321's log - 2015


321
 Share

Recommended Posts

Hej igen 321.

Nu håber jeg ikke, jeg blander mig unødigt i din træning!

Når du skriver, at du vil have hoften frem under løb, læser jeg det som, at du vil låse ud i/åbne hoften helt. Måske kender de det allerede, men ellers vil jeg anbefale dig at se lidt på et stræk kaldet "couch stretch".

Det er til at google, og der findes som bekendt også en masse på mobilitywod.com

Venlig hilsen og god træning

Et hvert indlæg er velkomment her i loggen (næsten)

Jeg var ikke bekendt med couch stretch, men vil helt sikkert smide den i værktøjskassen.

Blandt andre, har min fysioterapeut opfordret mig til at få hoften længere frem når jeg går, står og løber.

Der er meget at hente i en bedre løbestil og eftersigende skulle det også hjælpe på mine knæ problemer...

Er det ikke snart på tide at du selv får sparket en log igang?

Link to comment
Share on other sites

Et hvert indlæg er velkomment her i loggen (næsten)

Jeg var ikke bekendt med couch stretch, men vil helt sikkert smide den i værktøjskassen.

Blandt andre, har min fysioterapeut opfordret mig til at få hoften længere frem når jeg går, står og løber.

Der er meget at hente i en bedre løbestil og eftersigende skulle det også hjælpe på mine knæ problemer...

Er det ikke snart på tide at du selv får sparket en log igang?

Jow, det er det! Jeg kan ikke bare sidde her på sidelinien og kommentere :-) så det vil jeg gøre! Måske jeg lige venter en lille måned, til jeg er installeret med min lille familie i det nye hus.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag

Oprindelig havde jeg hviledag idag, men da jeg ikke ville kunne gå så tungt grundet manglende teknik valgte jeg at skyde den af alligevel...

Kl. 1300

WOD #1

10 runder af

- 5 pull ups

- 10 push ups

- 15 sit ups

WOD specifik opvarmning

OH squats med pind og stang.

Rotationer.

WOD #2 "pretty simple"

100 OH squats, 22kg. with 3 burpees at the top og every minute.

Runder: 6.

Jeg holdt vægten helt nede og kørte det som teknik træning... Jeg stinker stadig.

Meeen vi må jo ikke glemme strandformen...

A1 Cose grip bench press

10 x 42kg.

10 x 42kg.

10 x 42kg.

10 x 42kg.

10 x 42kg.

10 x 42kg.

10 x 42kg.

10 x 42kg.

10 x 42kg.

10 x 42kg.

A2 Incline offset dumbell curls

10 x 10kg.

10 x 10kg.

10 x 10kg.

10 x 10kg.

10 x 10kg.

10 x 10kg.

10 x 10kg.

10 x 10kg.

10 x 10kg.

10 x 10kg.

Mobility

For nedre ryg.

Nu skal der snorkles og fridykkes fra svogers båd.

Senere skal der løbes...

Link to comment
Share on other sites

Torsdag II

Eftermiddagen stod på maling og snorkling fra min svogers speed båd. Super lækkert vand med en dejlig sigtbarhed. Jeg fik leget lidt med alt mit snorkel grej. Ialt fik jeg nok svømmet en 1000m. Dykning blev der ikke meget af, udover de smådyk til bunden for at kigge på ting og sager. Dybeste dyk har nok været på 7m, så det er ikke noget at snakke om.

Løb

Type: Trail / Intervaller 5+5, 4+4, 3+3, 2+2, 1+1.

Distance: 12km.

God solid omgang her til aften, virkelig hårde intervaller i de sandet spor i klitterne.

Jeg jogget ad asfalt, grus veje og små stier, ned til stranden. Her trak jeg op i sporerne i klitterne og påbegyndte mine intervaller. God fart i stængerne, løbestilen såvidtmuligt oerholdt men måtte engang imellem vie for hastighed. Ved det sidste 60 sekunders interval trak jeg ned på det faste sand i vand kanten, og der fik den tæsk. Efterfølgende jogget jeg hjem i strandkanten.

Nu skal det bare restitueres til imorgen.

Link to comment
Share on other sites

Fredag

Sen aften træning, for pludseligt gik der arbejde og besøg i den, og så fløj dagen bare afsted.

Så efter de sidste gæster var kørt fløj jeg ud i bilen og hen til centret...

Kl. 2130

Opvarmning

Something, something, armsving.

