BBLOG! Bloody Beautiful Large Organ Guy!


AndersL
 Share

Recommended Posts

Holy crap det er gået hurtigt :blink:

Mine triceps atrofere altid temmelig heftigt på diæt. Tilgengæld vokser de også temmelig hurtig igen når de får flere tæsk. De er som Pitbull Terrier, når de får tæsk viser de taknemmelighed og vokser med opgaven. Får de ikke nok tæsk, mister de respekten.

Det er jo fuldkommen ligegyldigt med de kropsmål når du ser bedre ud end du har gjort længe (: Keep it up - det er ret vildt at se hvor godt og hurtigt diæten har virket.

Biceps mål er ALDRIG ligegyldigt!!! Med det sagt, så går jeg ikke grædende i seng for tiden… :wink:

Link to comment
Share on other sites

Diæt update

Vægt: 90,7 (-15,8)

BF%: 10,3 (-10,6)

Bryst: 123 (-5,5)

Arm: 38 (-5,5)

Liv: 90 (-14)

Bagdel: 104,0 (-4)

Lår: 62 (-7)

Dette er både en sorgens og en glædens dag. Glæden er at min fedtprocent med garanti kommer under 10% når de sidste 2 uger er overstået! YAY! :w00t:

Sorgen er at mine arme er kommet under 40cm, hvilket betyder jeg har mistet retten til at kalde dem gunz! cry3.gif

Billederne er rystede og uskarpe i en grad, så det ikke kan betale sig at poste dem. Jeg prøver at få snappet nogen nye imorgen og ser om jeg ikke får mere held med dem. :smile:

Repped :smile: - synes det er en voldsom fremgang du har haft, på relativt kort tid! Overvejer at skifte min slooow diæt ud med UD2, omend jeg sikkert ikke har samme kampgejst som dig :tongue: Tillykke med resultatet so far dog, og lidt skidt med dine guns - mon ikke du lige kan buffe dig op, og redde dine guns, en uges tid ved endt diæt (få fyldt div glyk-depoter op), uden at det går ud over strandformen? :cool:

Link to comment
Share on other sites

Gode fremskridt og lækker inspiration.

Godt gået Anders. :smile:

Yeah det rykker sgu! Jeg glæder mig dog efterhånden til det er overstået! Ikke at jeg har bulk på programmet, men jeg glæder mig til at træne anderledes. 8 uger med samme træningsporgram er det absolutte max for at fastholde min DAMP-agtige interesse.

Repped :smile: - synes det er en voldsom fremgang du har haft, på relativt kort tid! Overvejer at skifte min slooow diæt ud med UD2, omend jeg sikkert ikke har samme kampgejst som dig :tongue: Tillykke med resultatet so far dog, og lidt skidt med dine guns - mon ikke du lige kan buffe dig op, og redde dine guns, en uges tid ved endt diæt (få fyldt div glyk-depoter op), uden at det går ud over strandformen? :cool:

Jeg har tabt mig 9kg på 6 uger med UD2, hvilket er fordelt på cirka 6kg fedt og 3kg LBM. Det må siges at være tilfredsstillende. Det har dog også været virkelig hårdt indimellem, især torsdage og fredage er helt fucked.

Det gik op for mig at når jeg skalerede billederne ned (Til samme størrelse som de andre billeder), så ser man sgu' ikke rysteri og uskarphed så meget. Så her kommer dagens billeder.

post-619-1274190569,08_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Imponerende vægttab! 4thumbup.gif Hvordan er du kommet frem til de 10-ish%? With all due respect så ser den IMO højere ud?? Og forstår heller ikke dit gun-mål? På 90kg ser de da ud til at være mere end 38?!?

Men super godt gået - keep it up!!! cool.gif

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Imponerende vægttab! 4thumbup.gif Hvordan er du kommet frem til de 10-ish%? With all due respect så ser den IMO højere ud?? Og forstår heller ikke dit gun-mål? På 90kg ser de da ud til at være mere end 38?!?

