Thomas' log III


ThomasNA
 Share

Recommended Posts

Træning d. 29/10 - Pechs 'n biceps!

Så er underskriften sat, og vi bliver ejere når sælger sætter underskriften imorgen, og advokaten godkender på mandag!!!!!!!!!

Db benchpress:

15x16kg

13x20kg

11x24kg

9x28kg

7x30kg

Valgte at stoppe her, da det næææsten var til failure.

Incline bb benchpress:

20x30kg

15x40kg

10x50kg

1 fra failure alle 3 gange - ledt.

Cabel fliers:

4x15x10kg

Beskiiiidt!

BB curls:

20x20kg

15x25kg

10x30kg

1-arm preacher curls:

20x8kg

15x10kg

12x12kg

Sad super godt.

Db hammercurls:

10x12kg

Venstre arm var færdig, så stoppede herefter.

God lang udstrækning.

Pisse fucking beskiiiidt, og ulækkarth!

Edited by ThomasNA
Link to comment
Share on other sites

Træning d. 30/10 - Quads

Valgte at holde igen med kiloene, hvilket nok var en fornuftig idé. Mine knæ gjorde ikke ondt, men jeg kunne mærke på dem, at jeg ikke skulle smide mere på.

Squat:

4x15x30kg

Øgede med 5kg

Leg press:

4x20x70kg

Øgede med 10kg

Leg extension:

2x20x20kg

8x20kg

Kunne mærke jeg begyndte at få en minimal smerte, så stoppede brat - better safe than sorry

Leg curls:

4x20x40kg

10kg mere end sidst - beskidt! Brændte vanvittig meget

Calf raise:

20x60, 70, 80, 90, 100, 110kg

Haltede derfra

Planken:

2x1minut

Link to comment
Share on other sites

Marianne: Thanks, det føles også super fedt at eje noget selv. Da vi fik skåret 54k af prisen, satser vi på at bruge de penge på at forbedre lejligheden - jeg vil fx have mig et amerikaner køleskab der kan lave isterninger! :4thumbup: Awesome.

Træning d. 2/11 - DougCrapp uge 1 A1

Super fed træning, det var awesome at teame up med min gamle buddy. Sidste gang vi trænede sammen var i 9. klasse, dvs. 9 år siden! :smile:

Db flat press 11-15:

10, 5, 1 @ 30kg

Overraskende godt, det bliver 32kg'ne næste gang

Db shoulder press 20-30:

12, 5, 3 @ 16kg

Udmærket - der blev gået til den!

Dips 15-20:

10, 5, 3 @ BW

Widegrip pulldown 15-20:

12, 6, 3 @ 55kg

Fint, mere på næste gang!

Bb rows 20-30:

15, 10, 5 @ 70kg

Sad super godt, bliver fedt at øge næste gang!

Ab rollouts:

3x5

Planken:

1:00

1:00 +10kg

Fuck det gjorde (og gør) stadig ondt! Mega fedt

Generelt blev der bare givet gas, det er fedt at have en træningsmakker som kan presse én lidt ekstra.

Link to comment
Share on other sites

Sidder på kontoret med Odense Assholes i ørene

Kan anbefales!

lgI07Sr_OQs

De har godt nok ændret stil siden jeg sidst hørte deres plade! :tongue:

angående amerikaner køleskabet så kan det anbefales at have kold rom/vodka i beholderen til vand. Det gør det så dejlig nemt hvis man kan mixe knust is i rom i samme omgang! Hvis du køber et med en todelt vandbeholder giver det sig selv at der skal være juice eller lignende i det ledige rum :superman:

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke en dum ide, men de fleste vandbeholdere er tilsluttet direkte til en vandhane. :k

Træning d. 4/11 - DougCrapp uge 1 B1

Fed træning igen, det er sgu hyggeligt at teame up med en buddy!

Bb curls 20-30:

15, 5, 2 @ 30kg

Hammer curls 11-20:

10, 3, 2 @ 16kg

Brændte helt åndsvagt

Leg press 20-30 + WM:

15, 10, 5 @ 100kg

20x50kg

Av av av av!

Calf raise 5-15:

8 omgange med 70kg

5-15 = hold strækket i 15 sekunder, eksplosivt op, 5 sekunder ud i stræk igen.

Leg curls 20-30 + WM:

15, 10, 5 @ 50kg

20x20kg

Brændte helt vildt!

Planken:

1:09 +12kg

Kiks optog det, og han uploader senere!

Link to comment
Share on other sites

Træning fredag d. 7/11 - uge 1 A2

Incline benchpress 20-30:

60kg @ 9, 3, 1

Military press 11-15:

40kg @ 6, 3, 2

Pin presses 20-30:

90kg @ 9, 3, 1

Bliver closegrip benchpress næste gang, den her øvelse fungerer slet ikke i fitnessdks plastik rack

Pullups 15-20:

5, 3, 2

Db rows 15-20:

36kg @ 10, 5, 3

22@ 10

Fik taget et par videoer, er spændt på om man kan se min teknik ordentligt

Planken:

1:00 14kg

Bedre denne gang - også optaget.

Link to comment
Share on other sites

Løb en femkilometer tur her til aften, med ørene fulde af Amon Amarth, og sjask våd i silende regn. Super lækker måde at få renset hovedet på.

~30 minutter, 10km/t.

En del bedre end forventet - spinning og god kost har sat sig i kroppen. :)

Igår delte jeg en flaske Valpolicella Ripasso og 600gram tornedoer med min kæreste, jeg fik 450gram selvfølgelig. Her til middag delte jeg en flaske rosé med min svigerfar, og her senere skal jeg over til et par boyz, hvor jeg tager en god flaske Canaja med. Sublimt.

