JS taler om sig selv, - efter forlæg af MZ!


JØRGEN STORM
 Share

Recommended Posts

hehe hold da helt kæft en tråd..... LOL hvad er dommen så JS hot or not ?

JS er en lille mand med en del viden vedrørende træning mm., der bag skræmens beskyttende anonymitet på ynkelig vis prøver at puste sig op til noget spændende.

Eneste problem for ham er bare, at hver gang han besøger MOL, så indser han hvor sørgeligt lille hans viden er, og i afmagt blot skriver nedladende indlæg om alt og alle.

Synes det er trist at en sådan mand skal forpeste den positive og konstruktive atmosfære på MOL. :angry:

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

JS er en lille mand med en del viden vedrørende træning mm., der bag skræmens beskyttende anonymitet på ynkelig vis prøver at puste sig op til noget spændende.

Det var godt nok noget af en beskyldning.

JS er en af de få, der ikke er anonym her på MOL.

En kapacitet der har skrevet en masse gode artikler, og tør stå frem og vise, hvem han er, både på Getbig og her.

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

JS -> Anonymitet har intet at gøre med om man er højtråbende eller det modsatte. Anonymitet er spørgsmål om, hvorvidt man tager en taktisk udgangspunkt, hvor man ikke kan rammes, selvom man ytrer sig.

Du er højtråbende, men særdeles anonym. Tvivler stærkt på, at du har nosser og hjerne nok til, at du er på samme måde IRL. Husk det.

Respekt kommer af hvor meget man har at tilbyde andre (uden tanke på egen gevinster af dette). Respekt kommer ikke af at være den der råber højest. ;)

Henning -> Se ovenfor.

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

JS -> Anonymitet har intet at gøre med om man er højtråbende eller det modsatte. Anonymitet er spørgsmål om, hvorvidt man tager en taktisk udgangspunkt, hvor man ikke kan rammes, selvom man ytrer sig.

Du er højtråbende, men særdeles anonym. Tvivler stærkt på, at du har nosser og hjerne nok til, at du er på samme måde IRL. Husk det.

Respekt kommer af hvor meget man har at tilbyde andre (uden tanke på egen gevinster af dette). Respekt kommer ikke af at være den der råber højest. ;)

Henning -> Se ovenfor.

Anonymitet er, når man skjuler sig, eller sin identitet.

Jeg troede, at vi alle kendte udtrykket at optræde anonymt.

Anonyme vidner. Aviserne optager ikke anonyme debatindlæg osv...

Iøvrigt har JS tilbudt meget i kraft af de artikler på Getbig han har skrevet, og i de debatindlæg han ellers har skrevet.

Der har han da givet af sin viden, og jeg er vel ikke den eneste, der har taget til mig af det...

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

JARVIG13:

"Anonymitet har intet at gøre med om man er højtråbende eller det modsatte. Anonymitet er spørgsmål om, hvorvidt man tager en taktisk udgangspunkt, hvor man ikke kan rammes, selvom man ytrer sig.

Du er højtråbende, men særdeles anonym. Tvivler stærkt på, at du har nosser og hjerne nok til, at du er på samme måde IRL. Husk det."

Du er et vrøvlehoved, men du kan selvfølgelig godt lave dine egne definitioner ligesom du også er velkommen til at angribe eller forsvare påstande fremført af dig selv!

For alle andre betyder anonymitet at INGEN ved hvem man er, så alene af den grund er dit indlæg noget usigeligt vrøvl!

Du kan også tvivle på præcist hvad du har lyst til, men jeg kan forsikre dig om, at jeg er præcis lige sådan IRL, husk det nu og glem det aldrig!

Hvem skulle også ønske at "ramme" mig, -og hvad indebærer dette udtryk?

Taler vi om trusler om fysisk overlast, så nærmer man sig problemer med straffeloven, men indtil videre har jeg da haft held til kun at uddele røvfuld fremfor at modtage samme, men hvem ved hvad fremtiden vil bringe?

PS:

Respekt kommer i hvert fald IKKE af tanketomt og kritikløst at efterplapre pøblen på den mest intetsigende og mest proletariske måde!