WOD "Tabata somethingelse"

8 x 20/10 Pull ups. 12,10,10,10,10,10,10,10.

8 x 20/10 push ups. 25,20,20,20,20,20,20,25.

8 x 20/10 sit ups. 30,25,20,20,20,20,20,23.

8 x 20/10 squats. 20,20,20,20,20,20,20,20.

Ingen pause imellem øvelserne, pure torture!

Der var ikke ret meget juice i kroppen.

Den må prøves af en anden go' gang, hvor jeg er lidt mere vel oplagt.

Dødløft

05 x 52kg.

05 x 72kg.

05 x 92kg.

03 x 112kg. Bagkæden var simpelthen for ristet og jeg havde svært ved at samle mig.

03 x 102kg. Det var bedre.

03 x 102kg.

03 x 102kg.

03 x102kg.

Jeg havde planlagt at gå en del tungere på 3'erne, men bagkæden har været stiv og træt de sidste par dage og her tilaften var ingen undtagelse. Så jeg holdt den semi-let.

Nu er der skemalagt 2 hviledage inden programmet går amok i en rus af blod, sved og fibersprængninger. Jeg har set lidt frem til de 2 hviledage for kroppen er godt brugt.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag

OFF

Søndag

Opvarmning

Banke pæle i, til en hel fold.

WOD "Barbara"

5 runder af

20 Pull ups.

30 push ups.

40 sit ups.

50 squats.

3 minutters pause imellem hver runde.

Hver runde to imellem 01:45-02:00. Det kan jeg sagtens gøre bedre, hvis den får lidt gaaaz!

Wod'en blev udført på stue gulvet med bjælkerne som pull ups bar. Det udfordret grebet lidt mere. Alle øvelser blev selvfølgelig kørt strict og unbroken.

De sidste forberedelser til mit open water svøm er efterhånden i hus.

Link to comment
Share on other sites

Mandag

Løb

Type: 10 x 300+100m. Stigningsløb+spurt.

Distance ialt: 6km.

Jeg startet med 1000m opvarmning og gik så igang med stigningsløb og spurter. Formålet med at have stigningsløb som pause var at få en Bedre føling med farten, den føling som jeg har når jeg er på toppen rent løbemæssigt. Det virket ganske godt og jeg fik nogle gode spurter.

Undervejs kom regnen, og som sædvanligt kom det masser af den... Våd, Våd igen!

Jeg afsluttet med 1000m afjog.

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag

Kl. 0630

Opvarmning

5 runder af:

- 10 pull ups.

- 10 squats.

Sit ups

100.

Thrusters

10 x 12kg.

03 x 17kg.

03 x 22kg.

03 x 27kg.

03 x 32kg.

03 x 37kg.

03 x 42kg.

Lige lidt teknik inden wod'en. Jeg bliver bedre. Nu kan teknikken snart følge med styrken.

WOD

9-15-21 af

- Thrusters, 27kg.

- Dips.

Den var hård for skuldrene. Næste gang går jeg tungere på Thrusters.

Pull ups, widegrip

03 x bw+10kg.

03 x bw+15kg.

03 x bw+20kg.

03 x bw+25kg.

03 x bw+25kg.

03 x bw+25kg.

03 x bw+25kg.

03 x bw+25kg.

Jeg er slap.

Efterslæb fra igår, men gad ikke køre 15km for 5x3 pull ups.

Bænk pres

05 x 52kg.

05 x 62kg.

05 x 67kg.

05 x 67kg.

05 x 67kg.

05 x 67kg.

05 x 67kg.

Bonuuuus bænk.

Man bliver ikke stærk i bænk, af SEALFIT!

Undervejs blev der skyllet én liter Mathilde ned.

God morgen træning, hvor der var tid og energi til lidt ekstra.

Kl. 09.30

March

Vægt: 15kg.

Tid: 45:00.

Turen var sammen med hunden, men alligevel holdt vi et snit på 6km/t. Halvvejs på ruten gjorde vi holdt og øvet afstandsbedømmelse.

Nu skal der laves fold.

Senere skal der spises store bøffer.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag

Kl. 0600.

Knees 2 Elbows

15.

15.

15.

T2B

15.

15.

Pull ups

40.

Unbroken og strict.

Løb

Type: Opvarmning.

Tid: 10min.

WOD

5 runder af:

- 15 Dødløft.

