Deltagerliste


SAB
 Share

Recommended Posts

Tror også Thomas Thomsen er i 110 - vejede 108 til vores julestævne http://www.styrke.dk/artikler/fhc2002bp.htm

Forresten er det dejligt at se så mange -75kg mænd Det handler jo bare om at komme igang med at styrkeløfte!!! :devil::devil:

/DenLilleLøfter

:D Thomas Thomsen går efter den danske rekord i bænkpres i klassen 100 kg har en fugl fløjtet mig i øret. Derfor stiller han selvfølgelig op i denne klasse. Hatten af for det - kanon af en nybegynder - pøj pøj Thomas

Link to comment
Share on other sites

Thomsen går efter den danske rekord i bænkpres i klassen 100 kg har en fugl fløjtet mig i øret. Derfor stiller han selvfølgelig op i denne klasse. Hatten af for det - kanon af en nybegynder - pøj pøj Thomas

Og så skal han lige tabe sig 8-9 kg på lidt over en måned. Det kan da ikke være befordrende for styrken... :retard:

Link to comment
Share on other sites

Tror også Thomas Thomsen er i 110 - vejede 108 til vores julestævne http://www.styrke.dk/artikler/fhc2002bp.htm

Forresten er det dejligt at se så mange -75kg mænd    Det handler jo bare om at komme igang med at styrkeløfte!!! :devil:  :devil:

/DenLilleLøfter

:D Thomas Thomsen går efter den danske rekord i bænkpres i klassen 100 kg har en fugl fløjtet mig i øret. Derfor stiller han selvfølgelig op i denne klasse. Hatten af for det - kanon af en nybegynder - pøj pøj Thomas

Jeg tror ikke Thomas har en rekord i sig, jeg så ham til julestævnet og der løftede han kun 195 kg i bænk - og han vejede vist nok 108 kg. Hvis han skal tabe sig for at komme en klasse ned løfter han ikke 215 kg - NEVER

Men det er typisk de der nordjydere... :teachingfinger:

Link to comment
Share on other sites

DenLilleLøfter -> Doohh!!! min fejl, jeg sad og tænkte på ER open :blink: ja det er selvfølgelig rigtigt det du siger, jeg tænkte bare på at vi snakkede bænkpresstævner her.....kontroltårnet snurrer ikke optimalt idag :retard:

Kåre m -> jepper det kræver licens for at stille op til dm b/c. Og jepper igen, du er nød til at melde dig ind i en klub der har en aftale med dsf.

Edited by Jast
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share