2års træning + 8 mdrs pause = lort!


Heine
 Share

Recommended Posts

Hey,

Har trænet 2 år og gik fra at veje 63kg til at veje 73, alt sad okay! Har så holdt pause i 7-8 måneder pga. manglende lyst og nu siger kroppen lidt mave 75-76kg.. Det skal der gøres noget ved!!!

Jeg efterspørger derfor en madplan og styrketræningsprogram som passer til mig..

Min hverdag:

Morgen: Står op omkring 7.00, kører på arbejde kl. 7.25 efter et bad osv.... Ingen mad!

- Mine tanker er her noget Havregryn med letmælk, skal være nemt og hurtigt..

Arbejde:

Møder kl. 8, arbejder som kommunikations chef, hvor der er fin kantine!

9.00: "Morgenmad", i kantinen er der stillet grov franskbrød, rugbrød, jord + hindbær marmelade og ost på bordet.

- Jeg kan ikke li kold ost, smeltet ost har jeg det fint med.. ja lidt underligt :)

- Mine tanker var at her ville jeg tage et "shake" med proteinpulver i + vand + havregryn

12.00: "Middag", kantine damen har en ret stor salatbar hvor der bla. er tun, men ingen pasta!.. Endvidere er der en varm ret, det kan være lige fra sundt kylling filet til hotdogs! Der er endvidere diverse pålæg men ikke noget sundt pålæg..

- Mine tanker Jeg kunne godt tage tun, salat, æg rugbrød hverdag, men jeg er bange for det bliver træls i længden, ved ikke helt hvad jeg skal gøre her!

15.00: "Eftermiddag", der er ikke pause her, men jeg kan tage en banan og så er jeg hjemme kl 17.00 hvor jeg har mulighed for at tage noget mad inden træning, men ved ikke hvad, skal helst være nemt!

17.30: "Træning", efter træning halv shake med vand, protein pulver og havregryn

18.30-19.00: Aftensmad: Jeg elsker at lave god mad og kan generelt godt li at lave mad, så jeg er åben for mange forslag her, helst nogle lidt spændende ingredienser.. Da jeg trænede sidst stod den på kylling + ris i næsten et år, er dog ikke træt af det endnu, mennnn andre ting er måske lidt mere velkommen :)

Kl. 22.00 nat mad: noget nemt og hurtigt!

Om mig:

Jeg er 182cm

24 år

alm. bygning