Historien om en pige..


Studenten
 Share

Recommended Posts

Hej derude, og glædelig jul nu jeg er i gang.

Dette er historien om en pige (Mig selv) og min succes, samt fremtidens træning og rammersjak.

I starten af august i år besluttede jeg mig for, at jeg ikke længere ville finde i mig at være buttet. Jeg greb derfor fat i nærmeste slankebog og begyndte en livstils ændring. Jeg begyndte at dyrke lidt motion, og tog en kold tyrker fra al sodavand, slik, junkfood og usunde fødevarer.

Utroligt nok var viljen stærkere end resten af verden, for vægten begyndte hurtigt at falde og målebåndet kunne strammes lidt ind for hver måned der gik.

Til tider var det hårdt, og nogle gange når der var fødselsdag i klassen og de andre nød drømmekage og cola, var det da også ganske trist at sidde med intet andet end en halv agurk og en drøm... Men det var det værd!

Mit navn vil jeg ikke fortælle dig, men du kan kalde mig Studenten.

Jeg er en 18 årig pige fra Sønderjylland. Jeg er 168cm høj og er gået fra 70kg ned til 57kg!

Jeg kan nu smide mine gamle størrelse 44 bukser ud, for mine nye størrelse 36 bukser passer simpelthen perfekt.

Jeg er gladere nu, men går stadig efter den bikini-krop jeg ønsker mig, og intet skal stå i vejen for mit mål! Den her tøs skal nok opnå den fulde evolution fra klassens søde pige til Sexy Kitty- rawr!

Ønsk mig held og lykke :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er en 18 årig pige fra Sønderjylland. Jeg er 168cm høj og er gået fra 70kg ned til 57kg!

Tillykke med det flotte vægttab! Har du nogle før/efter billeder? Og hvor lang tid har det taget?

Held og lykke!

Husk billeder!

Mvh

Hov

Du får ikke mit navn, men du kan kalde mig Farmand

Må jeg også kalde dig farmand?

Edited by Deppe
Link to comment
Share on other sites

Hej derude, og glædelig jul nu jeg er i gang.

Dette er historien om en pige (Mig selv) og min succes, samt fremtidens træning og rammersjak.

I starten af august i år besluttede jeg mig for, at jeg ikke længere ville finde i mig at være buttet. Jeg greb derfor fat i nærmeste slankebog og begyndte en livstils ændring. Jeg begyndte at dyrke lidt motion, og tog en kold tyrker fra al sodavand, slik, junkfood og usunde fødevarer.

Utroligt nok var viljen stærkere end resten af verden, for vægten begyndte hurtigt at falde og målebåndet kunne strammes lidt ind for hver måned der gik.

Til tider var det hårdt, og nogle gange når der var fødselsdag i klassen og de andre nød drømmekage og cola, var det da også ganske trist at sidde med intet andet end en halv agurk og en drøm... Men det var det værd!

Mit navn vil jeg ikke fortælle dig, men du kan kalde mig Studenten.

Jeg er en 18 årig pige fra Sønderjylland. Jeg er 168cm høj og er gået fra 70kg ned til 57kg!

Jeg kan nu smide mine gamle størrelse 44 bukser ud, for mine nye størrelse 36 bukser passer simpelthen perfekt.

Jeg er gladere nu, men går stadig efter den bikini-krop jeg ønsker mig, og intet skal stå i vejen for mit mål! Den her tøs skal nok opnå den fulde evolution fra klassens søde pige til Sexy Kitty- rawr!

Ønsk mig held og lykke :wink:

Hvordan ved jeg at det her virkelig er en historie om en pige når du ikke poster billeder, prøver du at snyde os?

Held og lykke mig!

