Deltagerliste


SAB
 Share

Recommended Posts

Hm... jeg mente ellers at Thomas Thomas fra AAK ligger i 110... (han træner oppe ved os for tiden).

Jeg er Rasmus Brøndum i 110kg i C klassen. Jeg kan dog desværre ikke være med alligevel pga. skade, hvis der er nogen der ved noget mht. afmelding så sig endelig til.

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Tja... jeg er nu ret sikker på at Thomas Thomsen også er med i 110, og han er en hel del stærkere end mig så det... :)

- Rod

Det håber jeg ihvertfald, for han er placeret i min vægtklasse som det ser ud nu... <_<

Hvis han nu rykkede op, så ville jeg absolut herske i min vægtklasse... :evillaughter: :asthanos:

Jeg kan også se at de har placeret Jacob fra Odense AKA Sil i den forkerte vægtklasse, skulle have været i 82½ kg, tsk tsk tsk... <_<

Link to comment
Share on other sites

Hm... jeg mente ellers at Thomas Thomas fra AAK ligger i 110... (han træner oppe ved os for tiden).

Jeg mener også han hører til i -110kg...og det mener han sikkert også selv, så lad os gætte på han ender der. Hvis der er nogen der vil se en BB'er komme i nærheden af 700kg i total, så gik efter Thomas.

Jeg er også klar i -75kg (Per Larsen).

N.E.R.D er for fed til at give mig modstand i -75kg så han ender i -82,5kg......held og lykke Watts :)

Link to comment
Share on other sites

Hm... jeg mente ellers at Thomas Thomas fra AAK ligger i 110... (han træner oppe ved os for tiden).

Jeg mener også han hører til i -110kg...og det mener han sikkert også selv, så lad os gætte på han ender der. Hvis der er nogen der vil se en BB'er komme i nærheden af 700kg i total, så gik efter Thomas.

Jeg er også klar i -75kg (Per Larsen).

N.E.R.D er for fed til at give mig modstand i -75kg så han ender i -82,5kg......held og lykke Watts :)

Hvem er N.E.R.D?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share