Ønsker feminin muskelmasse


Cassie
 Share

Recommended Posts

Så hvordan konkluderer du udfra de 3 citater, at jeg er MOLS ubetingede bla bla bla ?

Og hvad var din hensigt med at skrive det (uanset om det var ment til mig eller Skovbo) ?

Selv om du hver gang understregede du talte ud fra egne erfaringer kom du med, i min bog, nogle ret stødende og kontroverselle udtalelser om hvad kvinder tænker og gør. Udtalelser, der ligesom Skovbos udtalelser, blotlægger et kvindesyn der provokerer mig.

Jeg fik derfor lyst til at prikke lidt til dig. :smile:

PRIK PRIK PRIK!

:innocent::biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke noget imod noget spas, kan bare ikke se pointen med det da det er så meget ud af kontekst, og specielt da det ikke engang var sjovt i mine øjne, men bare en tilfældig sarkastisk og meget person-myntet bemærkning. Derfor jeg gerne ville vide hvad hensigten bag den kommentar/post var.

' date=' 7. juli 2011 - 21:20 ' timestamp='1310066456' post='1526337']

Jeg er en luder.

Fixed.

Edited by Nikolajknude
Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke noget imod noget spas, kan bare ikke se pointen med det da det er så meget ud af kontekst, og specielt da det ikke engang var sjovt i mine øjne, men bare en tilfældig sarkastisk og meget person-myntet bemærkning. Derfor jeg gerne ville vide hvad hensigten bag den kommentar/post var.

Fixed.

Det der er ikke ok.

Jeg har allerede fortalt dig pointen med min post:

Selv om du hver gang understregede du talte ud fra egne erfaringer kom du med, i min bog, nogle ret stødende og kontroverselle udtalelser om hvad kvinder tænker og gør. Udtalelser, der ligesom Skovbos udtalelser, blotlægger et kvindesyn der provokerer mig.

Jeg fik derfor lyst til at prikke lidt til dig. :smile:

PRIK PRIK PRIK!

:innocent::biggrin:

Hvis du ikke selv kan se overførbarheden i kontekst mellem denne tråd og så den anden, så ved jeg ikke helt hvad jeg skal sige. Ja bemærkningen var personmyntet, det har jeg jo slet ikke lagt skjul på. At jeg ønskede at prikke lidt til dig, da jeg som jeg allerede har sagt fandt dine bemærkninger stødende og provokerende. Når det er sagt, så synes jeg du skal tage den lidt med ro, det var skrevet med et smil på læben, og der er vel intet der holder dig fra at enten prikke lidt tilbage, eller gøre mig opmærksom på at du synes jeg gik for langt. Mit sigte var ikke at mobbe dig, blot at lave lidt fis med dig.

At du begynder at kalde [PowerPrincess] for en luder synes jeg slet ikke er ok, det er virkelig dårlig stil. :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Det der er ikke ok.

Jeg har allerede fortalt dig pointen med min post:

Hvis du ikke selv kan se overførbarheden i kontekst mellem denne tråd og så den anden, så ved jeg ikke helt hvad jeg skal sige. Ja bemærkningen var personmyntet, det har jeg jo slet ikke lagt skjul på. At jeg ønskede at prikke lidt til dig, da jeg som jeg allerede har sagt fandt dine bemærkninger stødende og provokerende. Når det er sagt, så synes jeg du skal tage den lidt med ro, det var skrevet med et smil på læben, og der er vel intet der holder dig fra at enten prikke lidt tilbage, eller gøre mig opmærksom på at du synes jeg gik for langt. Mit sigte var ikke at mobbe dig, blot at lave lidt fis med dig.

At du begynder at kalde [PowerPrincess] for en luder synes jeg slet ikke er ok, det er virkelig dårlig stil. :nonono:

Ja, det var også blot det jeg efterspurgte, behøvede kun spørge 7 gange...

Hvorfor er det dårlig stil ?

Link to comment
Share on other sites

' date=' 9. juli 2011 - 17:13 ' timestamp='1310224403' post='1526713']

Åhhh Nikolaj din dramaqueen, var det bare spot on eller hvad?

Det må være hårdt at være 22 år gammel, men heyyy - du kan jo glæde dig til din IM < 10 timer, ik :smile:

Og istedet for at fortsætte den her (som jeg oprindeligt havde gjort), så vil jeg blot lade det stå, som et glimrende eksempel på, at prikning hurtigt kan eskalere, hvis man prikker tilbage etc.

Så lad os nu bare være enige om, IKKE at inddrage tilfældige personer i en samtale fordi man lige synes det er lolz...

Edited by Nikolajknude
Link to comment
Share on other sites

Jeg sætter pris på du kigger i min log. På den anden side kan det jo også skyldes kedsomhed grundet din mangel på feminimitet når du er på arbejde som prostitueret.

Din log er sjov, ligesom dig. Hi hi.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du ikke selv kan se overførbarheden i kontekst mellem denne tråd og så den anden, så ved jeg ikke helt hvad jeg skal sige. Ja bemærkningen var personmyntet, det har jeg jo slet ikke lagt skjul på. At jeg ønskede at prikke lidt til dig, da jeg som jeg allerede har sagt fandt dine bemærkninger stødende og provokerende. Når det er sagt, så synes jeg du skal tage den lidt med ro, det var skrevet med et smil på læben, og der er vel intet der holder dig fra at enten prikke lidt tilbage, eller gøre mig opmærksom på at du synes jeg gik for langt. Mit sigte var ikke at mobbe dig, blot at lave lidt fis med dig.

At du begynder at kalde [PowerPrincess] for en luder synes jeg slet ikke er ok, det er virkelig dårlig stil. :nonono:

For at være ærlig synes jeg nu egentligt heller ikke at din "prikken" var specielt sjov. :smile: At ordet luder pludselig bliver bragt på banen, var nok heller ikke nødvendigt. Og hvad det hele har at gøre med det oprindelige emne som tråden handler om, det har jeg svært ved at se... Synes niveauet i denne tråd er træls, som man ville have sagt der hvor jeg er vokset op. :smile:

God lørdag til jer alle.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share