Mvh. Nåh ja, du kan kalde mig Pappa dragon

Edited by Achilles
Link to comment
Share on other sites

Til alle der vil have billeder: Not gonna happen pervs! Man ved jo ikke hvilke skumle typer der lurer :blink:

Så er det den 10 december og SSO-opgave ugen starter denne Mandag, hvilket desværre betyder at jeg højest sandsynligt ikke får trænet hele den uge! Jeg er godt klar over at jeg nok ikke tager meget på af det, da jeg spiser under mit ligevægts-mål, men jeg er stadig bange for at en hel uge foran en computerskærm for at skrive eksamens opgave¨, vil resulterer i at jeg tager 1-2 kg på.

Jeg krydser fingre for at det ikke sker..

Link to comment
Share on other sites

Til alle der vil have billeder: Not gonna happen pervs! Man ved jo ikke hvilke skumle typer der lurer :blink:

Heldigvis så lurer de skumle typer ikke herinde, som du også kan læse ovenover :smile:

Men velkommen til, og tillykke med det flotte vægttab. Tror dog ikke du skal være synderligt nervøs for at tage på. Så vidt jeg husker stressede jeg over min SSO, så jeg næsten ikke fik noget at spise alligevel.

Link to comment
Share on other sites

Til alle der vil have billeder: Not gonna happen pervs! Man ved jo ikke hvilke skumle typer der lurer :blink

Du skal nok få nogle billeder den anden vej også!!!!

Så er det den 10 december og SSO-opgave ugen starter denne Mandag, hvilket desværre betyder at jeg højest sandsynligt ikke får trænet hele den uge! Jeg er godt klar over at jeg nok ikke tager meget på af det, da jeg spiser under mit ligevægts-mål, men jeg er stadig bange for at en hel uge foran en computerskærm for at skrive eksamens opgave¨, vil resulterer i at jeg tager 1-2 kg på.

Jeg krydser fingre for at det ikke sker..

Med al respekt for gymnasiet, så tror jeg ikke du skal regne med at skulle sidde foran computeren 24/7 for at skrive din SSO-opgave. Så der burde være tid at bruge 1-2 timer i centeret et par gange i løbet af ugen.

Link to comment
Share on other sites

Så er det den 10 december og SSO-opgave ugen starter denne Mandag, hvilket desværre betyder at jeg højest sandsynligt ikke får trænet hele den uge! Jeg er godt klar over at jeg nok ikke tager meget på af det, da jeg spiser under mit ligevægts-mål, men jeg er stadig bange for at en hel uge foran en computerskærm for at skrive eksamens opgave¨, vil resulterer i at jeg tager 1-2 kg på.

Jeg krydser fingre for at det ikke sker..

Øh, det er sgu da en mærkelig prioritering.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er lidt uenig med de andre. Hvis du ikke kan overskue at træne ordentligt samtidig med du skriver denne opgave så lad være. Du bør dog nok gå / cykle et par småture eller noget, for der er sgu ingen der kan koncentrere sig hardcore 16-18 timer i døgnet i en hel uge.

Til alle der vil have billeder: Not gonna happen pervs! Man ved jo ikke hvilke skumle typer der lurer :blink:

Så er det den 10 december og SSO-opgave ugen starter denne Mandag, hvilket desværre betyder at jeg højest sandsynligt ikke får trænet hele den uge! Jeg er godt klar over at jeg nok ikke tager meget på af det, da jeg spiser under mit ligevægts-mål, men jeg er stadig bange for at en hel uge foran en computerskærm for at skrive eksamens opgave¨, vil resulterer i at jeg tager 1-2 kg på.

Jeg krydser fingre for at det ikke sker..

Det skal du ikke være bange for.

Jojo, det sker da sikkert, men du skal ikke være bange for det.

1-2 kg. betyder ingenting, og du går højst sandsynligt mere op i din vægt end du bør.