Kosten, specialt pga. vin, har været lidt slatten de her dage. Jeg har heller ikke fået dyrket nok cardio, på trods af indkøbet af spinningssko. Vi har haft meget travlt med underskrivelser af købsaftale, advokat papirer mm., plus begyndelsen på at rykke teltpælene op. Vi har fået nogle gode håndværker tilbud, kigget godt rundt, så mon ikke der kommer styr på det hele. :)

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d. 9/11 - uge 2 B2

Da kiks har fået influenca skulle man tro at jeg trænede alene, men næh nej, jeg trænede sammen med mine gode (og nyindkøbte) venner BCAA og SuperPump. Nice. Jeg var faktisk en anelse skuffet, da jeg havde tyllet min første SP250 shake, men set i bakspejlet var det en fremragende træning med super meget energi. Faktisk den bedste bentræning i længere tid. Jeg valgte at køre en god volumen squat i stedet for DC, og det var en mega succes.

Squat:

2x10x30kg

4x10x40kg

Fuldstændig brilliant! Kom rigtig godt ned, og mærkede ingen smerter

Goodmorning 15-20:

20kg @ 15, 5, 3

Rev helt afsindigt

Leg extension 20-30:

25kg @ 20, 10, 6

Turde ikke smide flere kg på, det brændte nu fint anyways

4x10x20kg

Fuck den sad da helt vildt godt i rumpen. Godt squiiize i toppen

Ez preacher curls 20-30:

35kg @ 10, 3, 2

Fucking tung, brændte helt vildt, fuldstændig til failure 3 gange

Db left hand preacher curls:

5x12kg

6x10kg

10x8kg

12x6kg

Min venstre halter bagefter, så den får nogle ekstra tæsk

Reversed curls 15-20:

20kg @ 10, 5, 3

NASTY

Calf press:

15x50kg

15x60kg

15x70kg

15x80kg

15x90kg

15x100kg

Uden pause, brændte helt vildt

3x5x5kg

Fuldstændig out of this world efter al den ben træning. Jeg pressede mig selv til det absolut yderste. 4 piger lavede normale situps og strakte ud - de blev pwnd!!

Udstrækning - b.la. powerstretching med dbs. Sygt lækkert.

Habil træning i dag.

Link to comment
Share on other sites

Havde tænkt mig at poste den i X's tråd, men efter at have set den igennem nogle gange synes jeg ikke jeg behøver det. Min venstres side teknik halter en smule efter, jeg tror det vil hjælpe ved at læne mig længere forover, og rette min stilling.

I am EVERYWHERE!

:tongue:

Din teknik ser OK ud, men her er en række forslag til hvorledes du kan få mere ud af øvelsen.

- Din udgangsposition med at splitte benene er skidt. Placer enten dine ben således

eller

- Lad være med at løfte vægten så tæt ind til kroppen. Løft således at dine albuer peger lidt udaf. Det vil medfører en langt bedre aktivering af hele din øvre ryg.

Link to comment
Share on other sites

Nu løber mit http://www.tmuscle.c...lic_drive_surge snart ud. Jeg har købt http://www.gymnordic...uid-amino-946ml i stedet.

Hvad bør jeg supplere op med, så jeg får kulhydraterne også?

Min holdning til dette er meget enkel. Få først styr på din træning (teknik, planlægning osv) og din ernæring før du går ud og sandsynligvis spilder penge på kosttilskud.

Klassisk fejl.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes nu jeg har meget godt styr på min planlægning. :smile:

Hvad med din kost? For 250USD kan du få lavet en kostplan til din "off-season". Det ville med garanti være bedre givet ud end til alverdens kosttilskud.

Man må ligesom mestre det basale først. Altså træning og ernæring.

Kosttilskud vil næppe gøre den store forskel for dig. Det vil det derimod, i stor stil, hvis du lægger alt din fokus i de to ovennævnte.

Jeg havde overvejer fx 30-40g druesukker.

Post-workout? Det er ikke meget. Selv indtager jeg 50 gram før (+ prot, kreatin, bcaa), 35 gram waxymaize under (+ bcaa), og altså 100 gram efter træning (+prot). Yderligere 50 gram komplekse kulhydrater 15 minutter efter endt træning sammen med 25 gram prot.

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag d. 11/11 uge 2 A3:

Alene træning i dag, da kiks endnu en gang var syg. Whining bastard! :tongue:

Fik givet den overraskende god træning på liquid speed. Næste gang prøver jeg NO XPLODE, og så har jeg sgu egentlig været igennem nogle pre-workouts products. Umiddelbart SuperPump som vinder, men lad os nu se.

Weighted pushups 11-15:

BW+20kg @ 8, 3, 2½

Fanme ledt. Godt JRico lige gik ind og hjalp med at tæske vægten op på min ryg

Standing db pushpress 15-20:

18kg @ 8, 4, 2

Sad umiddelbart godt, men vil næste gang prøve med 10kgs vægte, uden push, og så 20-30 reps. Min højre side er også her en smule stærkere, og det skal udlignes

Db overhead extension 20-30:

22kg @ 15, 6, 4

Sad fantastisk, og har givet lede doms

Closegrip pulldown 11-15:

75kg @ 8, 3, 1

Holdte vægten i de korte pauser, brændte forfærdeligt i fingrene

Db rows 20-30:

26kg @ 18, 10, 5

Den nye benstand + albuerne ude gjorde kun gode ting for min stil, det sad meget bedre i ryggen. Stadig stærkere i venstre side, ved ikke rigtigt om jeg skal tage et ekstra sæt her.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share