Seminar med Joachim B. Olsen m.fl.


incognito
 Share

Recommended Posts

Så har ptpoul og undertegnede bikset et nyt seminar sammen for styrketræningsfolket! Vel mødt!

(Dette opslag er lavet efter aftale med det store Z)

Så er vi tilbage, bedre end nogensinde!

Det var godt sidst, men nu har vi gjort det endnu bedre!

Vi har lavet lidt af et scoop med Joachim B Olsen som en af foredragsholderne og har forbedret mange praktiske ting. Vi afholder det denne gang på institut for idræt på Nørre Allé i København Ø i deres store auditorium, for at sikre de bedste rammer.

Tidsplan

13:00
‐
14:00
 Anders 
Nedergaard
 Nye kosttilskud, synergier, forskningen bag

14:00-14:45 
Spisepause

14:45
‐
15:45
 Poul Hansen
 Squats/Dødløft teknik

16:00
‐
17:00
 Joachim B. Olsen


17:00-17:45 Rundbord

Joachim B Olsen

Joachim var i en årrække dansk atletiks stærkeste atlet, på stadion og i træningslokalet. Joachims præstationer har hængt uløseligt sammen med præstationen i styrketræningslokalet. Joachim vil trække på sin store viden og erfaring om træning og fortælle om hvordan din træning bør udvikle sig gennem din træningskarriere.

Anders
 Nedergaard
 (aka incognito)

Anders 
er
 humanbiolog
 og 
forsker 
på 
Muskelforskningscenteret 
(Institut
 for 
Idrætsmedicin,
Bispebjerg 
hospital),
 fysisk 
træner 
og 
personlig 
træner, 
foredragsholder, 
skribent
 på
 netfora 
og 
til
motionsblade. 
Anders 
vil med baggrund i forskningen fortælle om kendte og nye spændende kosttilskud. Anders vil vise dig hvilke kosttilskud kan hjælpe din træning, hvilke er spild at tid og hvilke kombinationer giver maksimal effekt.

Poul Hansen aka ptpoul

Artikel forfatter, personlig træner og fysioterapeut studerende med mere end et årtis erfaring fra fitnessbranchen. Poul vil fortælle om hvordan man analyserer sin squat og dødløft teknik og ikke mindst hvordan man forbedrer den.


 
 




Dato: 14. august, Tid: 13-18, Sted: Nørre alle 51, 2200 København, Pris: 
500
 kroner

Hjemmeside

Facebook side for kropogkraft

Facebook side for event

Tilmelding

Kontakt: [email protected] 
for 
nærmere 
info.


Der 
er 
begrænset 
antal
 pladser, så tilmeld dig med det samme.

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

udskydning af Krop og Kraft seminar!

Af flere forskellige årsager er vi nødsaget til at udskyde seminaret ellers planlagt til at blive afholdt næste lørdag. Vi har været i dialog med Joachim B. Olsens manager og de arbejder på at finde en ny dato, sidst i september eller oktober. Vi er blevet lovet en ny dato i starten af næste uge.

Derudover har vi besluttet at sænke prisen til 375 kroner, inklusiv moms. Denne pris inkluderer stadigvæk mad.

Den gode ting ved det er at vi så har mulighed for at få flere tilmeldinger ogvære bedre forberedt og ude i bedre tid med de forskellige tiltag der skal sikre os tilslutning og iøvrigt at det kan blive et fedt semina.

Folk der allerede har købt billet, vil blive kontaktet enkeltvis i løbet af de næste par dage med hensyn til om de vil have pengene tilbage eller en billet til næste seminar (+ refusion af prisforskellen) samt eventuel kompensation.

Vi beklager selvfølgelig meget og håber på at få et fedt arrangement på benene.

Poul (ptpoul) og Anders (incognito)

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Selvom det er noget lort for jer + deltagerne, så er jeg glad. Ville nemlig rigtig gerne med, men den 14. var no-go. Håber på den nye dato passer bedre ind i min kalender.

Desuden mener jeg også 375 er en mere fair pris. Regner ikke med at JBO skal have honorar?

/N

Link to comment
Share on other sites

Selvom det er noget lort for jer + deltagerne, så er jeg glad. Ville nemlig rigtig gerne med, men den 14. var no-go. Håber på den nye dato passer bedre ind i min kalender.

Desuden mener jeg også 375 er en mere fair pris. Regner ikke med at JBO skal have honorar?

/N

så regner du forkert... en del tusinde forkert, kan jeg hilse og sige... Og det er efter han er snakket temmeligt meget ned endda. Det hele er baseret på at en masse folk gør noget arbejde enten gratis eller til (for dem) spotpris, så jeg er da ked af at de 500 blev opfattet som unfair? Det er ikke fordi vi forsøger at rage til os selv kan jeg afsløre.

Link to comment
Share on other sites

så regner du forkert... en del tusinde forkert, kan jeg hilse og sige... Og det er efter han er snakket temmeligt meget ned endda. Det hele er baseret på at en masse folk gør noget arbejde enten gratis eller til (for dem) spotpris, så jeg er da ked af at de 500 blev opfattet som unfair? Det er ikke fordi vi forsøger at rage til os selv kan jeg afsløre.

Havde fået en ide om at JBO netop pga emnet gerne ville være med til at bidrage med et oplæg. Men her tog jeg fejl.

Diskussionen om 500 eller 375 handler ikke om overskud/profit til jer, men om hvad man er villig til at betale for det pågældende arrangement. Om det var 100% profit i jeres lomme eller ej, kan da rage mig en høstblomst. Hvad der er interessant for mig er om jeg mener 500kr er en pris jeg vil give for netop arrangementet. I den sammenhæng ytrede jeg bare forståelse for en større velvillighed til at betale 375, end 500.

Men sorry hvis jeg har anfægtet noget du har følt behov for at forsvare i denne sammenhæng.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share