Men super godt gået - keep it up!!! cool.gif

Jeg er fuldstændig enig, synes heller ikke jeg ligner 10%. Det er en 4-punkts D&W måling, lavet med plastiktang. Jeg kunne godt tænke mig en DEXA eller ihvertfald en rigtig tang og så udført af en kyndig fedtprocents-tager. :smile:

Det kan være der er én til MOL Summer Bro BOOOM der har adgang til rigtig tang og er god til målinger?!

Indtil da er det hvad jeg har at holde mig til og det vigtigste er at jeg kan se en nedadgående trend, måling for måling. :smile:

…og armmålet er når armen hænger unflexed langs siden.

Edited by AndersL
Link to comment
Share on other sites

Jeg er fuldstændig enig, synes heller ikke jeg ligner 10%. Det er en 4-punkts D&W måling, lavet med plastiktang. Jeg kunne godt tænke mig en DEXA eller ihvertfald en rigtig tang og så udført af en kyndig fedtprocents-tager. :smile:

Det kan være der er én til MOL Summer Bro BOOOM der har adgang til rigtig tang og er god til målinger?!

Indtil da er det hvad jeg har at holde mig til og det vigtigste er at jeg kan se en nedadgående trend, måling for måling. :smile:

…og armmålet er når armen hænger unflexed langs siden.

HOLD NU KÆFT!!!

Jeg troede vi var blevet enige om i No666bachs log at arme måles MED FLEX!!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

HOLD NU KÆFT!!!

Jeg troede vi var blevet enige om i No666bachs log at arme måles MED FLEX!!! :devil:

Helt enig her. Var sgu ved at blive rigtigt nervøs for dine gunz :nonono:

Hehehe… Flexed armmål er showoff, unflexed er keeping track. :wink:

Det er bullshit, så er det jo ikke en fair sammenligning mellem dine 20%-guns 10%-guns! Flex those motherfuckers! :devil: Imponerende diæt du har gang i i øvrigt!

Det er totalt sammenligneligt. De 43,5 jeg startede på var også unflexed. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Depletion workout

-- Round 1 --

Plateloaded Leg Extension (ss1)

3s x 20r @ 2x17,5kg

Plateloaded Leg Curl (ss1)

3s x 20r @ 2x17,5kg

Plateloaded Incline Chest Press (ss2)

3s x 20r @ 2x30kg

Pulldown Behind Neck (ss2)

3s x 20r @70,5kg

Cable Laterals (ss3)

2s x 20r @ 10kg

Calf Press (ss3)

2s x 20r @ 2x100kg

Lying Cable Biceps Curl (ss4)

2s x 20r @ 23,75kg

Pushdown Extension (ss4)

2s x 20r @ 42,5kg

-- Round 2 --

Plateloaded Leg Extension (ss1)

3s x 15-20r @ 2x17,5kg

Plateloaded Leg Curl (ss1)

3s x 15-20r @ 2x17,5kg

Plateloaded Incline Chest Press (ss2)

3s x 15-20r @ 2x30kg

Pulldown Behind Neck (ss2)

3s x 15-20r @70,5kg

Cable Laterals (ss3)

2s x 15-20r @ 10kg

Calf Press (ss3)

2s x 15-20r @ 2x100kg

Lying Cable Biceps Curl (ss4)

2s x 15-20r @ 23,75kg

Pushdown Extension (ss4)

2s x 15-20r @ 42,5kg

Jeg hader livet igen. Min krop er blevet dygtigere og dygtigere for hver uge til at carb deplete. Der var intet at komme efter idag, undtagen smerte. Vi var to meget, meget stille BBere idag. Stort set ingen snak, bare et nik til hinanden i ny og næ for at sikre sig at den anden trods alt var i live.

