mælkesyre=store muskler


brinch93
 Share

Recommended Posts

Hej en af mine venner siger at, hvis man løber en tur, hvor man kan mærke mælkesyren, kan man træne armene, hvor mælkesyren går der op og sætter sig, så de ser større ud.

Nogen der gider og give mig nogle gode argumenter mod det han siger, eller overbevise mig om at den (idiotiske) tankegang er rigtig :)?

Edited by brinch93
Link to comment
Share on other sites

Hej en af mine venner siger at, hvis man løber en tur, hvor man kan mærke mælkesyren, kan man træne armene, hvor mælkesyren går der op og sætter sig, så de ser større ud.

Nogen der gider og give mig nogle gode argumenter mod det han siger, eller overbevise mig om at den (idiotiske) tankegang er rigtig :)?

Er din ven selv ude af stand til at se det åbenlyst tåbelige i hans mening? Jeg synes det må være hans lod at komme med nogle argumenter for hvorfor det hænger sådan sammen da det er gennemført idiotisk.

Mælkesyre er ikke bare sådan noget der flyder rundt i kroppen og 'sætter sig' og hvis noget skulle få dine arme til at se større ud efter du har trænet dem er det nok det øgede tonus skabt af blodtilstrømning til det arbejdende væv.

Link to comment
Share on other sites

Er din ven selv ude af stand til at se det åbenlyst tåbelige i hans mening? Jeg synes det må være hans lod at komme med nogle argumenter for hvorfor det hænger sådan sammen da det er gennemført idiotisk.

Mælkesyre er ikke bare sådan noget der flyder rundt i kroppen og 'sætter sig' og hvis noget skulle få dine arme til at se større ud efter du har trænet dem er det nok det øgede tonus skabt af blodtilstrømning til det arbejdende væv.

Tak for svaret :D

undrede mig også lidt over, hvordan han ville have det i armene, for jeg har skinedbensbetændelse og detgør afsindig ondt, så jeg kunne forstille mig, det må være den samme følelse i armene.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må sige, det er noget af det mærkeligste hjemmebryg, jeg nogensinde har hørt :D

Jeg tror sku, jeg skriver den ned i min "Sjove hjemmebryggede motionstip"-bog :)

Den er helt deroppe med.. Hvis du vil tabe dig, skal du kun træne i "fedtforbrændingszonen" på 65 % af max.

Træningshjernen :superman:

HAHAHAHAA xD

Link to comment
Share on other sites

Jeg må sige, det er noget af det mærkeligste hjemmebryg, jeg nogensinde har hørt :D

Jeg tror sku, jeg skriver den ned i min "Sjove hjemmebryggede motionstip"-bog :)

Den er helt deroppe med.. Hvis du vil tabe dig, skal du kun træne i "fedtforbrændingszonen" på 65 % af max.

Træningshjernen :superman:

jeg kan spørge ham om han har andre gode råd :P?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hehe.. Ja, helt sikkert. Jeg vil gerne høre noget mere. Jeg gemmer det til en kedelig regnvejrsdag, så kan jeg tage det frem og more mig lidt :smile:

Træningshjernen :superman:

tror vidst også en anden af mine venner har sagt man kan træne sig til 2-, 4-, 6-, 8-, 10-, eller 12-pack. Vi snakker kun om de midterste mavemuskler nu og ikke dem i siden :wink:

Link to comment
Share on other sites

det er vist bestemt ved hvor mange muskelfiber man har. og man kan mindst have 6-pack, så hvis man kun kan se 4, er det fordi de sidste 2 ikke er ordentlig trænet.

Men jeg er ikke sikker :dry:

Faktisk findes der mennesker med 4-pack, men det er genetisk bestemt.

Link to comment
Share on other sites

Faktisk findes der mennesker med 4-pack, men det er genetisk bestemt.

Det er jo farligt at sige sådan noget! Hvis der er nogle nybegyndere der læser det, så giver de helt sikkert deres gener skylden for at de ikke kan se de "to nederste mavemuskler" :laugh: Tråden burde skifte navn til "sjove myter om kost og træning" hehe...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share