Edited by JØRGEN STORM
Link to comment
Share on other sites

Ak ja, frygtede det. Vi har at gøre med en trist, bitter mand i fyrrene, med en social intelligens som en 7-årig og et intellektuelt abstraktionsniveau som en middelmådig 9-klasseelev ikke ville blive skrænt af. B)

For alle andre betyder anonymitet at INGEN ved hvem man er
Lige netop! Jeg ved ikke, hvem du er – for mig er du bare en elektronisk kuriositet, der ofte forstyrre min læsning på MOL. At se et menneske i øjnene ansigt til ansigt giver et (indrømmet – overfladisk) kendskab til den anden person, som Internettet ikke giver mulighed for. Derfor den omtalte anonymitetet. Hvor svært kan det være at forstå.
så alene af den grund er dit indlæg noget usigeligt vrøvl!

Nej, kun hvis man har et intellekt som en 12-årig. :huh:

Du kan også tvivle på præcist hvad du har lyst til, men jeg kan forsikre dig om, at jeg er præcis lige sådan IRL, husk det nu og glem det aldrig!
Sørgeligt. :( Man giver dig en vandpyt med en centimeters vanddybde i, og du plasker i som var det i Øresund med udspring fra 10-meter vippen.

Du er vist ikke mand med særligt veludviklet positiv selvfølelse eller mentalt overskud. Kort og godt: Du er en menneskelig krøbling.

Alle mennesker vil gerne elskes, være afholdt og respekteret for den de er. Dette kræver mod. At stå ved sine gode OG DÅRLIGE egenskaber er svært. Tænk hvis folk ikke elsker og respekterer én, i det øjeblik de ved, hvem man i virkeligheden er nede bag facaderne. Dette er en socialpsykologisk udfordring alle mennesker står overfor. Og svært er det – man kan jo godt nok komme ud af det som sejrende individ og menneske - men man kan jo også vejes og findes for let og værdiløs. De fleste lærer dog med årene at tackle og forholde sig til det, så de kommer fremad i livet uden at kompromitterer hverken sig selv eller andre med deres løsning på udfordringen.

Men ikke JS. JS har valgt den mindst mandige og mest infantile og ynkelige vej. JS tænker – ”Hvis nu jeg sviner alle mennesker jeg møder til med det samme, så ved jeg hvor jeg har dem. Ja, de vil hade mig. Ja, de vil sikkert sige ”sikken et ynkeligt ligegyldigt menneske””. Men JS kan i sine egne lille tankeverden overbevise sig selv om, at det er hans valg. At JS har fuld kontrol over situationen. Ja, videre endnu – JS er jo et dejligt og elskeligt menneske, der blot gennem sit overlegne intellekt og sin finurlige menneskeforståelse leger med de sociale bånd mellem mennesker. Men ak – så vågner JS, og indser igen sine menneskelige mangler. Og så ryger tommelfingeren i munden, mens han mumler ”mor trøst mig, de andre vil ikke lege med mig”. Men mor er der ikke. Dog har JS en lille computer, som han kan skrive på – og vupti – ud kommer tre-fire nye ironiske, nedladende og arrogante JS-indlæg. Sådan kan vi blive ved og ved.

PS: Jeg tror dog stadig ikke du er sådan IRL. Så skulle du rent faktisk være det mest ubehagelige menneske jeg har hørt om. Hmmmmm, tvivler på dette. Så spændende er du desværre ikke.

Hvem skulle også ønske at "ramme" mig, -og hvad indebærer dette udtryk?

Ramme dig!

Vel, bogstavet generelt og Internettet specielt er en taknemmelig udtryksform. Nå, først man har postet sine ideer og tanker, ja så er den prut ude. Jo, godt nok reagerer folk godt nok på ens meninger og udsagn. Men gør det ondt? Nej, vel. Overhovedet ikke. De mennesker du diskuterer med ”eksisterer jo ikke”. De er bare nuller og ettaller der i kryptiske formationer flyder gennem cyberspace. Underholdende? Ja. Skræmmende? Nej.

Men IRL! Der er det sq ikke så sjovt at blive afvist. Har jeg ikke ret JS? Du har da prøvet det tit, formoder jeg!

men indtil videre har jeg da haft held til kun at uddele røvfuld fremfor at modtage samme
Undrer mig ikke. Nå argumenterne holder op, træder ussel og simpel vold ofte ind i stedet. :angry: Overrasker mig overhovedet ikke. ;)
Respekt kommer i hvert fald IKKE af tanketomt og kritikløst at efterplapre pøblen på den mest intetsigende og mest proletariske måde!