- 12 Hang power cleans.

- 9 Push press.

- 6 Front squats.

Jeg brugte 32kg.

Kørte lidt lettere idag på WOD'en end forskrevet, men jeg skal ikke være totalt ristet til imorgen hvor der skal svømmes.

Løb

Type: Time Trial

Distance: 6km.

Tid: 30:00.

Jeg nået det lige på sekundet, men jeg snød så også ved brug af løbebånd. Jeg havde smidt lidt stigning på for at øge realismen lidt.

Jeg hader ellers at løbe på løbebånd, for det er så uinspirerende. Desuden syrer mine skinneben til på det satans lort. Så det var faktisk en hård 6km. Jeg har så heller ikke arbejdet ret meget med hastighed på flade strækninger det sidste stykke tid. Næste gang må det blive udenfor.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag

Open water svømning

Distance: 3km.

Den oprindelige rute blev sløjfet pga vejret. Og vi flyttet derfor til sejerøbugten. Ruten blev som følge, en del kortere. Men hyggeligt var det. Undervejs havde vi flere stop hvor der blev sludret.

Vi svømmet i våddragt og med briller, men ellers uden accessories.

Efterfølgende blev der spist bøf sandwich og is på mindestens grillen.

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Hvor er det spøjst... Sad også og spiste cowboyder toast og is på Mindestens grillen igår :D Og sikkert også i dag, når turen går til stranden. Fede træninger btw.

Gudmindrup strand er også en god stand at slippe ungerne løs på.

Jeg bor tæt ved Gudmindrup strand, med udsigt ud over bugten.

Link to comment
Share on other sites

Fredag

Løb

Type: Trail.

Tid: 1 time.

En lække tur iselskab med Omeg@ og mine S-LAB 4, i Annebjerg skoven. Vi ramte en masse gode trails og havde et pitstop ved vi Isefjorden i det smukke vejr. Tempoet og ruten blev fastlagt henad vejen af Omeg@, som skulle have en let tur. Og det gjorde at jeg kunne fokusere på at følge med. Tempoet blev dog ikke højere end jeg kunne fokusere på min løbeteknik.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag

Sov for længe (den her ferie smadrer al disciplin!)

Så jeg måtte afsted uden morgenmad og med søvn i øjnene. Jeg havde vagt i centret men nået halvdelen af dagens program inden der kom kunder. Resten må tages iaften eller imorgen...

Løb

Type: opvarmning.

Distance: 800m.

WOD #1

3 runder af:

- 10 Dips.

- 10 Pull ups.

- 50 sit ups.

WOD #2

Every minute, on the minute, for 20 minutes, do 1 deadlift and 1 push ups. Add 1 rep each minute. Vægt 52kg.

Brutal wod! Til at starte med var det selvfølgelig easy. Men ved de 15-16reps begyndte den at trække tænder ud.

Overhead lunges

15 x 20kg.

15 x 20kg.

Link to comment
Share on other sites

Ferie er godt, men jeg er fuldstæding enig med dig i at det smadrer dagsrytmen. Måske er det et spørgsmål om selvdiciplin, men det gør det altså ikke nemt ligemeget hvad. Det er fint at have ferie, men så er der pludseligt også mere tid til at sove, og mere tid der skal slås ihjel i løbet af dagen. Heldigvis slutter min ferie også på mandag.

Er du instruktør i et træningscenter?

Link to comment
Share on other sites

Ferie er godt, men jeg er fuldstæding enig med dig i at det smadrer dagsrytmen. Måske er det et spørgsmål om selvdiciplin, men det gør det altså ikke nemt ligemeget hvad. Det er fint at have ferie, men så er der pludseligt også mere tid til at sove, og mere tid der skal slås ihjel i løbet af dagen. Heldigvis slutter min ferie også på mandag.

Er du instruktør i et træningscenter?

Ja og jeg syntes egentlig at jeg har forsøgt at imødegå det ved at stå op ved en seks tiden om morgenen. Det resultere så bare i en middagslur senere på dagen.

Ja jeg er instruktør i et lille forenings fitness center.

Link to comment
Share on other sites

Søndag

Igår blev det også lavet et 5km hike i Arresødal, iført klipklapper og skjorte.

Et super lækkert sted, som helt sikker skal besøges med et par løbe sko.

Idag var jeg ikke rigtig i humør. Så jeg havde heller ikke rigtigt noget at skyde med...

