Nødder og "slankekur" ?


trinegxd
 Share

Recommended Posts

Jeg har ledt overalt på nettet for at finde ud af hvor meget nødder egentlig feder, og hvor slemt det er at spise når man er på "slankekur".

Først og fremmest vil jeg lige fortælle jer lidt om hvad jeg spiser på en dag.

Jeg starter som regel dagen ud med et stykke frugt, enten banan eller fersken.

Senere på dagen drikker jeg en protein shake.

og til aftenmad får jeg så en stor skål blandet salat, hvor jeg også får nødder og rosiner i.

Jeg får en står håndfuld nødder, og rosiner i, da jeg ligesom synes at det bliver lidt mere interessant med det i.

Det skal også lige nævnes at jeg får en smule fetaost i også.

Men mit spørgsmål er så, om det kan ødelægge en slankekur?

Jeg synes ikke selv det lyder af meget det jeg får på en dag. Men jeg kan ikke helt finde ud af om det er for meget.

Så hvad siger i?

Link to comment
Share on other sites

Visse personer mener at det er sundt at spise en håndfuld mandler 2 gange om dagen. Hvis man bare regner det ind i sit kcal forbrug så burde det sagtens kunne fungere. Tanken er at mandler hjælper med at smide overflødigt fedt, fordi de i sig selv er lidt fede i det. Vil sige at det fungerede ganske fint da jeg selv spiste mandler :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Spis du endelig alle de nødder du vil!

Nødder er så smarte, at de rykker rundt på det usunde fedt. Jeg vil næsten sige, at du ikke kan spise for mange af dem! så drop IKKE nødderne... Udover det, smager de jo pis hamrende godt!!

Øhh..?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share