Link to comment
Share on other sites

Jeg hader livet igen. Min krop er blevet dygtigere og dygtigere for hver uge til at carb deplete. Der var intet at komme efter idag, undtagen smerte. Vi var to meget, meget stille BBere idag. Stort set ingen snak, bare et nik til hinanden i ny og næ for at sikre sig at den anden trods alt var i live.

I er dygtige flotmandstræningsmænd! Jeres iver vil uden blive belønnet

Link to comment
Share on other sites

Kiropraktor/Røngten update

Så er jeg lige kommet fra kiropraktoren og har fået taget nogen røngten billeder. Spurgte om jeg kunne få dem, men han skulle hastigt videre til en anden klient, så jeg får dem næste gang.

Der var intet frygteligt at se på hverken ryggen eller hofterne. Han sagde at ved førte øjekast lignede det at mine nederste led er vokset sammen, men fra nogen andre vinkler kunne han se det ikke var tilfældet.

Det skulle være en god nyhed. Ifølge kiropraktoren skal der arbejdes med min mobilitet omkring hofter og ryg. Det kommer jeg mere igang med næste uge. :smile:

I er dygtige flotmandstræningsmænd! Jeres iver vil uden blive belønnet

Iver gi'r yver!

Link to comment
Share on other sites

Cardio

Rotex

45 min = 608kcal

Det gjorde ondt mens det stod på, men det holdt med at gøre ondt da det stoppede. Dette er nyt og gør mig i markant bedre humør end jeg plejer at være torsdag morgen. Jeg smiler ligefrem, tihi. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fanme nogle flotte resultater du har fået meget hurtigt. :superman:

Mange tak. Jeg er også selv temmelig blown away over resultaterne på UD2.

Du er ved at ramme den perfekte fisseform :cool:

Get ripped, get laid!

Bare hold formen denne gang. :wink:

Og denne kommentar giver mig så glimrende mulighed til at svare på den uundgåelige: "Nå Anders. Så skal du igang med at smide det hele væk, igen, igen, IGEN!"

"Nej" siger jeg så.

"Du har også sagt 'Nej' de andre gange Anders. Hvad kan dog være anderledes denne gang?"

Det skal jeg fortælle jer! :bigsmile:

Mit mål efter denne omgang UD2 er IKKE at regaine noget som helst. Målet over sommeren er at ligge så tæt på status quo som muligt. Jeg vil ikke sætte nogen grænser for "jeg må max tage så og så meget på" osv. Det er utopi. Sommeren er til for at blive nydt og det har jeg tænkt mig at gøre. Jeg vil dog stadig veje al min mad og guestimate mad der ikke umiddelbart kan vejes (Spise ude osv) og føre det ind i mit Excell ark. Derudover bliver der stadig taget målinger, hver anden uge, billeder gider jeg dog ikke. Den første uge efter diætten er der Distortion festival, så der bliver der ikke ført log. Når festivalen er slut vil jeg holde mit kalorie gennemsnit omkring 3000 kcal. Tirsdag og torsdag bliver cardio dage og de dage jeg bruger til at nedregulere kalorier, hvis jeg har ramt for højt i eksempelvis weekenden. Målet er 6 timer fysisk aktivitet om ugen, sammenlagt.

Når sommeren er overstået - medio august - starter jeg op på UD2 igen. Alt efter hvad fedtprocenten siger til den tid er målet at komme under 7% (Med de målinger Cilius kan lave. Om de er reele eller ej er underordnet, det er mit pejlemærke).

Derefter er målet sådan set bare at få helt styr på ryg/hofter og holde fedtprocenten under 10% til evig tid! Hvis jeg kan få noget muskelmasse tilbage i processen, så er det fint, men det må IKKE være på bekostning af en fedtprocent over 10%. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er fuldstændig enig, synes heller ikke jeg ligner 10%. Det er en 4-punkts D&W måling, lavet med plastiktang. Jeg kunne godt tænke mig en DEXA eller ihvertfald en rigtig tang og så udført af en kyndig fedtprocents-tager. :smile:

Det kan være der er én til MOL Summer Bro BOOOM der har adgang til rigtig tang og er god til målinger?!

