Væksthormon


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet_07102015

Jeg har fået en irriterende fraktur i en knogle i foden, med udsigt til 3 uger på krykker. Da jeg steg ud af en taxa foran mit hjem i dag faldt jeg med krykker og hele lortet på cykelstien så en gammel dame nær fik et hjertestop og en mand hoppede af cyklen for at hjælpe. Det er lidt enerverende, så som det moderne utålmodige menneske jeg er vil jeg gerne gøre noget for at promote helingen. Hvis jeg får noget HGH af min læge, vil helingen så gå hurtigere?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fået en irriterende fraktur i en knogle i foden, med udsigt til 3 uger på krykker. Da jeg steg ud af en taxa foran mit hjem i dag faldt jeg med krykker og hele lortet på cykelstien så en gammel dame nær fik et hjertestop og en mand hoppede af cyklen for at hjælpe. Det er lidt enerverende, så som det moderne utålmodige menneske jeg er vil jeg gerne gøre noget for at promote helingen. Hvis jeg får noget HGH af min læge, vil helingen så gå hurtigere?

Måske ;

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19480608?itool=EntrezSystem2.PEntrez.Pubmed.Pubmed_ResultsPanel.Pubmed_RVDocSum&ordinalpos=2

Men det får du ham aldrig til, det er højst experimentelt, og kræver blodprøvekontrol før og under, og kan have ukendte langtidsbivirninger.

Tag du hellere 50 ug D-vitamin dgl. i vinterhalvåret, det er dokumenteret sikkert, og formentligt mere gavnligt.

p.s. din avatar er irriterende

Edited by skovtrolden
Link to comment
Share on other sites

Hey

Du kan også sprøjte noget plasticpadding ind i foden. Du skal bare lige sørge for at ramme lige ved bruddet, så sørger paddingen for at du kan træne videre, lige så snart det er stivnet (tager under to timer)

Det kan du sikkert også få din læge til at hjælpe med :blink:

Det vil på idiotskalaen være NÆSTEN lige så hjernedødt som at begynde på HGH.

Altså, det jeg egentlig prøver at sige er: Hvad foregår der oppe i dit hovede, majn. Har du taget noget særligt stærkt julesyre, eller hva'

Prøv lige at få proportionerne på plads - du taler om tre uger på krykker. Om nogle måneder vil du knapt nok kunne se, at du har holdt pause!!!

**

Edited by KåreS
Link to comment
Share on other sites

Hey

Du kan også sprøjte noget plasticpadding ind i foden. Du skal bare lige sørge for at ramme lige ved bruddet, så sørger paddingen for at du kan træne videre, lige så snart det er stivnet (tager under to timer)

Det kan du sikkert også få din læge til at hjælpe med :blink:

Det vil på idiotskalaen være NÆSTEN lige så hjernedødt som at begynde på HGH.

Altså, det jeg egentlig prøver at sige er: Hvad foregår der oppe i dit hovede, majn. Har du taget noget særligt stærkt julesyre, eller hva'

Prøv lige at få proportionerne på plads - du taler om tre uger på krykker. Om nogle måneder vil du knapt nok kunne se, at du har holdt pause!!!

**

Det er da megalamt at være immobil så længe :blink: Hvis noget så harmløst som en vækstbehandling kunne skære en uge af recoveryperioden, ville jeg da også gøre det hvis det var muligt. Jeg forholder mig så ikke til om det ville virke.

Link to comment
Share on other sites

immobil så længe

Hvis det virkelig kun drejer sig om sølle 3 uger, så ville jeg ikke slå andet end en spandfuld isafkølet H2O i blodet. Jeg tror nok, at jeg har et vist kendskab til ulemperne ved nedsat mobilitet, og til det at falde og slå sig. Jeg skal undlade at begynde at beskylde nogen for at whine (for bevares, 3 uger på krykker ER da træls, og må forårsagelse ærgrelse, når man er vant til at kunne rende rundt, som man har lyst), men blot opfordre trådstarter til at væbne sig med tålmodighed.

Min pointe: Mon det virkelig er værd at overveje at tage vækst for sådan noget? Jeg tvivler stærkt. Men man kan vel højest få et `nej´, hvis man spørger sin doc.

Håber, at trådstarter snart er frisk igen.

Link to comment
Share on other sites

Altså, det jeg egentlig prøver at sige er: Hvad foregår der oppe i dit hovede, majn. Har du taget noget særligt stærkt julesyre, eller hva'

LOL @ sætning :laugh:

Er det ikke lidt usmageligt at være smagsdommere i stedet for at forholde sig til spørgsmålet? Vil det virke, ikke virke?

Jeg har selv tosset rundt på krykker og med det ene ben i skinne pga. et styrt på ski. Og for fanden jeg blev træt af det. Hvis jeg på det tidspunkt havde tænkt på HGH havde jeg også spurgt om det.

I dag ville jeg dog undgå det pga. evt. dopingtests i forbindelse med deltagelse i SL.

Link to comment
Share on other sites

LOL @ sætning :laugh:

Er det ikke lidt usmageligt at være smagsdommere i stedet for at forholde sig til spørgsmålet? Vil det virke, ikke virke?

Jeg har selv tosset rundt på krykker og med det ene ben i skinne pga. et styrt på ski. Og for fanden jeg blev træt af det. Hvis jeg på det tidspunkt havde tænkt på HGH havde jeg også spurgt om det.

I dag ville jeg dog undgå det pga. evt. dopingtests i forbindelse med deltagelse i SL.

Du tester ikke positiv på HGH ved en urin test.

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke lidt usmageligt at være smagsdommere i stedet for at forholde sig til spørgsmålet? Vil det virke, ikke virke?

Jeg har selv tosset rundt på krykker og med det ene ben i skinne pga. et styrt på ski. Og for fanden jeg blev træt af det. Hvis jeg på det tidspunkt havde tænkt på HGH havde jeg også spurgt om det.

I dag ville jeg dog undgå det pga. evt. dopingtests i forbindelse med deltagelse i SL.

Hey

Jo - det er pisse usmageligt med smagsdommere. Beklagelse herfra... :wink:

For at svare på spørgsmålet, så er behandlingen med væksthormon til heling af brud efter min viden fortsat i forsøgsstadiet. Det er ikke noget man skal lege med og det er vist meget, meget tvivlsomt om nogen læge vil lægge navn til ordinering af væksthormon til formålet!

**

Edited by KåreS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share