Cupitos World of traning


Cupito
 Share

Recommended Posts

Uddannelse: Starter på bodybike instruktør uddannelse i det nye år. Igang med at blive instruktør hos concept1010.

Skal det forståes som at du er under uddannelse ved 1010 eller blot ved at blive ansat ?

Tillykke med dit vægttab iøvrigt, hvis du fortsætter sådan kunne du godt ende med at blive en vixen og i dét henseende kan du lige får mit nummer :wink:

Edited by Achilles
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med et rigtig flot vægttab. Det kan du sagtens være stolt af, det er desværre forbeholdt relativt få, at have evnen til at gøre det der skal til. Du skriver dog ikke hvordan du har opnået vægttabet. (-:

Mht Concept1010 synes jeg du skal læse Morten Zacho´s artikel om samme her på siden.

Link to comment
Share on other sites

Martin og Kristian... Er ikke helt med på hvad i skriver, er lidt i tvivl om i prøver at være sjove eller det er kritik? :smile:

Martin og Kristian aka Manageren har taget det man kalder hormoner. Som et resultat af det, har du nu svært ved at styre dem. Det er en almindelig bivirkning.

Så i det her tilfælde er det ikke kritik, det er brunst. :tongue:

Jeg kan trøste dig med at du kan bænke mere end dem begge. Så no worries

Link to comment
Share on other sites

Det er virkelig et imponerende vægttab du har præsteret! :4thumbup:

Jeg er spændt på at høre hvad du synes om Zumba - synes jeg har fået lidt blandede meldinger, og tror det afhænger en del af instruktøren. Har ikke selv prøvet det, men tog en omgang "latinmix" i FW for et par uger siden, og der var jeg ikke imponeret....

Link to comment
Share on other sites

Latin mix er desværre langt fra Zumba, men meget sjovt. Elsker reggeaton, merengue og salsa så blev også rigtig skuffet over latin mix.. Men sjovt for dem som ikke kender musikken og rytmen.

Er faktisk ok glad for det sted jeg er kommet hen, det en gammel nisse der har danse skolen :-) Mit formål er at komme lidt ind i det og så starte på en anden skole... På den nuværrende skole giver jeg 350kr for ubegrænset en mdr. Hvor jeg skal give 1000kr for 10 gange på den anden.

Men sjovt er det!!!

Ok, jeg synes så merengue er møgkedeligt. :blush: Men ok, nu har jeg også danset salsa mv. i en del år efterhånden - så jeg foretrækker i udgangspunktet at tage workshops, der er delt op efter stilart (salsa/mambo, reggaeton, chachacha eller hvad det nu kan være). Men ja, du har nok ret i at det er sjovt, hvis man ikke kender så meget til de latinamerikanske danse. :smile:

Men godt at du er tilfreds med det sted du går til Zumba. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share