BBLOG! Bloody Beautiful Large Organ Guy!


AndersL
 Share

Recommended Posts

Jeg skal selvfølgelig passe på jeg ikke bliver overmodig, men jeg tror sgu' jeg kan komme op på 200kg igen iår og det ville være fantastisk!

Det her er virkeligt vigtigt. Man føler at tingene kører på skinner og så halvanden måned senere får man et ordentligt tilbageslag.

Link to comment
Share on other sites

Det her er virkeligt vigtigt. Man føler at tingene kører på skinner og så halvanden måned senere får man et ordentligt tilbageslag.

Jeg er heldigt stillet nu, at jeg har både fast kiropraktor og massør på, hver uge. De anbefaler mig at give den så meget gas jeg kan - forsvarligt - for at få styrket min muskulatur igen og så skal de nok få fikset eventuelle tilbagefald. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hey :)

Da din indbakke er fuld( :poking: ), skriver jeg her;

Efter at have læst din log, er jeg blevet inspireret til at starte på UD2 fra i morgen af.

Derfor har jeg et par spørgsmål;

1. Indtager man hverken pre- eller post-workout på depletion-dagene?

2. Ifølge Lyle skal jeg have 1000g kulhydrat i min carb-loading, men skal jeg indtage den mængde på dag 5 eller er det fra dag 4(PM) til og med dag 5?

Tak :)

Link to comment
Share on other sites

WOOOW! Blast from the past! w00t.gif

Hey :)

Da din indbakke er fuld( :poking: ), skriver jeg her;Tak :)

Jeg har lige lavet en "BITCHES LEAVE!" i min indbakke, så nu er der masser af plads igen! :wink:

Efter at have læst din log, er jeg blevet inspireret til at starte på UD2 fra i morgen af.

Derfor har jeg et par spørgsmål;

1. Indtager man hverken pre- eller post-workout på depletion-dagene?

2. Ifølge Lyle skal jeg have 1000g kulhydrat i min carb-loading, men skal jeg indtage den mængde på dag 5 eller er det fra dag 4(PM) til og med dag 5?

Tak :)

1. Nopes. Det gør man ikke. Med 1400-1600kcal er det klar værd at satse på rigtig føde.

2. Carbload kører over 36 timer. Det er fra dag 4 aften til dag 5 aften.

Håber det kan hjælpe.

Jeg kan derudover fortælle at jeg nu har fået sluttet sommeren af med manér! Efter at have ligget i sprit stort set konstant fra fredag kl 16 til søndag kl 22 i denne weekend, er jeg nu færdig (Bogstavelig talt!). Det er på tide at finde struktur og en sundere levevis frem igen. Og for pokker hvor jeg faktisk glæder mig til det!

Pause fra druk og damer. En BB/Fitness munk af mest asketiske karakter. 100% selvoptaget og kun lysten efter sig selv, eget spejlbillede og egen velvære. 4thumbup.gif

Så kommer der også gang i logzorz igen! :wink:

Link to comment
Share on other sites

1. Nopes. Det gør man ikke. Med 1400-1600kcal er det klar værd at satse på rigtig føde.

2. Carbload kører over 36 timer. Det er fra dag 4 aften til dag 5 aften.

Håber det kan hjælpe.

Så jeg går ud fra, at de 1000g kulhydrat skal indtages over begge dage?

:smile:

edit: Alkohol er vel udelukket?

Edited by Nick_BB
Link to comment
Share on other sites

Så jeg går ud fra, at de 1000g kulhydrat skal indtages over begge dage?

:smile:

edit: Alkohol er vel udelukket?

Lige præcis. Et glas rødvin eller to til mad er ikke udelukket, men mere end det er no-go.

Hvordan går det med de 5K på 20 min? Var det ikke til DHL, den skulle bankes af?

HA! Jeg har ikke fået løbet én eneste gang! Tilgengæld har jeg festet umådeholdent, så det skal nok gå helt af helvede til på fredag! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dyrkede du cardio på depletion-dagene?

Det ser ikke sådan ud i din log, men vil lige være sikker.

Ingen cardio på depletion dagene, var teeemmelig busted efter full body workout. Jeg lavede dog 45-60 min cardio på dagene med low-cal uden fullbody workouts.

Hehehe… Damn jeg glæder mig til at komme igang igen på mandag! 4thumbup.gif

Link to comment
Share on other sites

Ingen cardio på depletion dagene, var teeemmelig busted efter full body workout. Jeg lavede dog 45-60 min cardio på dagene med low-cal uden fullbody workouts.

Hehehe… Damn jeg glæder mig til at komme igang igen på mandag! 4thumbup.gif

Cardio er hermed droppet på depletion-dagene. Det kan jeg ikke holde til.