Indtil da er det hvad jeg har at holde mig til og det vigtigste er at jeg kan se en nedadgående trend, måling for måling. :smile:

…og armmålet er når armen hænger unflexed langs siden.

Lige præcis! Det er udviklingen, der er interessant... som Dan John siger:

You know those commercials, where the guy says, "Look at me, I'm down to 8% bodyfat because of Product XYZ?" Well, a) you're not 8%, so get a new set of calipers, and b) no one cares. When you walk down the beach and see a great looking girl, do you think, "My God, she must be 115-pounds and 10% bodyfat!" Of course not. No one cares.

Håber du bliver ved med at poste pics - det er fedt at se udviklingen!

Link to comment
Share on other sites

Mange tak. Jeg er også selv temmelig blown away over resultaterne på UD2.

Get ripped, get laid!

Og denne kommentar giver mig så glimrende mulighed til at svare på den uundgåelige: "Nå Anders. Så skal du igang med at smide det hele væk, igen, igen, IGEN!"

"Nej" siger jeg så.

"Du har også sagt 'Nej' de andre gange Anders. Hvad kan dog være anderledes denne gang?"

Det skal jeg fortælle jer! :bigsmile:

Mit mål efter denne omgang UD2 er IKKE at regaine noget som helst. Målet over sommeren er at ligge så tæt på status quo som muligt. Jeg vil ikke sætte nogen grænser for "jeg må max tage så og så meget på" osv. Det er utopi. Sommeren er til for at blive nydt og det har jeg tænkt mig at gøre. Jeg vil dog stadig veje al min mad og guestimate mad der ikke umiddelbart kan vejes (Spise ude osv) og føre det ind i mit Excell ark. Derudover bliver der stadig taget målinger, hver anden uge, billeder gider jeg dog ikke. Den første uge efter diætten er der Distortion festival, så der bliver der ikke ført log. Når festivalen er slut vil jeg holde mit kalorie gennemsnit omkring 3000 kcal. Tirsdag og torsdag bliver cardio dage og de dage jeg bruger til at nedregulere kalorier, hvis jeg har ramt for højt i eksempelvis weekenden. Målet er 6 timer fysisk aktivitet om ugen, sammenlagt.

Når sommeren er overstået - medio august - starter jeg op på UD2 igen. Alt efter hvad fedtprocenten siger til den tid er målet at komme under 7% (Med de målinger Cilius kan lave. Om de er reele eller ej er underordnet, det er mit pejlemærke).

Derefter er målet sådan set bare at få helt styr på ryg/hofter og holde fedtprocenten under 10% til evig tid! Hvis jeg kan få noget muskelmasse tilbage i processen, så er det fint, men det må IKKE være på bekostning af en fedtprocent over 10%. :wink:

Kloge ord Anders.

Præcis det mindset jeg selv er nået frem til. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Cardio

Rotex

45 min = 610kcal

Det var ikke rart. Derudover ligner jeg lort! Langt, langt være end billederne fra i tirsdags. Alt hænger, alt er løst, alt er fladt.

Derfor: HAPPY THOUGHTS! THIHIFNISFNISFNISFNISFNISNIFSHIHIHIHIHIHHAHAHAHAHAHAHHOHOHOHHOHOÆHÆHHÆHÆHÆOHOHOHHÆ!

FRENCH TOAST MANIA! TOMORROW @ 11:30:59

post-619-1274422241,9_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

:crazy: French toast ??????

Albino brød stegt i smør :4disguise:

Jeg steger dem selvfølgelig ikke i smør, men på en tør pande. :wink:

Det første meal efter træning skal være relativt højt på sucrose og fructose for at toppe glycogen i leveren af. Resten af dagen går med rugbrød og fiberbrød, selvom det kan være TOUGH at få så meget fiber ind når man skal nå +900g carbs.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share