Løb

Type: 6 x 30/30. 10% Incline. 13-14km/t.

Distance, ialt: 2km.

Stille og roligt.

WOD #1

- 1 minutes push ups

140stk. (100,40)

- 1 minute sit ups

110stk. (50,50,10)

- 1 minute pull ups

50stk.(10,10,10,10,10)

* 2 minutter imellem hver station.

En pænt vag præstation. Men der blev heller ikke rigtig gået til stålet. Specielt sit ups og pull ups kan gøres bedre.

WOD #2

5 runder af

- 15 box jumps.

- 12 swings, 18kg.

- 9 push press, 32kg.

Nøøj hvor var jeg doven.

Under sidste sæt push press var jeg et øjeblik ukoncentreret og banket stangen op i hagen, og da jeg var alene fik jeg brølet AV. 2 minutter senere kommer der en ældre dame ind i centret. Det viste sig at være naboen som havde hørt mit råb... Hov!

Pull ups

10 x Bw.

05 x Bw+10kg.

05 x Bw+15kg.

05 x Bw+20kg.

03 x Bw+25kg.

03 x Bw+25kg.

03 x Bw+25kg.

03 x Bw+25kg.

03 x Bw+25kg.

Nu vil jeg bare holde weekend... Eller dvs at jeg skal hjem og arbejde på folden.

Link to comment
Share on other sites

Mandag

Opvarmning

400m løb.

5 runder af: 5 pull ups, 10 push ups, 15 sit ups.

400m løb.

WOD

4 runder af

25 Lunges.

25 K2E.

* Every time you come OFF the bar, do 2 burpees bedre mounting again.

Det blev til 3 omgang straf burpees. Min krop værker noget i den excentriske fase.

Press

05 x 12kg.

05 x 17kg.

05 x 22kg.

05 x 32kg.

05 x 37kg.

01 x 47kg. Så mærket jeg et jag ved venstre skulderblad og jeg valgte at racke stangen, mobilisere og så gå ned i vægt.

03 x 42kg.

03 x 42kg.

03 x 42kg.

03 x 42kg.

Hele vejen igennem var venstre side af nakken stiv og smertende. Så jeg droppet det sidste sæt og rep-out settet.

C2

1000m.

Oprindeligt skulle der have været 2 sæt og den skulle have haft tæsk, men jeg forsøgte istedet at løsne op med en rolig 1000m.

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag

Hold i nakken efter gårddagens træning. Jeg har været en tur forbi fyssen men uden resultat. Jeg har svært ved at rejse mig fra liggende og siddende position. Jeg kan kun dreje hovedet hovedet en smule til hver side.

Håber snart at det går over, så jeg kan komme tilbage i gamet.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag

Sidste dag i min ferie er primært blevet brugt på at slappe fuldstændigt af.

Jeg har stadig hold i nakken, så igen idag har jeg måtte sløjfe sealfit træningen.

Det blev dog til en ryste ben tur.

Løb

Type: Jogging/Teknik.

Distance: 5,6km.

Nakken artet sig fint hele vejen igennem.

Imorgen vil jeg prøve med en omgang skalleret sealfit og måske et Trail løb.

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Torsdag

Løb

Type: opvarmning

Tid: 15:00

WOD #1

5 runder af:

- 5 pull ups.

- 15 push ups.

- 20 sit ups.

WOD #2

5 runder af:

- 20 wall balls.

- 30 push ups.

- 6 x 50m shuttle run (50+50).

Oprindeligt skulle jeg have løbet 400m'ere, men det var mere praktisk med shuttle run. Desuden ville jeg gerne arbejde med mit optræk.

Dips

10 x Bw.

05 x Bw+10kg.

05 x Bw+15kg.

05 x Bw+20kg.

05 x Bw+25kg.

03 x Bw+30kg.

03 x Bw+30kg.

03 x Bw+30kg.

03 x Bw+30kg.

03 x Bw+30kg.

Light weight. Men ville ikke gå tungere af hensyn til nakken.

Alt ialt klaret nakken det fint. Jeg er stadig stiv, øm og det spænder helt vildt når jeg drejer hovedet. Men det gør fremad.

Dagens workout blev ihvertfald kørt som den skulle.

Link to comment
Share on other sites

Fredag

Kl. 0630

Løb

Type: Trail.

Tid: 45:00.

Jeg stod tidligt op og kørte til Slagelse for at få løbet fra morgenstunden af.

