Fitnessinstruktion søges


FredRyg
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jeg står for motionsrummet i en styrelse under Videnskabsministeriet. Vi kunne godt tænke os at få en instruktør tilknyttet vores motionsrum. Hvis du har forudsætningerne for at instruere andre i at tabe fedt og/eller tage på i muskler, så send mig en mail, hvor du kort beskriver din erfaring, og om du har en relevant uddannelse (idræt, fitness eller lignende).

Det vil dreje sig om kl. 14-17 én gang om måneden - eksempelvis den første mandag i måneden. I første omgang er det for et halvt år, men vi håber, at ordningen kan blive permanent.

Det vil dreje sig om instruktion af enkeltpersoner - og i hvert fald ikke hold på mere end 3 personer. Der vil formentlig være en del uerfarne motionsrumsbrugere, der skal have instruktion i øvelser og lagt et begynderprogram, så de kan tabe sig. Der vil dog også være mere erfarne brugere, der skal have rettet lidt teknik og måske have lidt lidt hjælp til lige at få større muskler (kost+program). En del af tiden vil også kunne anvendes til en åben spørgetime, hvor brugerne kan komme ned og stille et enkelt spørgsmål eller to.

Vores motionsrum er nyt og velassorteret - det er kun ét år gammelt og der er både løse vægte, styrketræningsmaskiner samt forskelligt cardioudstyr.

Jeg håber, at det har fanget din interesse. Send mig en besked med din erfaring eller baggrund (bare kort), og så kan vi altid tage den over telefonen.

Mvh.

Frederik

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share