JS taler om sig selv, - efter forlæg af MZ!


JØRGEN STORM
 Share

Recommended Posts

Fantastisk - endnu et JS indlæg, hvor der svares i øst, når der kommenteres i vest!

Man kan IKKE anvende betegnelsen tanker om de sporadiske og sjældent forekommende socialdemokratiske reflekser
Faktuelt forkert. Tanker er tanker, så simpelt er det.
Jeg kunne godt forklare dig, hvad slimet betyder, men det forbyder min gode smag og kostbare tid mig!

Altså intet svar på selv helt simple ting. Ufatteligt. :retard:

Men prøv evt. at kaste et blik på din lille buttede drengehånd, når du på et eller andet tidspunkt er færdig med at lege med dig selv, så har du en god ide om hvad der menes!
Nååååå, det er sådan du mener. Jamen det vil jeg så gøre. Det er vist ikke så slemt at være slimet. Det har jeg det fint med. :D
var der iøvrigt IKKE et "de" for meget?

Jooo, det da vist rigtigt. Skarpt nok. :w00t: Jeg ser, at i hvert fald dit visuelle perceptionscenter virker fint. Nu skal vi bare have resten med. <_<

Det gode ved at være så smuk, rig, klog, begavet, talentfuld ej at forglemme vellugtende og fyrig som undertegnede, er at jeg IKKE behøver at bevise noget overfor mig selv eller småkårsfolk
Nej, nej. Du misforstår - igen (det sker hele tiden, hva'?). Åhhh undskyld - kom tommelfingeren igen op i munden?

Nej, hvis du havde evnet at læse og forstå :w00t: mine ellers meget klare sætninger, så ville du indse, at jeg sagde "bevise det overfor dig selv). Os andre behøver du sq ikke bevise noget overfor - dine indlæg taler for sig selv. :lol:

Jeg har masser af tid, jeg skriver på en artikel med den anden hånd og ser fjernsyn medens vi hygger os med dette tidsfordriv

Jamen, det var da rart at høre. Ved ikke lige hvad jeg skal bruge den oplysning til, men hvad - det er ikke første gang at skriftstrømmen fra dig ikke lige kan leve op til prædikateterne informativt eller kommunikativt. :retard:

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

"Fantastisk - endnu et JS indlæg, hvor der svares i øst, når der kommenteres i vest!"

Jamen jeg er da også ret fantastisk, - selvom dine småskriblerier INTET har med kommentarer at gøre!

Det er rent socialkammeratligt uglegylp, - længere er den IKKE!

"Faktuelt forkert. Tanker er tanker, så simpelt er det."

Faktuelt forkert, tanker forudsætter tænkning, - det har du på INTET tidspunkt demonstreret, - kun fraværet af samme!

"Ufatteligt."

For dig, - uden tvivl!

"Nååååå, det er sådan du mener. Jamen det vil jeg så gøre. Det er vist ikke så slemt at være slimet. Det har jeg det fint med."

Glæder mig at høre, - ellers ville du som slimet lystreptil også have et uløseligt problem

"Skarpt nok."

Knivskarpt som sædvanligt!

"Nej, nej. Du misforstår"

Nej, nej, - jeg misforstår INGENTING! -

"hvis du havde evnet at læse og forstå mine ellers meget klare sætninger"

Det kan jeg gøre medens jeg sover og med hovedet vendt den anden vej!

"Os andre behøver du sq ikke bevise noget overfor - dine indlæg taler for sig selv."

Korrekt, - derfor prøver jeg heller IKKE!

"Ved ikke lige hvad jeg skal bruge den oplysning til"

Det kan IKKE undre nogen!

Sov godt!

Edited by JØRGEN STORM
Link to comment
Share on other sites

Dine kommunikative instrumenter er rimeligt begrænsede - og stort set ubrugelige.

JS stram dig an - hvis du ikke skal falde helt igennem. Det er faktisk ganske fornøjeligt at se dig famle rundt uden at have noget at gribe fast i. Behøver jeg at minde dig om, at dit plask fra 10-metervippen stadig runger i min lejlighed. :lol:

Link to comment
Share on other sites

"Dine kommunikative instrumenter er rimeligt begrænsede"

Tværtimod, de er ekstraordinært veludviklede og altomsiggribende, - det er bl. a. derfor folk står i kø for at jeg skal skrive for dem!

"og stort set ubrugelige."

For en firårig pattegris er næsten alt ubrugeligt, herunder kondomer og dialog på modent og voksent niveau!

"JS stram dig an - hvis du ikke skal falde helt igennem."

Det gør jeg ALDRIG, -de huller jeg bevæger mig i er heller IKKE store nok! :rolleyes:

"Det er faktisk ganske fornøjeligt at se dig famle rundt uden at have noget at gribe fast i. "

Dels famler jeg ALDRIG, - og dels har jeg ALTID noget stort og solidt indnfor rækkevidde, som jeg kan gribe fat i!

"Behøver jeg at minde dig om, at dit plask fra 10-metervippen stadig runger i min lejlighed."

Nej, det er overflødigt, - selv en tabt knappenåls kontakt mod gulvet vil "runge" i en kondemneret slumlejlighed! :D

--------------------

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 4 months later...
  • 3 months later...
Guest PlayboY

Ja nu har jeg også spildt en masse tid på det.. Det er jo helt grotesk med de indsnævrede og ud over alle grænser kritiske og regelfaste holdninger, og en selvophøjen ud over alle grænser..

Nå jeg bøffede åbentbart i den med at han var militærmand, det passede ellers lige så godt på ham inden i mit hovede ;)

Nogen der ved hvad affen så beskæftiger sig med, siden han plaprer løs om sit kendskab til divser politiker, sin magtfulde stilling og sin røven fuld af penge? :blink:

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Den sande og korte forklaring på at jeg HAR det link er følgende:

Kender en grafiker i Syd Afrika som er homosexuel, han søger så på profiler for homo'er i KBH for spas og finder DKMAN, sender linket til mig med følgende ord: "WOW! Damn he looks old, but he's ripped, looks like Winny (Winstrol) to me."

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Den sande og korte forklaring på at jeg HAR det link er følgende:

Kender en grafiker i Syd Afrika som er homosexuel, han søger så på profiler for homo'er i KBH for spas og finder DKMAN, sender linket til mig med følgende ord: "WOW! Damn he looks old, but he's ripped, looks like Winny (Winstrol) to me."

Hahaha.. Uhh jeg gnider mig i hænderne over dette.. Tror da vist at onkel jørgen for morgenkaffen galt i halsen når han ser vores lille afsløring :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha.. Uhh jeg gnider mig i hænderne over dette.. Tror da vist at onkel jørgen for morgenkaffen galt i halsen når han ser vores lille afsløring 

De fleste er da bekendt med JS orientering. Derfor ikke nogen "afsløring"

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share