Super lækker tur i skoven på nogle lækre single trails. Den første kilometer blev brugt på grus stier og større spor, for lige at få varmet stellet op. Efterfølgende trak jeg ud på MTB sporene og gav den gas. Godt flow, fin hastighed. Bla arbejdet jeg lidt med speed hiking på de større stigninger.

Inden jeg fik set mig om skulle jeg til at vende næsen mod bilen, så jeg besluttet at løbe ad en anden rute tilbage, og pludselig var jeg væk. I et terræn jeg har vadet igennem dagligt i 6år. Efter lidt tid fandt jeg ud på en vej og stak i hurtigt løb imod hvad jeg mente var Øst, det blev til 1000m i tiden 04:20 hvor efter jeg var tilbage på et kendt spor og kunne løbe mod bilen...

Kl. 1300

KB Swings

15 x 16kg.

15 x 16kg.

Front squat

10 x 20kg.

05 x 40kg.

05 x 45kg.

05 x 50kg.

05 x 55kg.

05 x 60kg.

05 x 65kg.

05 x 70kg.

WOD

"FKP's stolpetræning"

- 10 x Kropshævninger.

- Armgang frem og tilbage i bom.

- Armgang frem og tilbage i bom, øret må ikke komme under stolpens underkant.

- 10 x T2B.

- 10 x Triceps øvelse, i ribbe.

- 3 x Rundsving.

- 25 x Englehop.

- 50 x Cykel, mave øvelse.

- 30 x Armstrækninger.

- 8 x Kropshævninger m. OH greb.

- 5/5 x Bensving.

- 10 x Kænguru hop.

Bare en enkelt omgang sammen med kollegaerne, de var røv presset og jeg kunne sagtens have blevet ved... Optur.

Bænk pres

10 x 20kg.

05 x 40kg.

05 x 45kg.

05 x 50kg.

05 x 55kg.

05 x 60kg.

05 x 65kg.

05 x 67,5kg.

03 x 70kg.

03 x 72,5kg.

03 x 75kg.

01 x 77,5kg.

01 x 80kg.

Det var dejligt. OK pres styrke.

Så blev der kværnet en liter kakao, og så hjem til weekend...

EDIT:

Idag er jeg blevet kaldt for et super menneske og guld barn haha! (Det kan mit spirrende storhedsvanvid slet ikke kappere!)

Edited by 321
Link to comment
Share on other sites

Lørdag

Træt og uoplagt slæbte jeg mig afsted. Men efter opvarmningen var energien tilbage.

WOD #1

2 rundet af

- 10 TGU, 12kg.

- 10 Front squat, 12kg.

Opvarmning.

WOD #2

3 runder af

- 1min planke.

- 10 push ups.

Unbroken. God opvarmning til coren.

Push jerk

10 x 12kg.

10 x 22kg.

10 x 32kg.

Teknik træning.

WOD #3

5 runder af "15sek ON, 45sek OFF"

- Thrusters, 27kg.

- Pull ups, Bw+20kg.

- Burpees.

Det blev ikke til noget voldsomt da jeg stadig er igang med at genoptræningen af nakken.

WOD #4

800m løb.

5 runder af

- 15 burpees.

- 15 v-ups.

800m løb.

Svedig omgang.

Løb

Type: 8 x 50m sprint.

Længe siden jeg sidst har løbet sprinter på den måde. Så jeg skulle lige op i gear.

Link to comment
Share on other sites

"8 WEEKS TO SEALFIT"

Nu er jeg efterhånden kommet godt ind i uge 5 af programmet og tænker at det må være tid til en gennemgang.

Programmet er dagligt delt op i forskellige kategorier som styrke, udholdenhed osv og jeg vil derfor evaluere inden for hver kategori, for læsbarheden og overblikkets skyldt

Opvarmning

Denne er som oftest ganske grundig og fokusere for det meste på core, pull ups, push ups, sit ups og/eller squats og løb. Tiltider kan man diskutere om opvarmningen er relevant for det øvrige program. Men generelt fungerer det meget godt med de lette calisthenics som opvarmning for skuldre, ben og core.

WOD

Der varieres meget, både i hårdhedsgrad, teknisk kunnen, vægt, type, og muskel grupper.

