fedtforbrænding.....


Kra Kra Kra
 Share

Recommended Posts

Det er ikke tilladt at vejlede om doping her på motion-online.dk! Produktet er desuden ulovligt i Danmark. Desuden skal dopingindlæg oprettes i dopingforaet.

Mig bekendt har Muscletech fjernet ephedra'en fra Hydroxycut, og det er således hverken doping eller forbudt i Danmark.

Bortset fra det, så har jeg prøvet det før det blev modificeret, og da "virkede" det, omend det er lidt dyrt ift. andre lignende produkter.

Link to comment
Share on other sites

Mig bekendt har Muscletech fjernet ephedra'en fra Hydroxycut, og det er således hverken doping eller forbudt i Danmark.

Ok, der kan man bare se. Jeg vidste ikke at produktet var blevet modificeret. Jeg undskylder! :)

PS: Hvis der ikke er efedrin i produktet så har det højest sandsynligt ingen effekt med hensyn til vægttab.

Link to comment
Share on other sites

Hydroxycut var oprindeligt blot endnu et dødsygt ECA spekulationsprodukt!

Laves idag i to versioner, hvoraf det ene anvender ephedra/efedrin og det andet citrus a/synephedrine!

Det er IKKE givet, at det automatisk er "lovligt, blot fordi der muligvis i dette tilfælde tales om den udvandede europæiserede version.

Begge del er noget juks og spild af penge!

PS: Der er først og fremmest en ting, der virker HVER GANG: disciplin ved middagsbordet og ordentlig træning, - hold nallerne fra alt det kemiske nonsens!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share