Jamen, jamen, jamen søde, lille JS vi taler jo slet ikke om mig. :( Hold dig til emnet. :teachingfinger:

Link to comment
Share on other sites

Jarvig13:

"Kan regne ud det er svært at forholde sig til sine egne manglende evner. Bare rolig det kommer med tiden - selv for åndsamøber."

Det er faktisk ret godt, at der er et eller andet, du trods alt kan regne ud, - samt at du - bedre sent end aldrig, er nået lidt videre i din selverkendelse!

Jeg foreslår også, at du udviser lidt større opfindsomhed i dine fremtidige epistler, da underholdningsværdien er stærkt for nedadgående!

Link to comment
Share on other sites

Jeg foreslår også, at du udviser lidt større opfindsomhed i dine fremtidige epistler, da underholdningsværdien er stærkt for nedadgående!

Indse det, JS, du har fået en syngende lussing, en veritabel supersmældende kindhest, du slet ikke kan håndtere. Hæhæ, selber schuld! :lol: :devil:

Link to comment
Share on other sites

Igen - vi taler ikke om mig - men smart måde du undgår at forholde dig til dig selv på - NOT. :retard:

Men hvis du endelig vil vide det:

bedre sent end aldrig, er nået lidt videre i din selverkendelse!
Nemlig! :) Jeg er et menneske med fejl og mangler. Prøver at forbedre dette hvor jeg kan, og forholde mig til det jeg ikke kan forbedre. Det er svært! Men ved du hvad? Man dør sq ikke af det. :w00t: Prøv det. ;)
da underholdningsværdien er stærkt for nedadgående!

Underholdningsværdien! :retard:

Livet er da fuldt med humor. Men ikke alt skal måles med underholdningsværdiens strenge målkrav. Lær det!

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Gab, hvor du keder mig JS.

Grunden til jeg overhovedet kommenterer nogen af dine indlæg er fordi dumhed og menneskefjendske holdninger ikke skal stå uanfægtet hen.

Men tro endelige ikke det er fordi du er interessant. Du er bare en røvkedelig, ignorant og lettere dyssocial stakkel. :(

Link to comment
Share on other sites

Faktuelle fejl og generelt sludder i dit indlæg

- Ingen tanker: Forkert! Kognition medfører altid tanker!

- Socialdemokrat: Forkert! Jeg er liberalist

- Slimet: Hmmm, ikke helt sikker på hvad du mener, uddyb venligst

- Lystreptil: Ordet findes ikke. Men hvis du mener lyst-reptil, så må du vist også lige uddybe denne del

Det går vist ikke så godt med de selv de helt simple ting i små nemme indlæg, hva' JS? En gang imellem burde du faktisk prøve på at bevise (bare overfor dig selv i det mindste) at dine frontallapper virker nogenlunde efter hensigten. :lol:

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

jarvig:

Man kan IKKE anvende betegnelsen tanker om de sporadiske og sjældent forekommende socialdemokratiske reflekser, du som ægte lystreptil demonstrerer til overflod!

Jeg kunne godt forklare dig, hvad slimet betyder, men det forbyder min gode smag og kostbare tid mig!

Men prøv evt. at kaste et blik på din lille buttede drengehånd, når du på et eller andet tidspunkt er færdig med at lege med dig selv, så har du en god ide om hvad der menes!

"Det går vist ikke så godt med de selv de helt simple ting i små nemme indlæg, hva' JS?"

Det går skam glimrende, - og legende let, - var der iøvrigt IKKE et "de" for meget?

"En gang imellem burde du faktisk prøve på at bevise" bla bla bla.

Det gode ved at være så smuk, rig, klog, begavet, talentfuld ej at forglemme vellugtende og fyrig som undertegnede, er at jeg IKKE behøver at bevise noget overfor mig selv eller småkårsfolk, der for længe

siden har overskredet deres sengetid!

PS: Jeg har masser af tid, jeg skriver på en artikel med den anden hånd og ser fjernsyn medens vi hygger os med dette tidsfordriv, - men skal du IKKE i skole eller børnehave i morgen tidlig?

Edited by JØRGEN STORM
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share