Det er på disse wods og den generelle sammensætning at sealfit programmet tjener deres penge og det fungerer godt. Man er ikke i tvivl om at det er hér fokus er lagt. Men som med så meget andet crossfit gøgl er jeg imod at der dikteres en konkret vægt der skal løftes, oftest på tid (et alternativ kunne være konsekvent at gå ud fra 1RM, men det lægger programmet ikke op til). Undervejs stifter man bekendtskab med nogle af de klassiske piger og helte som såkaldte bench marks.

Jeg har et par gange været nødsaget til at ændre på dagens wod fordi at jeg ikke har haft de fornødne skills indenfor CF og VL, så overvejer man at give programmet et skud, skal man være forholdsvis velbevandret inden for disse områder.

Styrke

Fokus er på skuldre og ben, altid og hele tiden. Tiltider kan der dukke en smule dødløft op, men ikke noget man bliver stærkere af og det er generelt for programmet, det er IKKE noget man bliver stærk af, men det lægger de heller ikke skjul på.

Oftest kører de en rep range på 5x5 eller 5x3 hvor man bliver bedt om at arbejde stille og roligt op til den ønsket arbejds vægt, her styrer man som oftest selv vægten.

Øvelses valget fra dag til dag, virker kaotisk og uden en rød tråd og der er selvsagt ikke tænkt på progression.

Ved at supplere lidt til programmet kan man i bedste fald undgå at falde for meget i vægt i de store øvelser. Jeg har suppleret op med bænk pres da programmet fuldstændig overser det (med fuldt overlæg).

Udholdenhed

Her er der tale om løb, svømning og roning af forskellig karakter. Det skal siges at jeg overhovedet ikke har svømmet, men istedet har løbet på svømme dagene.

Der bliver brugt intervaller, 3,2km løb og 6,4km løb. 3,2 og 6,4 kilometer løbne er oftest af en All-Out effort eller en time trial karakter hvor man stiler efter 32:00 eller derunder på 6,4km løbet.

Hvis ikke man når det indenfor tidskravet dikterer "coach divine" hvilken straf man skal have. Løbe delen er ikke opbygget som et decideret løbe program og har man isinde at forbedre sig markant på løb skal man nok lægge noget ekstra løb ind. Det er ihvertfald hvad jeg selv har gjort, mest iform af distance og trail løb.

Et par gange om måneden er da indlagt 45:00min march. For en begynder er det sikkert fint, men er man bare nogenlunde vant til at gå bliver det hurtigt et irritations moment og langt.

Generelt

Projektet gik Bla ud på at se om programmet var en alternativ vej til frømandsform og det er det langt henad vejen. Fokus er på ben, skuldre, workload og cardio. Men skal man ramme en dansk standard skal der lægges mere vægt på løb, Vandtilvænding og march.

Hver dag tager i gennemsnit ca 90minutter at gennemføre. De forskriver ofte at der er et break på 3 timer imellem styrke og udholdenhed, men det bliver for det meste besværligt at overholde i en normal arbejds dag. Jeg føler det ihvertfald lettere bare at knokle igennem, specielt når styrke delen ikke er mere omfattende.

Programmet er IKKE et begynder program, så man kan ikke starte fra scratch. Med i bogen følger et 5 ugers body weight program som man evt kan tage med på ferie osv.

Hvad jeg har fået ud af det

Mit kredsløb og workload er forbedret væsentligt iforhold til da jeg startet på programmet. Styrke mæssigt er jeg faldet en smule og masse mæssigt er jeg svundet lidt ind. Sideløbende har jeg fokuseret på løb i det omfang programmet har tilladt så også her har jeg forbedret mig.

Jeg er dog ikke i nærheden af at være i den all-round form jeg var i sidste år på samme tid, så "8 weeks to sealfit" er måske så meget sagt, og jeg tvivler på at de sidste 2 uger af programmet gør den store forskel. Men helliger man sig i en længere periode, efter 8 ugers programmet, med operator wods i feks 6mdr så tror jeg man er tættere på at være sealfit, for konceptet er ganske udemærket, men kan ikke stå alene.

Når det så er sagt kan jeg sagtens se mig selv, efter programmet, fortsætte med Operator wodsne, sideløbende med min løbetræning, da afkastet nemlig er all-round fitness er den kaliber jeg skal bruge i mit job og på mine eventyr.

Om bogen er pengene værd

Selvom det tog lidt tid at få den tilsendt fra USA og den kom til at koste en del mere end først antaget, så syntes jeg bestemt at det var pengene værd.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share