Jeg startede i dag - shit ... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil begynde at varme loggen så småt op igen, så den er klar til 6 ugers rødglødende UD2 fra næste uge af. :)

Presdag

BB Press

2s x 5r @ 120kg

2s x 5r @ 125kg

5r @ 130kg

Planen da jeg ankom var ellers at køre alle sæt med 130kg, men under opvarmningen følte jeg ikke det store pres, så startede nemt. Presset kom dog efterhånden og de 130kg var på alle måder overkommelige.

Flyes

3s x 10r @ 34kg

Mil Pres

5s x 5r @ 60kg

Laterals

3s x 10r @ 24kg

Lying Reverse Cable-X

3s x 10r @ 12,5kg

Behind Neck Standing Triceps Rope Extension

3s x 10r @ 47kg

Dips

FAIL @ BW

Cardio er hermed droppet på depletion-dagene. Det kan jeg ikke holde til.

Jeg startede i dag - shit ... :blink:

Den første uge er hård, anden uge er ok, tredje til sjette uge er faktisk decideret gode. I uge 7 knækker filmen FULDSTÆNDIG! Det var ihvertfald vores oplevelse! Jeg kører ihvertfald ikke mere end 6 uger ad gangen igen med UD2.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan godt lide din logs nye titel!

+

Den er nemlig rigtig god! :smile:

TANX BROs!

UD2 lyder rigtigt vææææmmlig!

- og din logs nye titel er supernuzer!

UD2 er nice! Jeg er ciiirka 4% fra hvor jeg startede sommeren. Om 4 uger er den form tilbage om 6 uger er jeg mere hakket! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan går det med de 5K på 20 min? Var det ikke til DHL, den skulle bankes af?

HA! Jeg har ikke fået løbet én eneste gang! Tilgengæld har jeg festet umådeholdent, så det skal nok gå helt af helvede til på fredag! :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh:

Jeg sad lige og kiggede din log igennem, for at se hvordan det var gået i år :laugh:

At man ikke får løbet er ikke en undskyldning! Så gælder det bare om at fortælle lungerne, at de skal holde kæft og trække vejret ind i stedet for at tude!

God vind idag! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Kauf >> Det har faktisk været et rigtig fornuftigt år. Jeg er endelige blevet fri for kronisk smerte i ryggen. Jeg har taget mindre på og er i bedre form end jeg plejer efter sommeren. Alt i alt er damage control her til efteråret, bare SÅ meget nemmere at overskue! 4thumbup.gif

Jeg løb for øvrigt DHL på 24:42. Første kommentar jeg får at høre er: "Du så da ud til at have massere af overskud!" Hvilket er sandt. Normalt sætter jeg mit tempo for højt og ender med intervaller af spurt/gå. Iår løb jeg med mellemtider, hvor jeg var tilfreds med at hver kilometer lå omkring 5 minutter. Godt taktisk løb. Næste år… UNDER 20!!! w00t.gif

Link to comment
Share on other sites

Kauf >> Det har faktisk været et rigtig fornuftigt år. Jeg er endelige blevet fri for kronisk smerte i ryggen. Jeg har taget mindre på og er i bedre form end jeg plejer efter sommeren. Alt i alt er damage control her til efteråret, bare SÅ meget nemmere at overskue! 4thumbup.gif

Jeg løb for øvrigt DHL på 24:42. Første kommentar jeg får at høre er: "Du så da ud til at have massere af overskud!" Hvilket er sandt. Normalt sætter jeg mit tempo for højt og ender med intervaller af spurt/gå. Iår løb jeg med mellemtider, hvor jeg var tilfreds med at hver kilometer lå omkring 5 minutter. Godt taktisk løb. Næste år… UNDER 20!!! w00t.gif

Det lyder fandenme godt, Anders! :4thumbup:

Det er fedt, at du endelig er ude af de kroniske smerter. Såvidt jeg kan se, har du også lagt dit program derefter og ikke fucked dig selv op med tunge dødløft og squats, som, såvidt jeg husker, plejer at fucke dig op inden for en relativ kort periode.

Jeg er med på under 20 næste år, selvom jeg så godt nok er nødt til at køre nogle flere løbeintervaller, end jeg nogensinde her gjort.

Fedt at høre, at det hele går fremad! Det er skidegodt! :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey

Jeg ved godt, det er lidt tidligt at forvente noget, men jeg kan ikke rigtigt se noget resultat endnu - her tænkter jeg på, at Lyle beskriver, at man føler sig "lean" dagen efter carb-load, men det kan jeg altså ikke rigtigt genkende.

Kunne du se resultater efter de første 5,5 dage?