Folk som konstant går op i deres vægt på en sådan måde har lettere ved at få spiseforstyrrelser og sikkert også andre knap så fede ting :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mange tak til alle der svarede, men billederne beholder jeg stadig for mig selv indtil jeg er lidt mere tilfreds med ´muffin maven´

Lad os lave en aftale. Hvis jeg nogensinde får den accetable bikini-mave jeg ønsker mig, så skal jeg nok lægger jeg et billede ud :wink:

______________________

Jeg tror egentlig det er rigtigt nok, at jeg burde kunne klemme lidt træning ind mens jeg laver opgave, men jeg vil jo stadig ikke få lige så meget motion, som jeg gør på en normal hverdag. Skal jeg være ærlig har jeg ofte ved de størrer opgaver ingen energi eller overskud til andet end selve opgaven da det optager så meget af min tid og koncentration, jeg går meget højt op i mine karakterer så det skal gerne være prima-arbejde!!

Ak ja, det skal nok gå. Jeg må bare smide de par kilo jeg tager på bagefter, hvor surt det end er.

Til Dr.Duren der skrev; Øh, det er sgu da en mærkelig prioritering.

Hvorfor det? Jeg stresser da ekstremt over opgaven og har læst op i flere uger til den selvom den ikke engang er begyndt endnu, men da dette er et motions/vægttabs forum og ikke et lektie/eksamens-angst forum, mente jeg at det var det mest relevante at skrive i en logbog der omhandler vægttab :wink:

D.10 December-

Mine forældre mener jeg er fint slank som jeg er, men at jeg blot er genetisk udfordret... Jeg er en aaaanelse bange for at de har ret. Samtlige kvinder på min mors side af familien har ret store maver, selv min moster der er tynd som et siv alle andre steder end lige bulen på maven. Jeg vil dog stadig gerne miste mere af mavefedtet, jeg ved jeg kan gøre det bedre, jeg skal bare kæmpe lidt hårdere for det.

Det er ved at være ret svært at holde motivationen for motion oppe, jeg har altid og vil altid afsky alle former for motion/sport, men jeg fortsætter for formens skyld.

Jeg skal nok få bikini-figur om det så dræber mig!! :devil:

Edited by Studenten
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Julen er ovre, ligesom ferien, tid at smide de kilo jeg tog på i julen.

Jeg er begyndt at løbe (Ikke en god ide med al den is der stadig er på vejen, men jeg har intet brækket endnu så jeg håber heldet fortsætter) Det er utroligt så dårlig kondi jeg har fået efter at have holdt en måneds pause fra motion, og tilladt mig selv lidt juleslik.

Næste år tror jeg at jeg vil vælge at holde træningen ved lige igennem december måned :tongue:

Jeg er begyndt at drikke kaffe og fik netop i dag at vide at det er godt, for det sætter forbrændingen i vejret og er derfor slankende, nogen der ved om det passer?

Uanset hvad, skal jeg have opnået bikini-kroppen til foråret når familien skal til Tyrkiet, så der er meget at gøre. Hvis det lykkedes mig at se ok ud i bikini til den tid, skal jeg nok lægge nogle feriebilleder ind, når vi kommer hjem igen.

So long darlings

- Studenten :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nye logboeger er altid populaere. Hvis det er en pige, der foerer loggen vel at maerke. Jeg er selv hoppet paa den denne gang:

Hej Student, du virker rigtig soed, og maalrettet og viljestaerk! Jeg vil anbefale dig at begynde til flotness traening! Naar du er blevet flot, kan du slet ikke lade vaere med at poste billeder, som vi noble fyre saa kan nyde og kommentere, hvilket vil booste dit ego helt enormt, og kaele for vores voyeuristiske tendenser.

Mvh

Master Bates

edit: Glemte helt at spoerge om vi skal fyre den af. Skal vi det?

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

`På papiret´ vil koffeinen i kaffen give din forbrænding et lille boost, ja.

Jeg vil dog tro, at denne virkning vil aftage, efterhånden som du vænner dig til kaffen (hvis du altså drikker kaffe dagligt, og ikke holder pauser med kaffen ind imellem).

Generelt er kaffe noget, du skal drikke, hvis du kan lide det, og ikke som `medicin´.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share