2års træning + 8 mdrs pause = lort!


Heine
 Share

Recommended Posts

Hey,

Har trænet 2 år og gik fra at veje 63kg til at veje 73, alt sad okay! Har så holdt pause i 7-8 måneder pga. manglende lyst og nu siger kroppen lidt mave 75-76kg.. Det skal der gøres noget ved!!!

Jeg efterspørger derfor en madplan og styrketræningsprogram som passer til mig..

Min hverdag:

Morgen: Står op omkring 7.00, kører på arbejde kl. 7.25 efter et bad osv.... Ingen mad!

- Mine tanker er her noget Havregryn med letmælk, skal være nemt og hurtigt..

Arbejde:

Møder kl. 8, arbejder som kommunikations chef, hvor der er fin kantine!

9.00: "Morgenmad", i kantinen er der stillet grov franskbrød, rugbrød, jord + hindbær marmelade og ost på bordet.

- Jeg kan ikke li kold ost, smeltet ost har jeg det fint med.. ja lidt underligt :)

- Mine tanker var at her ville jeg tage et "shake" med proteinpulver i + vand + havregryn

12.00: "Middag", kantine damen har en ret stor salatbar hvor der bla. er tun, men ingen pasta!.. Endvidere er der en varm ret, det kan være lige fra sundt kylling filet til hotdogs! Der er endvidere diverse pålæg men ikke noget sundt pålæg..

- Mine tanker Jeg kunne godt tage tun, salat, æg rugbrød hverdag, men jeg er bange for det bliver træls i længden, ved ikke helt hvad jeg skal gøre her!

15.00: "Eftermiddag", der er ikke pause her, men jeg kan tage en banan og så er jeg hjemme kl 17.00 hvor jeg har mulighed for at tage noget mad inden træning, men ved ikke hvad, skal helst være nemt!

17.30: "Træning", efter træning halv shake med vand, protein pulver og havregryn

18.30-19.00: Aftensmad: Jeg elsker at lave god mad og kan generelt godt li at lave mad, så jeg er åben for mange forslag her, helst nogle lidt spændende ingredienser.. Da jeg trænede sidst stod den på kylling + ris i næsten et år, er dog ikke træt af det endnu, mennnn andre ting er måske lidt mere velkommen :)

Kl. 22.00 nat mad: noget nemt og hurtigt!

Om mig:

Jeg er 182cm

24 år

alm. bygning

Højt stofskifte, har altid spist det jeg har lyst til uden at tage på, dog er der kommet meget lidt mave det seneste års tid, dog skal det taget i betragtning jeg næsten har været i byen hver weekend, af og til 2 gange.. Ikke spist sundt og ikke lavet noget motion.. Så må gå ud fra jeg har et meget højt stofskifte!

Træning:

Havde forestillet mig at træne, mandag, onsdag og fredag.. Mit mål er ganske enkel størrelse, altså mere muskuløs!

Hvis jeg har manglet og svare på noget der kan bidrage til en bedre træningsplan / madplan må i endelig sige til..

Link to comment
Share on other sites

Jeg spørge måske dumt :blush:

Hvis du inden pausen har taget 10kg på som sad rigtigt, hvorfor gør du ikke som dengang både mht. kost og motion, for det må jo have virket fint?

Altså alt sad rigtigt i den forstand jeg var meget tynd i forhold til min højde, så bare det jeg tog på ville klæ mig, noget af det var self muskel og sad ret godt.. Men mit problem var lidt at det var en forkert kost jeg kørte, har måske en anelse om mit stofskifte er ved at ændre sig, er jo i den alder..

Så derfor vil jeg gerne have et program og en madplan der virker bedre kontra det jeg kørte dengang, hvor jeg ved madplanen ikke var optimal og træningen var heller ikke optimal, kørte ikke squat eller dødløft f.eks...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share