Squat Plan for nu, og til 9 Januar


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Hello

Vi har et lille lokalt klubmesterskab d 9 Januar. I den forbindelse forsøger jeg naturligvis at udnytte tiden inden bedst muligt.

Jeg har netop afsluttet (i Lørdags) en Sheiko Beginners 1, i Squat.

Det som jeg selv mener bør få mest fokus nu, er at få nogle tunge løft i kroppen. Når jeg har kører serier på 15-20 sæt squat, er workloaden i sagtens natur begrænset en del.

Hvis jeg skal få en ny fornuftig PR d 9 Januar, skal jeg nautrligvis få lidt rutine på de lidt tungere vægte.

Evt med en tung dag om ugen, hvor jeg bygger op til en tung 2`er, og så en let dag hvor jeg feks kører 10 x 3 eller noget i den stil.

Nogle bud på en fornuftig tilgang. Squat er afgjort det område hvor jeg er mindst rutineret

Link to comment
Share on other sites

Box squat, box squat, box squat!

Tung dag og eksplosiv dag, WSB style.

Har du adgang til kæder og elastikker?

Walkouts/Quartersquats med vægte noget over min RM, havde jeg personligt gode erfaringer med, da man bliver vandt til at blive knust under vægten og så føles konkurrence vægten pludselig meget nemmere.

Link to comment
Share on other sites

Box squat, box squat, box squat!

Tung dag og eksplosiv dag, WSB style.

Har du adgang til kæder og elastikker?

Walkouts/Quartersquats med vægte noget over min RM, havde jeg personligt gode erfaringer med, da man bliver vandt til at blive knust under vægten og så føles konkurrence vægten pludselig meget nemmere.

Jeg har ikke fast adgang til kæder og elastikker. Når jeg træner i HSF har jeg dog. Men største delen af mine træninger er ikke i HSF

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share