

Pullups 15-20:

BW @ 6, 3, 3

Db rows 15-20:

32kg @ 15, 8, 6

et par ekstra sæt med venstre. gik ned i vægt så venstre kunne følge med

1 minuts planke, var wasted.

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d. 23/11 easy fullbody

Har ikke tid til den normale træning i denne uge :sneaky2:, men fik da fyret noget okay af på de 20 minutter jeg var oppe i centeret.

Dips:

3x10xBW

Pullups:

5, 4, 3 x BW

Squat:

3x10x50kg

Facepulls:

3x10x7½kg

Super nice squat. Jeg havde planlagt at tage det med ro, men med SuperPump i kroppen kan man ikke tage det roligt.

Edited by ThomasNA
Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag d. 25/11 - quick and easy fullbody

Flytning lørdag, renovering af lejlighed inden, pakke sammen, gøre rent osv osv osv tager fanme en god mængde tid. For satan renovering griber om sig, når loftmalingen falder ned når man rører ved det, ups vi skal lige skrabe det hele ned først. Fugt i nogle af væggene, ups vi skal lige pille alt tapet af. Fuck off. Optur er dog at mit nye køleskab ankommer i dag eller i morgen. Fik wupti til at slæbe lortet op på tredje sal - nice. Sådan ser svinet ud. :w00t:

Dips:

3x10xBW

Pullups:

5, 4, 3, 2 x BW

Squat:

3x10x50kg

Smooth

Hip thrusters:

3x10x25kg

Facepulls:

3x10x7½kg

Så brændte min arbejdscomputer lige sammen, duh, men har så til gengæld fået en nyere model. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Sandsynligvis ingen træning til undertegnede før slutningen af denne uge. Vi flyttede i weekenden, så benene har bevæget sig op på anden, slæbe tung ting ned i lastbilen, bære den tunge ting op på tredje, og ned igen mange mange mange gange. Jeg er fuldstændig smadret i min krop. Lejligheden er i øvrigt KAOS da vi ikke nåede at færdiggørebadeværelset og køkkenet. Kontoret er færdigd i dag. Op kl. 6 så jeg kan nå på arbejde kl. 7, og derefter tidligere fri (duh). Normalt er min arbejdsdag fra 9-17... det her er jo sindsygt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Stadig ingen træning, men til gengæld har jeg levet af franskbrød, rundstykker og junkfood + occasionally skodfood fra kantinen. Hold kæft jeg er ærgelig uden køkken. Nu gider jeg ikke æde det længere.

En typisk kost for mig:

8-11:30 appelsiner og kaffe

11:30 something nasty i kantinen. I dag var det glasseret gris, med udkogte grøntsager og blomkål suppe (som smagte, og lignede humusen fra igår. :-/).

12-18 appelsiner og kaffe, i dag også med kage pga. fødselsdag

18 pizza, kebab eller grillkylling

19-23 resterne af pizzaen eller lign.

går sulten i seng og vågner op mega sulten, nasty. tror faktisk jeg har tabt mig de seneste par uger. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Stadig ingen træning, men til gengæld har jeg levet af franskbrød, rundstykker og junkfood + occasionally skodfood fra kantinen. Hold kæft jeg er ærgelig uden køkken. Nu gider jeg ikke æde det længere.

En typisk kost for mig:

8-11:30 appelsiner og kaffe

11:30 something nasty i kantinen. I dag var det glasseret gris, med udkogte grøntsager og blomkål suppe (som smagte, og lignede humusen fra igår. :-/).

12-18 appelsiner og kaffe, i dag også med kage pga. fødselsdag

18 pizza, kebab eller grillkylling

19-23 resterne af pizzaen eller lign.

går sulten i seng og vågner op mega sulten, nasty. tror faktisk jeg har tabt mig de seneste par uger. :laugh:

Lyder satme trist

Link to comment
Share on other sites

Trist er ikke ordet.

Træning d. 9. december, easy full body

Kom sgu afsted i dag :w00t:, fanme lækkert. Fik brygget en omgang superpump i morges (med isterninger, yup yup!), og en winwinhavregrynsproteinshake til post workput. Fuck det var godt!

Dips:

4x10xBW

Squat:

4x10x40kg

Bb rows:

4x10x50kg

Tricep pushdown:

2x10x20kg

2x10x15kg

Bb curls:

4x10x20kg

Reversed situps:

4x10

Udstrækning.

Let dejlig træning, super dejligt at være i gang igen.

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 14. december full body

Efter 2 timers søvn (pis killing) og 12 timers arbejde (jul.tv2.dk O.O), tog jeg sgu op i fitnessdk, og fik trænet igennem i jeans og tshirt. :4disguise: Fuck det var godt.