Jeg snakker naturligvis om UD2 :smile:

Edited by Nick_BB
Link to comment
Share on other sites

Hey

Jeg ved godt, det er lidt tidligt at forvente noget, men jeg kan ikke rigtigt se noget resultat endnu - her tænkter jeg på, at Lyle beskriver, at man føler sig "lean" dagen efter carb-load, men det kan jeg altså ikke rigtigt genkende.

Kunne du se resultater efter de første 5,5 dage?

Jeg snakker naturligvis om UD2 :smile:

Giv det 2 ugers tid, så begynder der at ske ting. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Efter den første fest-fri weekend i 3 måneder er jeg stolt af at kunne meddele:

The Beast is Back!!! The Battle has Begun!!!

Dagens træning er dedikeret til dette track der fungerede som perfekt Anger to Steel Conductor:

Depletion Workout

Round 1

Front Squat (ss1)

3s x 20r @ 50kg

Plateloaded Unilateral Lying Leg Curl (ss1)

3s x 20r @ 15kg

Plateloaded Chest Press (ss2)

3s x 20r @ 45kg

Unilateral Cable Row (ss2)

3s x 20r @ 27kg

DB Laterals (ss3)

2s x 20r @ 12kg

Calf raise (ss3)

2s x 20r @ 120kg

HS Biceps Curl (ss4)

2s x 20r @ 25kg

Rope Extension (ss4)

2s x 20r @ 28,5kg

Round 2

Front Squat (ss1)

3s x 15-20r @ 50kg

Plateloaded Unilateral Lying Leg Curl (ss1)

3s x 15-20r @ 15kg

Plateloaded Chest Press (ss2)

3s x 15-20r @ 45kg

Unilateral Cable Row (ss2)

3s x 15-20r @ 27kg

DB Laterals (ss3)

2s x 15-20r @ 12kg

Calf raise (ss3)

2s x 15-20r @ 120kg

HS Biceps Curl (ss4)

2s x 15-20r @ 25kg

Rope Extension (ss4)

2s x 15-20r @ 28,5kg

UUUH det føltes godt! Begge mine to træningsmakkere valgte at sove denne fantastiske mandag morgen væk. Så min træningsmakkere denne morgen var Combichrist, Korn og System of Down! Krydret med en enorm indre vrede jeg - af personlige årsager jeg ikke vil komme ind på - har bygget op! FUCK DET VAR FEDT! Jeg kørte godt tempo og kvalmen skyllede ind over mig i runde 2, akkompagneret af gåsehud og mere vrede! devil.gif

I will :smile:

Hvilke carbs foretrækker du til carb-load?

Jeg starter med en shake under tension træningen der indeholder Waxy Maize. Måltidet efter træning er højt på fructose (1 liter orange juice), derefter skifter jeg over til hvedebrød (Da fiberbrød mætter for meget i forhold til mængden der skal ind). Derefter kører det alt efter, hvad jeg har lyst til, pasta, ris, nudler, brød, kartofler, whatever. Jeg holder fructose og sucrose så lavt som muligt resten af carbloaden, da jeg ellers bloater alt for meget.

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

Depletion Workout 2

Round 1

RDL

3s x 20r @ 60kg

Leg Extension

2s x 20r @ 45kg

HS Plateloaded Incline Press (ss1)

3s x 20r @ 30kg

Wide Grip Pulldown (ss1)

3s x 20r @ 70,5kg

Cable Laterals (ss2)

2s x 20r @ 10kg

Calf Press (ss2)

2s x 20r @ 100kg

Lying Cable Curl (ss3)

2s x 20r @ 21,25kg

Triceps Pushdown (ss3)

2s x 20r @ 33kg

Round 2

RDL

2s x 20r @ 60kg

Leg Extension

2s x 20r @ 45kg

HS Plateloaded Incline Press (ss1)

2s x 15-20r @ 30kg

Wide Grip Pulldown (ss1)

2s x 15-20r @ 70,5kg

Cable Laterals (ss2)

2s x 20r @ 10kg

Calf Press (ss2)

2s x 20r @ 100kg

Lying Cable Curl (ss3)

2s x 20r @ 21,25kg

Triceps Pushdown (ss3)

2s x 20r @ 33kg

Der blev kun kørt 2 sæt på anden runde. Musklerne VAR tømte på det tidspunkt! Vi havde simpelthen klamydia i hele kroppen idag! FUCK HVOR DET SVED! Kvalmen var allerede kraftigt tilstede midtvejs efter først runde, den plejer ellers først at ramme når anden runde starter op. Fyfferpyffer det var på alle måder ubehageligt! Hvilket vil sige, GUF for min indre masochist!!! devil.gifwub.gif

Dagens motivationsbillede!

LS_20Dec2004_11_lg.jpg

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share