Dips:

3x10xBW

Pullups:

5,4,3xBW

Squat:

3x10x50kg

Pushups:

3x10xBW

BB rows:

3x10x50kg

Beskidt! Har endda fået kogt kylling til i morgen, wohooo! Lejligheden skal synes, og så er der forhåbentlig ved at være lidt ro på.

nn

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag d. 16 december - easy full body

Udmærket træning. Var godt psyket op efter, at have gået hjem fra work med 2 buddies, og tævet snebolde efter alt og alle. :D

Dødløft:

2x3x50kg

3x60kg

3x70kg

3x80kg

Lidt blandet, ok.

Squat:

3x10x50kg

Pullups:

5,4,3,2,2,2 x BW

DYBE Dips:

5x5xBW

Pushups:

3x10xBW

Lidt curls for venstre side + udstrækning. Nice.

Link to comment
Share on other sites

En lille åpdate!

Jeg tog min kæreste med til Stockholm i weekenden, dejlig by. Fik brændt nogle penge af, og fik noget godt mad. Lovely. Vi boede på SAS Royal Viking hotel, inde midt i byen, lækkert hotel.

Mit knæ brokker sig lidt over inaktiviteten. Jeg forstår det ikke, da jeg ikke mærker noget når jeg squatter. Jeg har en teori om, at det så er højre ben der trækker det meste læs, ubevidst, så jeg vil lave noget let leg-ext og elastiktræning. Jeg vil til at løbe og spinne igen, det hjalp sidst.

Man: Let løb, rehab knæ, dips, pushups, rows, pullups, diverse

Tirs: Spinning

Ons: Spinning, dips, pushups, rows, pullups, diverse

Tors: fri

Fre: Let løb, dips, pushups, rows, pullups, diverse

Lør: fri

Søn: Spinning

Det er ok realistisk, selvom jeg skal tidligt op og træne, før work kl. 8 - 13, og herefter til svigermekanikkens julefrokoster. Lovely. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d. 21/12

Tænkte jeg ville lægge let ud løb (hæ, læs længere om lidt), og løfte noget jern. Knæet havde det overraskende godt.

Løb:

2km på 14 minutter

Dybe dips:

5x5xBW

Pullups:

5, 4, 3, 3, 2, 2 x BW

19 i alt, en mere end sidst. :w00t:

Pushups:

2x10xBW

10xBW+10kg

Bb rows:

3x10x60kg

God lang udstrækning.

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag d. 22/12:

Planen var at spinne en times tid, men da sneen pludselig dalede, og vi skulle ud på landet, valgte vi at køre nogle timer før. :4disguise:

Jeg tog en tur om søen i søndersø i 5cm sne, det var ledt. 3.5km rundt, jeg tog sgu 2 omgange. På 50 minutter - LEDT!

Overvejer en tur mere i morgen tidlig. Man bliver afhængig af det pis.

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag d. 23/12

Nåede ikke at få løbet i morges. Da jeg kom ind til fitdk valgte jeg at spare skinkerne, så ikke mere løb i dag. De er godt brugte.

Dejlig opvarmning med vippebræt, strækøvelser og mobilitetsøvelser.

Cross-fit-opvarmning, 2 runder med 30 kg i

Incline bench press

Squat

Bb curls

Dødløft

Uden pause, brændte godt.

Dips:

5x6xBW

knap så meget dybde på i dag ..

Yates rows:

4x10x60kg

Db flat press:

2x10x26kg

Db fliers:

2x10x12kg

Power stretching - yeah.

God workout.

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag d. 25 december, full body, kan ikke huske det præcist, men det teh usual.

Træning søndag d. 27 december

45 minutters basis spinning, lol, jeg fik givet mig helt ud. Ved 4/5 interval gav jeg den 100%, var centimeter fra at ørle, og magtede knap nok at holde mig oprejst det sidste interval. Nasty shiat.

Dejlig lang udstrækning (resurection) efterfølgende.

Link to comment
Share on other sites

Er øm i lænden og øvre ryg efter at have siddet en smule dårligt, og ikke har kunne holde mig oprejst efter jeg brændte sammen igår, beskidt. Det fejrer jeg med spinning tisdag, onsdag og torsdag. :devil:

Full body senere i dag. Tror jeg vil fokusere mere på mave i den kommende tid, den har jeg ikke fået trænet i en måneds tid nu, /shame.

Link to comment
Share on other sites

Sidder og leger med januarprogram, og gejler mig selv op til noget tosset januartræning. Forsøger tilmed at gejle JRico op også!

Monday: Quads

Tuesday: Back

Wednesday: Chest

Thursday: Hamstrings (posterior chain)

Friday: Biceps and calves

Saturday: Triceps and abs

Sunday: Shoulders

Evt. med en halv times cardio hver dag også. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share